וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומיין סאטו: "מכבי ת"א היא קבוצה שנלחמת"

2.4.2012 / 7:51

רומיין סאטו ופנאתינייקוס לא מקלים ראש ברוח של הצהובים לקראת יום חמישי. יאסיקביצ'יוס ופרפרוגלו חזרו להתאמן

בפנאתינייקוס עורכים את ההכנות האחרונות לקראת המשחק המכריע ביום חמישי נגד מכבי תל אביב, ובקבוצה היוונית מרוצים כמובן מכך שההכרעה עברה למגרש הביתי באתונה. אולם אואקה צפוי להיות גדוש ב-18 אלף אוהדים רועשים שינסו לתמוך בקבוצתם במשחק על הכרטיס לעלייה לפיינל פור, זאת אחרי שהנהלת המועדון הודיעה שכל הכרטיסים נמכרו.

רומיין סאטו נשמע דרוך לקראת המשחק ואמר לוואלה! ספורט: "מכבי היא קבוצה טובה והמשחק ביום חמישי לא יהיה קל. אנחנו נמצאים צעד אחד מהפיינל פור ונהיה חייבים להיות מרוכזים כמה שיותר. אני מקווה שנגיע באותו אופן כפי שהגענו במשחק האחרון. מכבי משחקת טוב – היא מכבי קבוצה שנלחמת - זה סוג השחקנים שיש בה".

הקומבו גארד בן ה-31, שחווה סדרה לא טובה מבחינה אישית וירד מממוצעים של 28 דקות ו-7.3 נקודות בטופ 16, ל-18 דקות ו-3.3 נקודות בסדרת ההצלבה נגד מכבי, התייחס לניצחונה של פנאתינייקוס ביום חמישי שעבר ביד אליהו: "המפתח במשחק האחרון שלנו הייתה ההגנה. ידענו שלא יהיה קל נגד מכבי, אבל גם ידענו שזה משחק של להיות או לחדול. פשוט הגענו יותר מרוכזים ולבסוף השגנו את הניצחון שהוביל אותנו למשחק ביוון".

בפנאתינייקוס היו שמחים לראות אתמול באימון את סטרטוס פרפרוגלו שהחלים ממחלה ואת שרונאס יאסיקביצ'יוס, שהחסיר אימון בסוף השבוע בגלל כאבים בברך.

כל הניתוחים, החדשות והפרשנויות על הסדרה המרתקת בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully