וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון מגיבים להפסד: "למכבי היה מזל"

שליחתנו שוטטה ברחוב היווני אחרי הדרמה באואקה וגילתה אופטימיות: "כולם יודעים שאוברדוביץ' ימצא את הדרך לנצח"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו, אתונה

יממה אחרי דרמת הענק באולם אואקה בסיומה ניצחה מכבי תל אביב 92:94 את פנאתינייקוס ואיזנה את סדרת רבע גמר היורוליג בין השתיים ל-1:1, הרחוב היווני ניסה לעכל את ההפסד הצורב. בתקשורת המקומית פירגנו לנחישות של הצהובים, ובאחד העיתונים נמרחה הכותרת "הוצאה להורג" על הפסדה של פאו, אבל מרבית היוונים עדיין מאמינים שהירוקים יסיימו את הסדרה בטעם טוב ויעפילו לפיינל פור.

"כמובן שציפינו שמכבי תל אביב תגיב להפסד במשחק הראשון", אמר לנו דימיטריס קריסנטיס, עורך עיתון ספורט מקומי. "אבל כמובן שהיה להם מזל בסיום המשחק, עם שתי זריקות גדולות של בלו שהיו המפתח למשחק. אם בלו לא היה קולע כנראה שמכבי לא הייתה מנצחת. אבל התוצאה עכשיו היא 1:1 ומכבי צריכה להוכיח שהיא יכולה לנצח במגרשה הביתי".

"פנאתינייקוס של אוברדוביץ' רכשה את אמון הקהל במשך השנים, וגרמה לכולם לחשוב שהיא יכולה לעשות הכל", המשיך קריסנטיס. "אז אף אוהד פאו או אוהד כדורסל מקומי מאוכזב כשהיא מפסידה, כי כולם חושבים שאוברדוביץ' ימצא דרך לנצח ומאמנים שפנאתינייקוס תעשה משהו מיוחד במשחק הבא. הם עשו זאת בעבר, וגרמו לכולם להאמין שהם יכולים לעשות את זה פעם נוספת, אז הם לא מאבדים את האופטימיות שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully