וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאסיקביצ'יוס: "הלוואי שלא הייתי פוגש את מכבי ת"א"

שארונס יאסיקביצ'יוס מתכונן למפגש מול האקסית מישראל: "יש זיכרונות נפלאים, אבל אלה החיים". על מכבי: "חכמה ומסוכנת"

שארונס יאסיקביצ'יוס כבר נרגש לקראת המפגש שלו עם מכבי תל אביב. הגארד הליטאי, שהשנתיים שלו ביד אליהו הסתיימו בשני גביעי אירופה ולא מעט רגעים מופלאים, יפגוש את מכבי במסגרת שלב ההצלבה של היורוליג, שם קבוצתו פנאתינייקוס תשחק מול הצהובים בסדרה של הטוב מחמישה על מקום בפיינל פור.

"אני לא אוהב לשחק מול קבוצה ששיחקתי בה, ושיש לי עמה זיכרונות נפלאים", אמר שאראס, "הייתי מעדיף שזה לא יקרה, אבל זה בלתי נמנע. אני מאמין שזה יהיה מרגש עבורי מבחינה מנטלית. יש לי הרבה חברים בתל אביב, לעולם לא אשכח את השנתיים הנהדרות שלי בתל אביב, אבל אלה החיים, הם ממשיכים".

יאסיבצ'יוס התייחס ליכולת של מכבי, ואמר: "ראיתי השנה את רוב המשחקים של מכבי, גם היורוליג וגם באדריאטית, וזו קבוצה איכותית. היא יודעת מה לעשות על המגרש ותמיד מסוכנת. היא רוצה להגיע לפיינל פור, ונהיה חייבים להגיע מוכנים לסדרה מולם ולנצל את יתרון הביתיות".

הליטאי יודע ש"פנאתינייקוס ומכבי, אולי יחד עם צסק"א, הן הקבוצות עם הכי הרבה היסטוריה והצלחות באירופה. משחק שלנו נגד מכבי הוא השיא של הכדורסל האירופאי". על היכולת של פאו אמר שאראס ש"היה לנו ניצחון גדול בקאזאן, ואנחנו לגמרי מפוקסים על הפיינל פור. אנחנו מרגישים הרבה יותר מאשר בתחילת השנה, ואני שמח לעזור לקבוצה. מרגיז אותי שאני מחטיא זריקות פנויות, אבל אני עובד על זה באימונים. זה עוד יגיע".

הכירו את פנאתינייקוס, יריבת מכבי ת”א בהצלבה

ז'ליקו אוברדוביץ': "לא ראיתי את מכבי ת"א העונה"

מישהו פה מפחד ממפגש עם שאראס?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully