וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראפובה: "מתרגשת כאילו זה התואר הראשון שלי"

הרוסייה חגגה את הזכייה ברולאן גארוס: "לקח לי שנים לחזור לרמה הזו". אראני: "לא הצלחתי לשחק את המשחק שלי"

ארבע שנים לקח למריה שראפובה לחזור ולהשיג תואר גרנד סלאם נוסף, ארבע שנים, עד היום (שבת). הטניסאית הרוסייה שתחזור אל המקום הראשון בעולם בדירוג הקרוב השיגה ניצחון ענק בגמר הרולאן גארוס כשדרסה את שרה אראני האיטלקייה 2:6, 3:6, ובזאת השלימה זכייה בתואר היחידי בו לא הצליחה עדיין לזכות. אגב, הקריין שבמגרש לא התרשם מהזכייה של הרוסייה, וכשהציג אותה הכריז אל המיקרופון: "קבלו את הזוכה במקום השני, מריה שראפובה!", מה שגרם לאראני המחוייכת לעמוד ולחגוג כאילו היא עצמה זו שזכתה בתואר.

"אני חסרת מילים", אמרה שראפובה המשועשעת לאחר שזכתה בטורניר, והתייחסה לארבע השנים הארוכות שלקחו לה עד ששוב הצליחה לזכות בתואר. "זה היה מסע כל כך משמעותי עבורי להגיע לשלב הזה. לקח לי שנים להגיע לרמה הזו, ואני כל כך שמחה לחלוק עם הקהל הנהדר הזה את הרגע הזה. אני כבר לא יכולה לחכות לחזור לכאן שוב. זו זכייה מרגשת עבורי ואני מרגישה כאילו היא הראשונה שלי, ולא הרביעית בגרנד סלאם".

אראני עצמה היתה מאוכזבת מההפסד, אך מרוצה מאוד גם מהמקום השני. "התחלתי רע מאוד את המשחק", אמרה האיטלקייה שהפתיעה את כולם עם הגעתה לגמר. "עם יריבה כזו, כשנותנים לה משחקונים בהתחלה, זה הופך אותה לרגועה יותר. לא הצלחתי לשחק את המשחק שרציתי לשחק".

שראפובה זכתה ברולאן גארוס אחרי שניצחה את אראני בגמר

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully