וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרפרוגלו: "אנחנו טובים יותר ממכבי"

פורוורד פנאתייניקוס מוכן למשחק החמישי בסדרה: "דיברנו על זה בינינו לבין עצמנו שהכל תלוי בנו. אנחנו יותר מנוסים מהם"

לא רק מכבי תל אביב בלחץ. בזמן שהצהובים מתכוננים למשחק החמישי והגורלי בסדרת ההצלבה, פנאתינייקוס מנסה לשמור על אופטימיות, והיום (רביעי) סטראטוס פרפרוגלו התייחס ביוון לסיכויים של הירוקים להעפיל לפיינל פור.

"אנחנו צעד אחד לפני הפיינל פור, אבל זה צעד גדול", הבהיר הפורוורד. "למרבה המזל אנחנו משחקים את המשחק החמישי בבית, אבל אנחנו פוגשים קבוצה חזקה שכבר הפסדנו לה באיצטדיון האולימפי. מכבי הוכיחה שהיא יריבה טובה. בסדרות האלה יש הרבה רגשות מצד שתי הקבוצות. כשהפסדנו את המשחק השני, ידענו שאנחנו צריכים לנצח לפחות משחק אחד בתל אביב. למשחק השלישי הגענו מפוקסים, במיוחד במחצית הראשונה. גם אחרי ההפסד, הייתה לנו האמונה והידיעה שאנחנו יכולים להשיג את הניצחון שאנחנו צריכים".

פרפרוגלו גם התייחס למפתחות לניצחון, והוסיף: "כולנו מסכימים שאנחנו חייבים להיכנס טוב למשחק כדי לשלוט בו. המאמן אוברדוביץ' דיבר, ודיברנו על זה בינינו לבין עצמנו שהכל תלוי בנו. אנחנו טובים יותר ממכבי כשאנחנו מגיעים במאה אחוז ריכוז, בכל שלב מהשנייה הראשונה עד השנייה האחרונה".

הכוכב היווני גם התייחס לבעיות שהיו לקבוצה שלו בנוקיה, וסיפר: "יש הרבה מאוד רעש בנוקיה. היינו צריכים למצוא דרכים כדי לדבר בינינו ולשמוע את ההוראות של המאמן כדי למנוע את הטעויות שעשינו במשחק השלישי. את כל זה עשינו במשחק הרביעי מתחילתו. אנחנו יותר מנוסים כקבוצה, היינו במצב הזה לפני כן ופעלנו כמו שרצינו. הניסיון מלמד אותנו ששום דבר לא נגמר. זה טוב שהחזרנו את הסדרה הביתה, אבל אסור לנו לשכוח שמכבי ניצחה אותנו פה. אנחנו חייבים להגיע ב-100 אחוז מוכנות כדי להגיע לפיינל פור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully