וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: מילאן הביסה 0:4 את ארסנל

הצגה גדולה של הרוסונרי, בדרך הבטוחה לרבע הגמר. בואטנג, רוביניו (צמד) וזלאטן כבשו. 2:3 מטורף לזניט על בנפיקה

ליגת האלופות מקבלת בברכה את גראנדה מילאן. אלופת איטליה, אחרי שלוש הדחות בשנים האחרונות בידי קבוצות אנגליות, סיפקה הערב (רביעי) מפגן כוח מרשים והביסה 0:4 את ארסנל ההמומה בסן סירו. בעוד מילאן כמעט הבטיחה את מקומה ברבע הגמר, במשחק השני זניט סנט פטרסבורג השיגה 2:3 מטורף על בנפיקה והכל פתוח לקראת הגומלין.

אנטוניו נוצ'רינו, זלאטן איברהימוביץ', רוביניו שחקני מילאן חוגגים עם קווין פרינס בואטנג. Claudio Villa, GettyImages
תצוגת איכות בסן סירו. שחקני מילאן חוגגים/GettyImages, Claudio Villa

מילאן - ארסנל 0:4

כך משתחררים מטראומה. אחרי שלוש הדחות קודמות בידי קבוצות אנגליות, כולל הפסד 2:0 בסן סירו לארסנל לפני שלוש שנים, מילאן לא הייתה מוכנה להיכשל שוב בבית מול נציגה מהפרמיירליג. בשבעת המשחקים האחרונים לא ניצחו הרוסונרי יריבה אנגלית, אבל הפעם עשו זאת בסטייל, עם מפגן כוח מרשים לעיני 71 אלף צופים שהסתיים בניצחון גדול 0:4 וצעד משמעותי לעבר רבע גמר ליגת האלופות. זלאטן איברהימוביץ', שבליגה מרצה עונש הרחקה, חזר רגוע וחד, וכשהוא מפוקס מילאן מסוגלת להבריק. קווין פרינס בואטנג הוסיף עוד שער מרהיב לרזומה בדקה ה-15, זלאטן בישל פעמיים לרוביניו המאושר בדקות 38 ו-49 וחתם בעצמו עם פנדל בדקה ה-79. ארסנל נותרה חסרת אונים, וקשה להאמין שמישהו בלונדון מפנטז על קאמבק בגומלין.

ארסן ונגר עלה בהרכב הגנתי והפקיר מראש את מרכז המגרש, למרות היתרון היחסי באחוזי ההחזקה בכדור. מילאן אמרה תודה ויצאה להתקפות מעבר קטלניות, אנטוניו נוצ'רינו ואורבי עמנואלסון (החליף את קלרנס סיידורף שנפצע) תמכו ללא הרף בהתקפה, והמגמה הייתה לכיוון אחד בלבד - שערו של וויצ'ק שצ'סני. הפולני הוציא שני כדורים מהרשת במחצית הראשונה, ניצל בנס משני מקרים נוספים ויחד עם חבריו נפרד בסיום מתיירי הנרי. הצרפתי שנכנס כמחליף במחצית לפני החזרה לארצות הברית וקיווה לפינאלה נעים יותר, ראה מכר הדשא את רוביניו משלים צמד ואת זלאטן מדייק מהנקודה הלבנה. יוסי בניון ישב על הספסל ולא שותף. אחרי שתי הקבוצות של מנצ'סטר, אנגליה צפויה להיפרד מנציגה נוספת לפני רבע הגמר.

דקה 4: קלרנס סיידורף התקדם ובעט מ-18 מטרים כדור לרשת החיצונית.

דקה 12: חילוף מוקדם במילאן. סיידורף שנפצע במהלך שהסתיים בבעיטה שלו לשער, פינה את מקומו לטובת אורבי עמנואלסון. ההולנדי מיד קיבל כדור מזלאטן איברהימוביץ' ובעט החוצה מ-10 מטרים.

דקה 15: גול! יופי של שער. קווין פרינס בואטנג קיבל כדור ברחבה מאנטוניו נוצ'רינו, עצר על החזה ובבעיטת יעף ירה למשקוף ופנימה. 0:1 נהדר למילאן.

דקה 21: נוצ'רינו נותר חופשי מחוץ רחבה, ומ-20 מטרים בעט חזק, מעט מעל השער.

דקה 38: גול! עמנואלסון שחרר את זלאטן באגף שמאל. השבדי דהר לפני סאניה, הגיע לקו הרוחב והעביר כדור מדויק לראשו של רוביניו, שנגח באלגנטיות פנימה. 0:2 למילאן.

דקה 45: איברהימוביץ' התעלל ביוהאן ג'ורו שנכנס כמחליף במקום לורן קוסייליני שנפצע, מצא בכדור עומק מדוד את בואטנג, אבל הקשר הדינמי בעט החוצה הפעם.

דקה 46: תיירי הנרי עלה להופעת פרידה, לפני שהוא מסיים את תקופת ההשאלה בארסנל וחוזר לארצות הברית. תיאו וולקוט החלש פינה את מקומו.

דקה 49: גול! ההצגה נמשכת. זלאטן מסר לרוביניו, שהתפנה בזכות נפילה של תומאס ורמאלן ובבעיטה שטוחה ומדויקת מצא את הרשת של שצ'סני מ-16 מטרים. צמד לברזילאי, 0:3 מרשים למילאן.

דקה 59: עוד יציאה מהירה של מילאן להתקפה. המגן לוקה אנטוניני מצא עצמו ברחבה ובעט החוצה.

דקה 65: המהלך ההתקפי היפה של ארסנל במשחק. הנרי החליף מסירות עם אלכס סונג והשאיר לרובין ואן פרסי, שבעט למסגרת וסחט הדיפה מכריסטיאן אביאטי.

דקה 79: גול! שוב זלאטן עשה צחוק מג'ורו, הפעם ברחבה. לבלם השוויצרי האומלל לא נותר אלא להפיל את השבדי ברחבה. איברהימוביץ' ניגש בעצמו לבעוט את הפנדל וכבש את החמישי שלו בליגת האלופות, כשהשוער האורח רק נגע בכדור. 0:4 מוחץ למילאן.

דקה 85: ואן פרסי נכנס לרחבה ובעט טוב, אביאטי היה במקום כדי לעצור.

שחקני ארסנל אלכס סונג, תומאס רוזיצקי, וויצ'יק שצ'סני, מאוכזבים. Shaun Botterill, GettyImages
חסרי אונים. וויצ'ק שצ'סני, אלכס סונג ותומאש רוזיצקי/GettyImages, Shaun Botterill

זניט סנט פטרסבורג - בנפיקה 2:3

משחקה הראשון אי פעם של האלופה הרוסית בשמינית גמר ליגת האלופות, למרות העובדה כי לא רשמה הופעה רשמית זה חודשיים, הסתיים עם ניצחון יוקרתי במשחק מטורף על בנפיקה, שאיבדה את מאזנה הנקי מהפסדים בליגת האלופות, אחרי שלב הבתים בו לא נוצחה. זניט שוב לא הפסידה ליריבה פורטוגלית, אף על פי שנקלעה לפיגור משער של מקסי פריירה בדקה ה-20. רומן שירוקוב איזן בחלוף שבע דקות והמחליף סרגיי סמאק השלים מהפך בדקה ה-71, עם שער קבוצתי נדיר. אוסקר קרדוסו השווה עבור בנפיקה שלוש דקות לסיום, אך כעבור דקה שירוקוב השלים צמד והכריע את ההתמודדות.

למרות שערי החוץ שכבשו, לפורטוגלים יש לא מעט צרות לקראת הגומלין בליסבון. רודריגו נפצע בשלב מוקדם של המשחק ונאלץ לצאת, כשמחליפו פאבלו איימאר ספג צהוב ויחמיץ את הגומלין. גם על הטעויות הקשות בהגנה יצטרך המאמן ז'ורז'ה ז'סוס לעבוד. למזלם, בבית בפורטוגל כבר לא ישרור קור כה עז, כשבמחצית השנייה הטמפרטורה באצטדיון הגיעה למינוס 15 מעלות. בזמן ששחקני בנפיקה המתינו לשריקת הסיום, המארחים התעוררו וידעו להכריע את המשחק בעזרת המחליפים. השוער המחליף יורי ז'בנוב כמעט עלה להם בניצחון, אך שירוקוב הציל אותו.

דקה 20: גול! ברונו אלבש ביצע עבירה קשה על רודריגו וראה צהוב. אוסקר קרדוסו לקח את הכדור החופשי ברגל שמאל מ-20 מטרים, השוער המחליף יורי ז'בנוב הדף רע ומקסי פריירה עט על הריבאונד כדי להבקיע שער חוץ יקר מחמישה מטרים. 0:1 לבנפיקה.

דקה 21: זניט קיבלה הזדמנות לשווין מהיר, אבל אלכסנדר קרז'אקוב בעט מחמישה מטרים לרגליו של השוער ארתור.

דקה 27: גול! הנה השוויון. כדור נהדר מצד שמאל הגיע לרומן שירוקוב, שמ-12 מטרים המשיך מהאוויר בנגיעה אלגנטית לרשת. 1:1.

דקה 30: רודריגו לא יכול היה להמשיך אחרי הפציעה שנגרמה לו לפני השער של בנפיקה. פאבלו איימאר נכנס במקומו.

דקה 68: אחרי דקות רעות מאוד, המחליף ולדימיר ביסטרוב ירה בימין מזווית אלכסונית. הכדור שלו חלף מעל השער.

דקה 69: אדרסון פרץ באגף השמאלי והעביר כדור רוחב לקרדוסו, שגלגל חלש לפינה וראה את ז'בנוב הודף בקושי. בנפיקה כמעט עקצה.

דקה 71: גול! איזה ביצוע. קרז'אקוב הציל עם העקב ומסר לביסטרוב, שהמשיך מהאוויר לסמאק. המחליף, עם הגב לשער, כבש בווירטואוזיות בעקב. 1:2 נפלא לזניט.

דקה 87: גול! שוב השוער מפיל את זניט. ז'בנוב כבר השתלט על הכדור לאחר בעיטה של ניקו גאיטן, אבל שמט אותו לפתע. קרדוסו אמר תודה והשווה ל-2:2.

דקה 88: גול! משחק מטורף בקור הרוסי. מקסי פריירה איבד כדור ברחבה בשלומיאליות, שירוקוב עט על המציאה, עבר את ארתור וכבש מזווית קשה. 2:3 גדול לזניט.

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully