וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "היינו צריכים להחזיר את הכבוד למועדון"

רכז מכבי תל אביב הסביר את ההופעה ההירואית, אך התריע: "פאו יגיעו להיכל בטירוף". בלאט: "זה לא יספיק, יש עוד עבודה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו, אתונה

מכבי תל אביב חזרה הערב (חמישי) בגדול לסדרת רבע גמר היורוליג עם ניצחון חוץ יקר 92:94 על פנאתייניקוס שאיזן את המצב בסדרה ל-1:1, כששני המשחקים הבאים ייערכו ביד אליהו ביום שלישי וביום חמישי בשבוע הבא, בהם יוכלו להבטיח שחקניו של דיוויד בלאט עלייה שנייה ברציפות לפיינל פור על חשבון הקבוצה שגברה עליהם בגמר אשתקד.

48 שעות אחרי שהושפלו לחלוטין במשחק הראשון בסדרה, עלו הצהובים נחושים מתמיד לפרקט באואקה הגועש, שמרו על חוסן מנטלי ונעזרו ביום גדול של יוגב אוחיון ששבר פעם אחרי פעם את ההגנה הירוקה, ובהתעלות של דייויד בלו בהארכה בה צלף מכל פינה והנהיג את חבריו לניצחון הכי חשוב שלהם העונה.

"היה משחק קשה לאימון היום", אמר דיוויד בלאט בסיום. "ז'ליקו הוא המאמן הכי גדול בכדורסל האירופי ואין שני לו, אבל יצא לי כבר כמה פעמים לנצח אותו עם קבוצות שונות. זה לא בגלל המאמן זה בגלל הקבוצה. הייתה פה עבודה אדירה של כל השחקנים, באולם לא קל ובמצב לא קל. זה לא יספיק, יש עוד עבודה".

כוכב הניצחון, דייויד בלו אמר בסיום: "זה ניצחון גדול. האמנו שאנחו יכולים לחזור אחרי ההפסד הקודם, כי לכל משחק יש את החיים שלו. היינו בסיטואציות האלו בעבר גם בעונה שעברה, ואנחנו מאמינים בעצמנו. הדבר הכי חשוב הוא שנשמר את זה. נדמה שהקבוצה הזאת תמיד נופלת לבור אבל אז חוזרת למשחק. צריך לתת את כל הקרדיט לשחקנים ולצוות האימון שעשו את ההתאמות. זה היה משחק נהדר".

כשנשאל האם לקח חלק בשיחות העידוד שערכו הצהובים לפני המשחק, אמר בלו: "אני באופן אישי לא ערכתי שיחות עידוד, הבחורים האחרים עשו זאת. אני ניסיתי להישאר מרוכז ורגוע בסיטואציה הקשה. כל אחד הכין את עצמו בצורה אחרת. שתי הקבוצות רצו את המשחק, שתיהן רוצות להגיע לפיינל פור ולא יכולנו לשחק גרוע יותר מהמשחק הקודם".

בלו נשאל האם עם המעבר של הסדרה ליד אליהו, מכבי תל אביב הופכת לפייבוריטית ואמר: "אני לא יודע אם אנחנו פייבוריטים, אני לא נוהג להמר אבל אנחנו מרגישים טוב תמיד לשחק מול האוהדים שלנו ובאולם שלנו, לישון במיטות שלנו וננסה לעשות את זה שם". על השלשות הנהדרות שהובילו לניצחון הערב, אמר הפורוורד: "זה מה שאני עושה, זו העבודה שלי ואני שמח שיכולתי לתרום הלילה".

יוגב אוחיון, עוד אחד מכוכבי המשחק, הוסיף: "מה שהיה במשחק הראשון היה, ובאמת שעשינו היום הישג גדול וזה מה שחשוב. קודם כל זה נותן פוש אדיר, אבל כמו שלא ויתרנו על הסדרה אחרי המשחק הראשון לא נשמח יותר מדי עכשיו, כי כל משחק הוא לגופו והסדרה עוד ארוכה. אנחנו רק צריכים לבוא עם אותן אנרגיות ורמת מוכנות כמו שבאנו הערב".

אוחיון המשיך ואמר: "אנחנו קבוצה גאה מאוד. חזרנו ממצבים קשים ומרגעים לא נעימים, והמאמנים הכינו אותנו בצורה מצויינת. אני חושב שכולם ראו שהשחקנים באו ונתנו מאתיים אחוזים. היינו צריכים להחזיר את הכבוד של המועדון הזה, יש לו עבר מפואר. עכשיו יש לנו את שבוע הבא להשלים את המשימה. פאו היא קבוצה מצויינת אבל גם לנו יש קבוצה טובה. כל הקבוצה נתנה משחק הקרבה הירואי, גם מבחינת כדורסל וגם שמנו את הגוף על המגרש. נאבקנו. אין ספק שזה הולך להיות קשה. הם קבוצה עם ניסיון, אני מאמין שהם יבואו בטירוף".

אוברדוביץ': "מכבי לא שיפרה את הרמה שלה"

בצד המפסיד היה ז'ליקו אוברדוביץ' שאמר: "לפני יומיים אמרתי שהמשחק השני יהיה שונה לחלוטין וראיתם מה קרה הערב. הייתה חסרה לנו אנרגיה ולא שיחקנו באותה צורה כמו במשחק הראשון. אם אתה לא לוחץ את היריבה שלך היא תקלע הרבה, ובמצבים כאלה משלמים על חוסר ריכוז".

"באופן אינדיבידואלי וגם כקבוצה יש לנו את הניסיון הדרוש כדי להיאבק ולהילחם בחזרה", המשיך אוברדוביץ'. "שילמנו על הטעויות שלנו ולכן הפסדנו. אני לא חושב שמכבי שיפרה את הרמה שלה, אבל היא כן הראתה את האופי שלה, וקשה לשחק שני משחקים באותה רמה ב-48 שעות".

יאן ווגיוקאס הוסיף: "ציפינו שמכבי תפעיל יותר לחץ מבמשחק הראשון. ביצענו הרבה טעויות הגנתיות במהלך המשחק ולקחנו זריקות פזיזות בהארכה. הבעיה הייתה שלא קראנו נכון את ההגנה שלהם. תמיד קשה לשחק בתל אביב, אבל ננסה לנצח לפחות משחק אחד, כשהמצב האידיאלי יהיה לנצח את המשחק הבא ביום שלישי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully