וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "נדאל פייבוריט, כל הנתונים נוטים לטובתו"

הסרבי רוצה להחזיק בכל הגרנד סלאמים, הספרדי ינסה לשבור את שיא הזכיות של בורג ברולאן גארוס (16:00, יורוספורט)

בהנחה שהגשם בפאריס יאפשר לנו את החגיגה, נקבל מחר (ראשון) את אחד הקרבות הכי מצופים של הטניס העולמי בשנים האחרונות, כשנובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל ייפגשו בגמר הרולאן גארוס (16:00, יורוספורט). מעבר לעימות המרתק בין המדורג ראשון למדורג שני, זה יהיה מאבק על המעוז האחרון של הספרדי ביריבות בין השניים.

דג'וקוביץ', שמחץ את רוג'ר פדרר בחצי הגמר אחרי שעבד קשה מול ג'ו ווילפריד צונגה במשחקו הקודם, ינסה להשלים הישג מופלא ולהפוך לטניסאי השלישי אי פעם והראשון מאז רוד לייבר ב-1969 שמחזיק בארבעת תארי הגרנד סלאם בו זמנית. רצף הניצחונות של הסרבי במייג'ורים עומד על 27, ורק אחד חסר לו כדי להיכנס להיסטוריה, כשכמו בשלושת הגמרים הקודמים, גם הפעם יריבו הוא השור ממאיורקה.

נדאל ידע כאמור שורה של אכזבות בגמרים מול דג'וקוביץ', אבל בעונת החימר הנוכחית הוא גבר על המדורג ראשון פעמיים - בגמר במונטה קרלו ובגמר ברומא. בנוסף, לספרדי יש מאזן בלתי נתפש של 1:51 ברולאן גארוס ושישה תארים בארון, בעוד שעבור הסרבי מדובר בגמר ראשון בקריירה באצטדיון פיליפ שאטרייה, ושלושת המפגשים ביניהם על החימר בפאריס הסתיימו בניצחון מוחץ של נדאל.

"אפשר בהחלט להגיד שהוא הפייבוריט", אמר דג'וקוביץ', שמרגיש את הלחץ לזכות ב-'נובאק סלאם' הפרטי שלו. "כמה משחקים הוא הפסיד כאן? שניים? אחד? זה אומר מספיק על האיכויות שלו על המגרש הזה. עוד לא לקחתי לו פה מערכה באף טורניר, כך שכל הנתונים נוטים לטובתו. אבל אני מאמין שאני בשיא הקריירה שלי, ואני משחק את הטניס הטוב בחיי בשנה וחצי האחרונה".

מנגד נדאל מחפש היסטוריה משלו, כשתואר שביעי ברולאן גארוס יהפוך אותו לשיאן הזכיות בטורניר על חשבון ביורן בורג שעשה זאת שש פעמים. "הולך להיות לי קשה, ואני מקווה שגם לו", אמר הספרדי, שלא שמט מערכה בטורניר השנה והפסיד את מספר המשחקונים הנמוך ביותר בדרך לגמר בכל גרנד סלאם מאז בורג ב-1980.

"יש לי הרבה מוטיבציה לא בגלל שזה יכול להיות התואר השביעי שלי פה, אלא בגלל שזה הרולאן גארוס", המשיך נדאל. "זה הטורניר הכי חשוב שלי השנה, אבל אין שום תוספת של לחץ בגלל זה. אתם יכולים לקרוא לי פייבוריט אם אתם רוצים, אבל אני לא מרגיש פייבוריט כשאני משחק נגד המדורג ראשון בעולם, ואסור לי להיות רגוע לפני משחק נגדו".

שראפובה זכתה בגמר הנשים אחרי עוד תצוגה גדולה

שראפובה חגגה: "לקח לי שנים לחזור לרמה הזו"

דג'וקוביץ' דרס את פדרר, נדאל התעלל בפרר

רוג'ר פדרר הדועך נראה כמו צל של עצמו בחצי הגמר

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully