וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ארסנל למדו מיאיר לפיד: "איפה הכסף?"

אוהדי התותחנים התאגדו נגד ההנהלה, תומכים בינתיים בוונגר. יוסי בניון ירד לקבוצת המילואים, ואן פרסי שמע: לא תשוחרר

אוהדי ארסנל לא נשארים אדישים לאכזבות מהקבוצה. אחרי ההפסד המשפיל בליגת האלופות, ואחרי ההדחה המוקדמת מהגביע האנגלי, ארגון אוהדי התותחנים דורש תשובות מההנהלה.

לטענתם, חובה על ההנהלה להשקיע את ה-50 מיליון ליש"ט שהיא קיבלה בקיץ על מכירת כוכבי הקבוצה, ביניהם סמיר נאסרי וססק פברגאס. למעלה מ-3,000 אוהדים התקבצו, כשלטענתם שאלת הישארותו של ארסן ונגר לא עלתה על הפרק.

"האוהדים לא מרוצים מהמצב, והם הראו דאגה רבה ועמוקה לקבוצה", נמסר מארגון האוהדים, "השאלה אם ארסן ונגר צריך להישאר תישאל רק בקיץ, וכרגע נמשיך לתמוך בקבוצה. אבל יש שאלות שחייבות להישאל כאן ועכשיו. למשל, קיבלנו סכום של 50 מיליון ליש"ט בקיץ, ועלינו להבין מה הקבוצה מתכננת לעשות איתו... לא נרצה לשחק בעונה הבאה באירופה ביום חמישי בערב ולא ביום רביעי בערב". כמו כן, האוהדים זועמים על העלאת מחירי המנויים, ללא קשר ישיר להצלחת הקבוצה.

עמנואל פטי, מנגד, שחקן העבר של הקבוצה, לא מהסס לצאת נגד המדיניות של ונגר. "עצוב מאוד מה שקורה למועדון ולאוהדים", אמר הצרפתי, כוכב הקבוצה האגדית של ארסנל מהמאה הקודמת, "מבחינת איכות זו ארסנל חלשה מאוד, מבחינה מנטלית היא חלשה אפילו יותר. במשך חמש שנים המדיניות הייתה נכונה, כי ארסנל הייתה קרובה לתארים ולא זכתה בהם רק מחוסר מזל. עכשיו זה כבר נראה אחרת. הקבוצה חייבת לשנות גישה ולהביא שחקנים מנוסים, עם אופי חזק".

בינתיים אוהדי ארסנל קיבלו בשורות טובות, שאולי לא במקרה מתפרסמות היום. באנגליה מדווחים שההנהלה הבהירה לרובן ואן פרסי שאין שום סיכוי שהוא ישוחרר בקיץ, בשום מחיר. ריאל מדריד וברצלונה הוזכרו לאחרונה כמעוניינות בשחקן, ועל אף שחוזהו של החלוץ ההולנדי מסתיים בקיץ הבא (2013) ושארסנל עלולה לאבד אותו בחינם - בהנהלה לא מוכנים לוותר עליו. הסיבה: המצב שם ואן פרסי שונה מאוד מזה שעם פברגאס ונאסרי, מכיוון שבקיץ הבא ואן פרסי כבר יהיה בן 30, וההערכה בארסנל היא שלא הרבה קבוצות יסכימו להעניק לו חוזה ארוך טווח. כמו כן, בארסנל יודעים ששחרור של הכוכב האחרון האמיתי של הקבוצה לא יעבור בשתיקה בשורות האוהדים.

* אגב, יוסי בניון ייקח חלק במשחק של ארסנל בליגת המילואים. קפטן נבחרת ישראל לא זוכה ליותר מדי אמון בארסנל, והוא צפוי לשחק הערב במדי התותחנים בליגת המילואים מול נוריץ'. בניון לא יהיה הבכיר היחיד שיזכה לחוויה שלא תמיד הולמת שחקנים בכירים - גם אנדריי ארשבין ומרואן שמאק נכללים בסגל קבוצת המילואים. גם קרל ג'נקינסון צפוי לראות דשא, לראשונה מאז נובמבר.

עוד על ארסנל:

ארסן ונגר: ”התואר שלנו יהיה המקום הרביעי”

איברהימוביץ' ממליץ לואן פרסי לעזוב את ארסנל

ונגר: ”התבוסה למילאן תלווה אותי כל חיי”

התקשורת האנגלית קוטלת את ארסן ונגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully