וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלוי על הצלבה

המאזנים, הסיכויים, היתרונות, החסרונות וריח של אלופת אירופה הבאה: הבלוג של גרינוולד מנתח את מפגשי ההצלבה ביורוליג

צסק"א מוסקבה – בילבאו

שחקן צסק"א מוסקבה מילוש תיאודוסיץ'. AP
מי יכול לעצור את צסק"א? מילוש תאודוסיץ'/AP

מאזן צסק"א: 0:10 בשלב המוקדם (מקום ראשון בבית 2), 1:5 בטופ-16 (מקום ראשון בבית 5).
מאזן בילבאו: 5:5 בשלב המוקדם (מקום רביעי בבית 1), 2:4 בטופ-16 (מקום שני בבית 6).


במחזור הרביעי של שלב הטופ-16 אירחה בילבאו את ריאל מדריד. שבוע קודם לכן, במשחק שנערך ביניהן במדריד, הביסה ריאל את הבאסקים 73:89, וכבר הייתה יכולה להריח את רבע הגמר.

יומיים לאחר המשחק ההוא נפגשו השתיים במסגרת הליגה הספרדית, שוב במדריד, אבל הפעם בילבאו ניצחה 90:93.

למרות נורות האזהרה, הבלאנקוס לא דמיינו שבסוף אותו שבוע, בחבל הבאסקים, צפוי להם טבח: כשהיא נתמכת בלמעלה מ-9,000 אוהדים קנאים ב"בילבאו ארינה", התפוצצה הקבוצה הביתית על ריאל מרגע הטיפ-אוף. את 16 נקודות ההפרש מחקה בילבאו בתוך שבע דקות, ואת הרבע הראשון סיימה בתוצאה 14:34. במחצית הובילה ב-26, ובסיום ניצחה 69:93.

בילבאו לא הסתכלה עוד לאחור. במחזור החמישי אירחה את סיינה וגברה עליה 59:60, לאחר מאבק דמים. במחזור האחרון ניצחה במלאגה, שוב בעזרת מרפקים ושיניים, 55:59, נעלה את מקומה בהצלבה והשלימה את אחת הסנסציות הגדולות של העונה במפעל. המדרידאים שוב נשלחו מוקדם הביתה לעשות חשבון נפש, אבל הפעם ההשפלה הייתה גדולה במיוחד: לא רק שהפסידה ליריבה מקומית שנואה, אלא הפסידה ליריבה מקומית שנואה וחסרת ניסיון – עבור בילבאו, ככלות הכל, זוהי עונת היורוליג הראשונה בתולדותיה.

"מה שהשגנו היום זה דבר עצום לקבוצה בעונת הבכורה שלה ביורוליג", חגג המאמן פוטיס קציקאריס בסיום המשחק מול מלאגה.

יונאס קזלאוסקאס מאמן צסק"א מוסקבה (ימין) עם אנדריי קירילנקו. רויטרס
ידאגו למחוק את החיוך של בילבאו. קירילנקו ומאמנו קזלאסוקס/רויטרס

צסק"א מוסקבה כבר תדאג למחוק לו את החיוך.

אלופת רוסיה הציגה טופ-16 דומיננטי לא פחות מהשלב המוקדם, אף שבמהלכו רשמה הפסד בכורה העונה, בחוץ מול גלאטסראי. ההחלקה הזו לא מנעה ממנה מלסיים את בית 5 במקום הראשון, הרחק מכל היתר, במאזן 1:5 ובתוצאה ממוצעת של 69:85. במוסקבה פירקה בקלות את כל יריבותיה, כשגלאטסראי יצאה עם הנזק הקטן ביותר – מינוס 15 בלבד.

גם בטופ-16 הובילה צסק"א את המפעל כמעט בכל קטגוריה סטטיסטית: בנקודות (84.8), אחוזים מהשדה (54.9%; ראשונה ביורוליג באחוזים מ-2 עם 62%, שנייה באחוזים מ-3 עם 39.8%, שנייה באחוזים מהקו עם 81.4%), אסיסטים (19.3), חסימות (4.7) ונקודות מדד (102.8).

הסגל של בילבאו קוסמופוליטי: הוא כולל שחקנים משבע מדינות, בהם ווטרנים מוכרים (אלכס מומברו, אקסל הארוול, דיאור פישר, ראול לופז, רוג'ר גרימאו, יאניס בלומס) ושחקנים שמקווים לנצל את הבמה האירופאית הגדולה ביותר ולפרוץ קדימה (ארון ג'קסון, דימיטריוס מברואידיס). עם זאת, לצסק"א יתרון מובהק כמעט בכל עמדה: עם הסופרסטארים קירילנקו וקרסטיץ', הוותיקים שישקאוסקאס ודאריוש לברינוביץ', אלכסיי שווד, סאשה קאון, אנטון פונקראשוב ו-ויקטור חריאפה המקומיים, והגארדים הזרים מילוש תאודושיץ', ג'אמונט גורדון וסאמי מאיה, גם בבילבאו יודעים שמול מכונה משומנת שכזו, בוודאי שללא יתרון ביתיות, לגמרי מדובר במשימת התאבדות.

אבל ינסו, הבאסקים. מה כבר יש להם להפסיד?

סדר המשחקים:

20.3 צסק"א – בילבאו
22.3 צסק"א – בילבאו
27.3 בילבאו – צסק"א
29.3 בילבאו – צסק"א (אם יהיה צורך)
5.4 צסק"א – בילבאו (אם יהיה צורך)

ההימור שלנו: 0:3 לצסק"א.

האם מהסדרה הזו יכולה לצאת אלופת אירופה? אלא מה. רמז: לא בילבאו.

* * *

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מונטפסקי סיינה – אולימפיאקוס פיראוס

תומאס רס שחקן סיינה מול סרחיו יול שחקן ריאל מדריד. רויטרס
בשנה שעברה סיינה יצאה מנצחת מהסדרה הזו, אחרי דרמה אדירה. תומאס רס/רויטרס

מאזן סיינה: 2:8 בשלב המוקדם (מקום שני בבית 4), 2:4 בטופ-16 (מקום ראשון בבית 6).
מאזן אולימפיאקוס: 4:6 בשלב המוקדם (מקום שני בבית 1), 3:3 בטופ-16 (מקום שני בבית 5).


בדיוק כמו בעונה שעברה, גם העונה יאבקו סיינה ואולימפיאקוס על הכרטיס לפיינל פור, בשינוי קטן אחד: הפעם, יתרון הביתיות שייך לאיטלקים.

הסדרה ביניהן בעונה שעברה הייתה לא פחות מהזויה: במשחק הראשון בפיראוס ריסקה אולימפיאקוס את סיינה בתוצאה המדהימה 41:89 ונראה היה שדבר לא יעצור אותה בדרך לאירוע בברצלונה, אבל החבורה של פיאניג'אני, בקאמבק מנטאלי מרשים, גנבה את המשחק השני, ובצמד המשחקים באיטליה לא הותירה לאדומים סיכוי. זה הסתיים, כמו תמיד, במפח נפש בחצי הגמר, אבל היי – סיינה תמיד חוזרת לניסיון נוסף.

גם העונה העמיד סימונה פיאניג'אני חבורה מלוכדת, מאוזנת, שהורכבה על בסיס השלד המוכר (שון סטונרוק, רימאס קאוקינאס, קשישטוף לברינוביץ', דיוויד מוס, תומאס רס), כאשר אליהם הצטרפו הפעם – בניגוד לקו הרכש הסולידי מן העבר – הרבה שמות גדולים כמו בו מקאלב הנחשק, סנטר-העל (בדימוס?) דיוויד אנדרסן, ניקוס זיסיס ואיגור ראקוצ'ביץ', וגם בוטסי ת'ורנטון הבלתי-נגמר.

בשלב המוקדם נאלצה סיינה להתמודד עם קבוצות כמו ברצלונה, קאזאן וגלאטסראי, ובכל זאת סיימה את בית 4 במקום השני, נקודה אחת מאחורי ברצלונה. סיינה גילתה אופי, כשבקרב נהדר הדביקה לבארסה הפסד ראשון (ויחיד עד כה) במפעל. על בית הטופ-16 כבר השתלטה סיינה מהרגע הראשון, עם ארבעה ניצחונות רצופים – לרבות ניצחון ענק ב-19 הפרש במדריד – שהבטיחו לה מעשית את ראשות הבית.

שחקן אולימפיאקוס קייל היינס. רויטרס
אולימפיאקוס היא בית המשוגעים של אירופה. קייל היינס/רויטרס

אם סיינה היא סמל ליציבות, אולימפיאקוס היא בית המשוגעים של היבשת; המשבר הכלכלי ביוון אילץ את האדומים להפחית דרמטית בתקציב ולשחרר חלק גדול מהסגל (פפאלוקאס, בורוסיס, ארצג, הלפרין, מברוקפלידס). דושאן איבקוביץ' בן ה-68, זקן מאמני היורוליג, קיבל על עצמו להמשיך בתפקיד, ובנתיים – למרות הכדורסל הבלתי-מלהיב בעליל – אולימפיאקוס עומדת במבחן התוצאה.

בניגוד לעשרות המיליונים ששפכה בשנים האחרונות על שלל כוכבים, העונה התחזקה אולימפיאקוס בשחקנים שהגיעו מקבוצות הדרג השני והשלישי: קייל היינס הגיע בקיץ מבאמברג, פרו אנטיץ' מספרקט סנט פטרסבורג, מרטינאס גצ'ביצ'יוס מריטאס וילנה ולזארוס פפאדופולוס מחימקי. גם בשל מכת פציעות קשה, בדצמבר הפתיעה אולימפיאקוס כשצירפה שני זרים מקבוצות יורוליג שהודחו – אייסי לואו מפרטיזן בלגרד, וריצ'ארד דורסי מקאחה לבוראל. המנהיג של הקבוצה היה ונותר ואסיליס ספאנוליס (18.1 נקודות, 4.1 ריבאונדים, 18.1 נקודות מדד), שאמור להדריך גם את הצעירים הרבים בסגל שזוכים להזדמנות לאור הנסיבות.

את השלב הראשון צלחה אולימפיאקוס בקושי – במקום השני אומנם, אבל רק נקודה מלבוראל שסיימה חמישית. בטופ-16 עבדה קשה לא פחות, והבטיחה את מקומה ברבע הגמר רק במחזור האחרון, בזכות ניצחון ביתי 81:88 על גלאטסראי, שמחק את ההפסד בנקודה בטורקיה והעניק לה את היתרון ביחס הסלים הפנימי.

למרות הכל, איבקוביץ' המנוסה בחר שלא להפחית ציפיות לקראת הסדרה מול סיינה. "אני לא חושב שאנחנו האנדרדוג מולם", אמר הגנרל הסרבי. "אולי לסיינה יש את הביתיות, אבל אנחנו לא שוכחים מה קרה בעונה שעברה".

סדר המשחקים:

20.3 סיינה – אולימפיאקוס
22.3 סיינה – אולימפיאקוס
27.3 אולימפיאקוס – סיינה
29.3 אולימפיאקוס – סיינה (אם יהיה צורך)
5.4 סיינה – אולימפיאקוס (אם יהיה צורך)

ההימור שלנו: 1:3 לסיינה.

האם מהסדרה הזו יכולה לצאת אלופת אירופה? סיינה נראית בשלה מאי-פעם, אבל בואו קודם נראה אותה מצליחה לעבור בשלום, לראשונה בתולדותיה, את משחק חצי-הגמר.

* * *

פנאתינייקוס אתונה – מכבי תל אביב

שחקן פנאתינייקוס רומיין סאטו מול שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. רויטרס
היסטוריה ארוכה. סאטו מול פניני בגמר האחרון/רויטרס

מאזן פנאתינייקוס: 3:7 בשלב המוקדם (מקום שני בבית 2), 2:4 בטופ-16 (מקום ראשון בבית 7).
מאזן מכבי: 3:7 בשלב המוקדם (מקום שני בבית 3), 3:3 בטופ-16 (מקום שני בבית 8).


כמה היסטוריה, עניין ופיקנטריה יעמדו מאחורי סדרת ההצלבה המרגשת של העונה. שני המועדונים המצליחים באירופה בדור האחרון ייפגשו, לראשונה, לסדרת משחקים. זה לא רק המפגש בין שתי היריבות הוותיקות ששיחקו זו מול זו בחמישה פיינל פורים מאז שנת 2000 (2000, 2001, 2002, 2005, 2011), אלא יהיה קרב בין אקסים מיתולוגיים (שאראס יאסיקביצ'יוס) ודרבי פרטי עבור תיאו פפאלוקאס וסופו שחורציאניטיס, שחקני אולימפיאקוס לשעבר ושנואי-נפשם של אוהדי פנאתינייקוס.

בזמן שהמשבר הכלכלי היכה במלוא עוצמתו ביריבתה העירונית, תקציבה של פנאתינייקוס עבר תספורת קלה יחסית, אך גם הירוקים נאלצו לשחרר שניים משחקני המפתח שלה בעונה אשתקד – אנטוניס פוטסיס ודרו ניקולאס. ז'ליקו אובראודביץ' הגדול נשאר, ואיתו דימיטריוס דיאמנטידיס, מייק באטיסט, רומיין סאטו, אלכס מאריץ', קוסטאס צרצאריס, סטראטוס פרפרוגלו וניק קלאת'ס. בגזרת הזרים הימרה פאו על דיוויד לוגאן מלבוראל וסטיבן סמית' מפאנליניוס, ולאחר לבטים החזירה לשורותיה את יאסיקביצ'יוס, לו ימלאו בתחילת השבוע הבא 36.

פאו הוגרלה לשלב ראשון קל, יחסית. היא סומנה כמתחרה היחידה של צסק"א על ראשות בית 2, אך הפסידה לה פעמיים וסיימה שנייה. למרות שני הפסדי בית בטופ-16, פאו הגיעה למחזור האחרון כשמקומה ברבע הגמר מובטח, אבל הייתה צריכה לנצח בקאזאן כדי לסיים ראשונה. זה היה משחק אובראדוביצ'י טיפוסי: פאו הובילה בהפרשים קטנים החל מהרבע הראשון, ובישורת האחרונה הסתפקה בכמה מהלכי קלאץ' של יאסיקביצ'יוס ובאטיסט כדי לרשום ניצחון 63:68 ולשלוח את הרוסים האומללים למפגש עם ברצלונה.

מבחינה סטטיסטית, פנאתינייקוס לא הרשימה גם בטופ-16 (72.7 נקודות ב-47.2% מהשדה, 13.8 אסיסטים לעומת 13.7 איבודים, 79.5 נקודות מדד), אבל בכל זאת – היא מגיעה למפגש עם חבורה וותיקה, מנצחת, שכוללת ארבעה שחקנים שזכו ביורוליג 3 פעמים או יותר, ומאמן שגרף מספר בלתי-נתפס של שמונה אליפויות אירופה. דיוויד בלאט, נזכיר, עדיין מחפש את אליפות היורוליג הראשונה שלו כמאמן ראשי.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מחפש אליפות אירופה ראשונה, לאוברדוביץ' כבר יש שמונה. בלאט/קובי אליהו

מכבי תל אביב עדיין כאן, אבל בקושי. היא נאלצה להתמודד העונה עם שלוש מסגרות, חילופי רכזים תוך כדי תנועה ופציעות מסתוריות, אבל דווקא קאנטו הקטנה כמעט שלחה אותה הביתה. בסופו של דבר, אחרי שסיימה את השלב המוקדם שנייה לריאל מדריד, לא הייתה מכבי אמורה להיתקל בבעיות בדרך להבטחת מקומה ברבע הגמר – לברצלונה הפסידה פעמיים, כצפוי, אבל איש לא האמין שקאנטו תעמיד אותה בסכנת הדחה ממשית. בסופו של דבר, ניצחון דחוק של ברצלונה בקאנטו עשה את כל ההבדל, ומכבי עברה את בית 8 בזכות יתרון ביחס הסלים הפנימי מול האיטלקים (הפסידה באיטליה ב-8, ניצחה בתל אביב ב-15). אגב, מכבי היא הנציגה היחידה מהבית המוקדם שלה שהעפילה לרבע הגמר; נקודה למחשבה על איכות היריבות איתן התמודדה עד כה העונה.

ללא פארגו, פרקינס ואידסון מתקשה מכבי לאתר שלישייה סולידית בקו האחורי. בלאט מזגזג בין אוחיון, מאלט ופפאלוקאס, דווין סמית' מספק הגנה חשובה אבל לא מגוון כמו אידסון בהתקפה, ובעיקר הנטל נושא קית' לנגפורד, שהצטרף בתחילת העונה לאחר ששוחרר מחימקי. הקו הקדמי העמוק השתמר בשלמותו (שחוציאניטיס, הנדריקס, אליהו, בלו), כשהגבוה החדש היחיד, שון ג'יימס, לא בא עדיין לידי ביטוי ביורוליג.

כך שכדורסל גדול אולי לא יהיה בסדרה הזאת, אבל היא צפויה להיות דרמטית ומיוחדת דווקא בגלל הדברים האחרים – ההיסטוריה, היריבות, ובעיקר הגאווה הגדולה של שני מועדוני הפאר הללו. זו תהיה גם, כנראה, הזדמנות אחרונה לחזות בקרב ישיר בין שני הרכזים האירופאים הגדולים של דורם – שרונאס יאסיקביצ'יוס מול תיאו פפאלוקאס. מי האמין שלמפגש הזה יגיע פפאלוקאס עם הגופיה הצהובה, ושאראס עם זו הירוקה?

סדר המשחקים:

20.3 פנאתינייקוס – מכבי
22.3 פנאתינייקוס – מכבי
27.3 מכבי – פנאתינייקוס
29.3 מכבי – פנאתינייקוס (אם יהיה צורך)
5.4 פנאתינייקוס – מכבי (אם יהיה צורך)

ההימור שלנו: 2:3 לפאו.

האם מהסדרה הזו יכולה לצאת אלופת אירופה? בהתחשב בכך שמנצחת הסדרה הזו תפגוש בחצי הגמר את המנצחת בסדרה בין צסק"א לבילבאו (זאת אומרת, תפגוש את צסק"א) – ואפילו אם תעבור אותה, כנראה תתמודד בגמר מול ברצלונה – התשובה היא לא. אלא אם כן קוראים לך אובראדוביץ'.

* * *

ברצלונה – קאזאן

חואן קרלוס נבארו שחקן ברצלונה. רויטרס
זה לא היה יפה, אבל ברצלונה ונבארו כאן, ועם יתרון הביתיות/רויטרס

מאזן ברצלונה: 1:9 בשלב המוקדם (מקום ראשון בבית 4), 0:6 בטופ-16 (מקום ראשון בבית 8).
מאזן קאזאן: 3:7 בשלב המוקדם (מקום שלישי בבית 4), 3:3 בטופ-16 (מקום שני בבית 7).


זה היה מכוער ומגושם, אבל ברצלונה נמצאת בדיוק היכן שציפינו ממנה להיות – ברבע הגמר, עם יתרון הביתיות. בשלב הזה בעונה שעברה בארסה פגשה את פנאתינייקוס והתחילה לחגוג, אבל אז נרדמה במשחק השני בסדרה, ובאתונה פשוט לא הצליחה לעקוץ בחזרה. כעת בארסה חוזרת לזירת הפשע, למודת ניסיון מר וכואב, והיא לא צפויה לאפשר לקאזאן לעשות לה מעשה האתונאים. כי יבגני פשוטין הוא לא אובראדוביץ', וכי קלי מקארתי, לין גריר והנרי דומרקאנט – עם כל הכבוד הראוי – הם לא דיאמנטידיס, פוטסיס ובאטיסט. ומה שבטוח, הבאסקט-הול המנומנם של קאזאן הוא הכי לא האואקה.

למרות כישרון אופנסיבי אין-סופי (נבארו, הוארטאס, ואסקז, מיקאל, אידסון, פרוביץ', לורבק) משחק ההתקפה של ברצלונה קשה לצפייה. בארסה מודל 2012 היא קודם כל, ולפני הכל, יחידת חיסול הגנתית: בשלב המוקדם עצרה את יריבותיה על ממוצע של 59.9 נקודות בלבד, ובטופ-16 – למרות העלייה באיכות היריבות – התנפצו מכבי, קאנטו וז'לגיריס על החומות הבצורות של פסקוואל, ובארסה הותירה להן לקלוע רק 64 נקודות בממוצע; אלו מספרים ששום קבוצה בהיסטוריה המודרנית של היורוליג לא התקרבה אליהם.

חרף כל החריקות, ברצלונה הפסידה העונה רק פעם אחת, בסיינה – וגם אז בדוחק רב. את השלב המוקדם סיימה במאזן 1:9, ובטופ-16 נותרה בלתי-מנוצחת, כשהיא מראה אופי ואוספת ניצחונות באולמות קשים כמו יד אליהו והפלאסיו-דסיו של קאנטו.

מאמן קאזאן ייבגני פשוטין עם שחקני הקבוצה. GettyImages
פשוטין וקאזאן כמעט הגיעו להיכל נוקיה, אבל ייאלצו להסתפק בפלאו סן ג'ורדי/GettyImages

קאזאן התכוננה לביקור היסטורי בהיכל, עד שהפסידה במחזור האחרון של שלב הטופ-16 לפנאתינייקוס – ויתרון הביתיות, יחד עם היריבה הנוחה יותר, נגזלו ממנה. משחק אחד, חמש נקודות הפרש, ותוצאה הרת-אסון: במקום מפגש מול מכבי עם ביתיות, צריכה קאזאן שוב להתמודד מול ברצלונה, ללא הביתיות.

בעונתה הראשונה במפעל הצליחה מחזיקת היורוקאפ 2010/11 להעמיד קבוצה סולידית, שמורכבת מווטרנים אמריקאים (גריר, דומרקאנט, לידיי, ווילקינסון) ורוסים (זאכר פאשוטין, אחיו של המאמן יבגני, אלכסיי סברשנקו ופטר סמויילנקו). יחד עם נתן ג'וואי, בייבי-שאק האוסטרלי, ו-ולדימיר ורמינקו, הוכיחה קאזאן שגם ניסיון אפשר לקנות בכסף. בסך הכל, לקאזאן לא פחות מתשעה שחקנים בני 30 ומעלה, והיא אחת הקבוצות הקשישות שהורכבו אי-פעם ביורוליג.

בשלב המוקדם הציגו הרוסים כדורסל סולידי, ואלמלא ההפסד במחזור הפתיחה מול סיינה, היו יכולים לסיים במקום השני. קאזאן אומנם גמלה לאיטלקים עם ניצחון נהדר באיטליה, אבל שני הפסדים לברצלונה שלחו אותה לטופ-16 רק מהמקום השלישי. בית 7, שכלל גם את פנאתינייקוס, פנרבחצ'ה-אולקר ומילאנו היה צמוד וצפוף, אבל קאזאן היממה את כולם עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים.

כשכבר נראה היה שהמקום הראשון מובטח, קאזאן קרסה במשחק החוץ מול מילאנו, איבדה את הראש ויתרון 13 ברבע האחרון מול פנר-אולקר (והפסידה בהארכה), והגיעה למחזור האחרון מול פאו כשאפילו הכרטיס לרבע הגמר עדיין לא מובטח לה. ניצחון היה מסדר לה דייט עם מכבי, אולם פנאתינייקוס הייתה מדויקת וחדה יותר לאורך כל הערב – וקאזאן נותרה בתחרות רק הודות לניצחון ביתי של מילאנו על פנרבחצ'ה-אולקר, זאת אף שמילאנו כבר סיימה את דרכה במפעל. ניצחון של הטורקים היה שולח אותם לרבע הגמר הודות ליתרון ביחס הסלים הפנימי מול קאזאן (ניצחו בטורקיה ב-7, הפסידו ברוסיה ב-5), אבל נוון ספאחיה וחבורתו קרסו במאני-טיים. קאזאן סיימה עם מאזן 3:3, כמו זה של מילאנו, אך עלתה בזכות הניצחון ב-15 הפרש על האיטלקים במוסקבה (מילאנו ניצחה במשחק השני רק ב-5).

הקבוצות מכירות היטב אחת את השנייה; הן נפגשו בשלב המוקדם, כאמור, והקטלאנים חגגו פעמיים. קשה לראות כיצד תצליח קאזאן לנצח שלוש פעמים את ברצלונה, כשניצחון אחד לפחות חייב להיות מושג בפלאו בלאוגראנה. בארסה פייבוריטית ברורה, למרות שתצטרך לעבוד קשה כדי לגמור את הסדרה כבר ברוסיה.

סדר המשחקים:

20.3 ברצלונה – קאזאן
22.3 ברצלונה – קאזאן
27.3 קאזאן – ברצלונה
29.3 קאזאן – ברצלונה (אם יהיה צורך)
5.4 ברצלונה – קאזאן (אם יהיה צורך)

ההימור שלנו: 1:3 לברצלונה.

האם מהסדרה הזו יכולה לצאת אלופת אירופה? לגמרי. מנצחת הסדרה הזו תמנע ממפגש עם המנצחת בין צסק"א לבילבאו בחצי הגמר, ותפגוש את המנצחת מבין סיינה לאולימפיאקוס. כך שראשית, הדרך לגמר קצרה משמעותית. שנית, ברצלונה כבר הוכיחה העונה שלהגנה שלה אין יום רע; נשק רב-עוצמה באירוע בלתי-צפוי כמו פיינל פור.

ohad@walla.net.il

מאמן פנאתינייקוס ז'ליקו אוברדוביץ' חוגג זכיה ביורוליג. David Ramos, GettyImages
מתכנן לשמור על הגביע. אוברדוביץ'/GettyImages, David Ramos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully