וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאסיקביצ'יוס: "עדיין הכל תלוי בפנאתינייקוס"

שאראס מסכם הפסד ("שלשות גדולות של בלו"), מזהיר מיד אליהו ("מגרש קשה") ומזכיר: "גם ב-2009 ניצחנו פעמיים בחוץ"

במכבי תל אביב יודעים שהניצחון הגדול אמש (חמישי) על פנאתינייקוס הוא רק צעד ראשון במשימה קשה. היוונים, אלופי אירופה, לא נשברים בקלות, וכבר הוכיחו לאורך השנים את החוזק שלהם גם במשחקי החוץ.

גם שרונאס יאסיקביצ'יוס, אחד מכוכבי הקבוצה, מאמין בקבוצתו. בראיון עמו הוא מסביר איפה טעתה פנאתינייקוס, אך עדיין נותר אופטימי לקראת הגומלין. "אני חושב שההגנה שלנו לא הייתה מספיק טובה, והם הכניסו כמה זריקות גדולות בהארכה, במיוחד בלו", אמר שאראס, "למרות זאת, לא שיחקנו באותה אנרגיה של המשחק הראשון, לא נתנו את אותה הגנה, ובסוף המשחק לא קיבלנו החלטות נכונות".

ומה מצפה לפאו בתל אביב? "אני מכיר טוב את המגרש הזה, והוא אולם קשה", אמר יאסיקביצ'יוס על יד אליהו, "נצטרך ללמוד מהטעיות שעשינו. המפתח יהיה ההגנה. מצפה לנו אתגר מול קבוצה טובה, מאמן טוב וקהל חם".

כוכב העבר של מכבי זוכר ש"היו לי רגעים יפים במכבי, אבל עכשיו אני רק רוצה לעזור לפנאתינייקוס. נהיה חייבים להתאושש ולהתארגן מחדש למשחקים שם".

יאסיקביצ'יוס מרגיע את אוהדי פאו ומתעקש ש"יש לנו את המאמן הכי טוב, ושחקנים מנוסים ואיכותיים. גם ב-2009 מצאנו את עצמנו באותו מצב עם סיינה, אבל אז נסענו לאיטליה וניצחנו שם פעמיים. אני מאמין שעדיין הכל תלוי בנו".

גודס: ”שאראס רצה להיות זה שמנצח אותנו. זה לא הצליח”

הקרב של שאראס נגד פפאלוקאס הסעיר את יוון

צפו במכבי ת"א מנצחת את פאו בהארכה 92:94

אוברדוביץ': "מכבי ת"א הראתה את האופי שלה"

יוגב אוחיון: "היינו צריכים להחזיר את הכבוד למועדון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully