וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה שראפובה זכתה ברולאן גארוס

הרוסיה הציגה משחק נהדר והביסה 3:6, 2:6 את שרה אראני האיטלקיה והשלימה גרנד סלאם של קריירה אחרי משחק נהדר

היא שוב כאן ובגדול! מריה שראפובה זכתה היום (שבת) ברולאן גארוס לאחר 3:6, 2:6 על שרה אראני האיטלקיה, המדורגת במקום ה-24 בעולם. מעבר לניצחון ולזכייה המרשימה, הרוסיה הנהדרת רשמה שני הישגים מרשימים נוספים. שראפובה, שזכתה בגרנד סלאם ראשון אחרי ארבע שנים, השלימה זכייה בתואר גרנד סלאם היחיד שהיה חסר לה לאחר שזכתה בווימבלדון ב-2004, באליפות ארצות הברית ב-2006 ובאוסטרליה ב-2008. אם זה לא מספיק, אז שראפובה גם תחזור למקום הראשון בעולם בדירוג שיתפרסם ביום שני הקרוב. לשראפובה זה יהיה השבוע ה-18 בקריירה בו היא מבלה בפסגת הדירוג העולמי וראשון מאז 8 ביוני 2008.

מריה שראפובה טניסאית רוסיה. רויטרס
התרגשה מאוד בסיום. שראפובה/רויטרס

בנוסף, שראפובה הפכה לטניסאית השישית בעידן הפתוח שמשלימה גרנד סלאם של קריירה (זכייה בארבעת התארים), והצטרפה לרשימה שכוללת אגדות כמו מרגרט קורט, כריס אברט, מרטינה נברטילובה, שטפי גראף וסרינה וויליאמס. בכך, שיפרה שראפובה את מאזנה על חימר השנה ל-0:16! וזה עוד מצד שחקנית שאמרה בעבר שהיא מרגישה על חימר כ"פרה על קרח".

אראני (21 בטורניר) מנגד יכולה להתנחם ובגדול. האיטלקיה הנהדרת, שלא ניצחה עד השבוע אף שחקנית טופ 10 ב-28 משחקים ועשתה את זה פעמיים ברציפות (מול אנג'ליק קרבר וסמנתה סטוסור) תעלה בעקבות ההצלחה המטאורית ברולאן גארוס למקום ה-10 בעולם. לא להאמין שהאיטלקיה עוד דורגה בתחילת השנה במקום ה-45 בעולם ורשמה שנה פשוט נהדרת, שכללה בין היתר זכייה בתואר הזוגות והפיכתה לטניסאית הראשונה שמגיעה לשני הגמרים באותו טורניר ברולאן גארוס מאז קים קלייסטרס ב-2003.

מריה שראפובה טניסאית רוסיה. רויטרס
השלימה גרנד סלאם של קריירה. שראפובה/רויטרס

מהלך המשחק

מריה שראפובה פתחה בצורה אגרסיבית מאוד ועלתה ל-0:2 מהיר כשהיא שוברת את ההגשות של אראני בלי מאמץ מיוחד. הרוסיה שמרה על ההגשה שלה על האפס עם אייס ועלתה ל-0:3. שראפובה המשיכה במומנטום ועלתה כבר ל-0:4, אלא שאז הצליחה אראני להתעורר מעט, להשיג שבירה ולשמור על ההגשה שלה וצימקה ל-2:4. השתיים שמרו על ההגשות שלהן וזה 3:5 לרוסיה. שראפובה המשיכה להפעיל לחץ גדול על יריבתה וזכתה במערכה עם 3:6.

אראני נשברה כבר במשחקון הראשון ועוד על האפס, לאחר כמה נקודות מרהיבות, בסיומן יצאה הרוסיה עם שבירה ו-0:1. המשחקון הבא היה צמוד מאוד, אך בסיומו הצליחה שראפובה לשמור על ההגשות שלה עם ווינר ענק. אראני הצליחה לשמור על קור רוח ועל ההגשות שלה אחרי משחקון די ארוך וצימקה ל-2:1. שראפובה נתקלה כבר בפני נקודת שבירה במשחקון הבא, אבל שמרה על ההגשה ועלתה ל-1:3. הרוסיה המשיכה ועלתה כבר ל-1:4, אך אראני הצליחה לצמק ל-2:4. שראפובה הצליחה לזכות בשני המשחקונים הבאים בדרך ל-2:6 ולגרנד סלאם של קריירה.

טניס בוואלה! ספורט

מריה שראפובה טניסאית רוסיה. רויטרס
כל כך מרגש. שראפובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully