וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנגפורד: "יהיה ממש קרב ביוון, נצטרך למצוא דרך לנצח"

3.4.2012 / 17:15

שחקן מכבי תל אביב מוכן למשחק החמישי באתונה: "כולם יודעים את החשיבות. פנאתינייקוס היא האלופה, אבל גם אנחנו טובים"

מכבי תל אביב תטוס מחר (רביעי) לאתונה לקראת המשחק המכריע מול פנאתינייקוס שיתקיים ביום חמישי, ובסיומו תיקבע העולה הרביעית והאחרונה לפיינל פור היורוליג. העיתונאים היוונים מדווחים כי כל הכרטיסים למשחק הטעון אזלו, והאולם הרועש באואקה צפוי להיות גדוש ב- 18 אלף אוהדים.

בשיחות פנימיות של קברניטי הקבוצה נמתחה על המאמן דיוויד בלאט ביקורת על כך שלא שיתף את יוגב אוחיון בדקות האחרונות של המשחק הרביעי בין שתי הקבוצות. עם זאת, למרות תחושת החמצה על כך פספוס ההזדמנות לנצח בבית, בקבוצה לא אומרים נואש. הצוות המקצועי עבר עם השחקנים בוידאו על הטעויות שנעשו, הדגיש בפניהם כי מדובר ב-"משחק על כל העונה", וביקש להציג אינטנסיביות מהדקה הראשונה, כשכל השחקנים התבקשו לעזור בריבאונד.

קית' לנגפורד נשמע מוכן לקראת המפגש הגורלי. "ביום חמישי יהיה מאבק חזק, ממש קרב. זה משחק אחד נצטרך למצוא דרך לנצח. כולם יודעים על מה המשחק", אמר הגארד האמריקאי לוואלה! ספורט. "פנאתינייקוס זכו במשך השנים בתארים וזה לא ללא סיבה. יש להם ניסיון, הם אלופים, אבל גם אנחנו טובים, נבוא וננסה להתעלות. היינו קרובים לסגור את זה בבית אבל זה המצב הנתון, היה לנו שבוע להתכונן ואנחנו עושים הכל בכדי שנבצע דברים בצורה הכי טובה ביום חמישי".

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים לבדוק את מועמדותם של מספר שחקנים לקראת העונה הבאה, ביניהם מייק באטיסט, אלכס מאריץ' וגיורגי שרמדיני, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט.

קוסטאס צרצאריס: "אסור לחשוב שננצח את מכבי בזכות הביתיות"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully