וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ארסנל הפסידה 2:0 לסנדרלנד והודחה

שלושה ימים אחרי ההשפלה באלופות, התותחנים סיימו את העונה ויסגרו עונה שביעית ברציפות ללא תואר. תיקו לצ'לסי

אין גביע, אין אירופה ואין אליפות. ארסנל סיימה הערב (שבת) את עונת 2011/12 כשהפסידה 2:0 לסנדרלנד בשמינית גמר הגביע באצטדיון האור, והשלימה שבוע אומלל למועדון. התותחנים, שלא זכו בתואר מאז הגביע ב-2005, צפויים לסגור עונה שביעית ברציפות ללא תואר. כפי שהם נראו, קשה להאמין שיוכלו גם להשיג את המקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות בשנה הבאה. גם צ'לסי לא הרשימה וסיימה ב-1:1 ביתי מול בירמינגהאם, ביום קשה ללונדוניות.

רובין ואן פרסי שחקן ארסנל (שמאל) עם ארון ראמזי. רויטרס
העונה גמורה. ואן פרסי וראמזי/רויטרס

צ'לסי - בירמינגהאם 1:1

בטח לא כך חלם אנדרה וילאש בואש להגיע לשמינית גמר ליגת האלופות מול נאפולי בסן פאולי ביום שלישי הקרוב. צ'לסי סגרה היום משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, כשסיימה ב-1:1 ביתי מאכזב במיוחד מול בירמינגהאם מהמקום החמישי בצ'מפיונשיפ, שלווה בקריאות בוז רמות וקריאות בשמו של מנג'ר העבר ז'וזה מוריניו. זה בטח לא יוסיף שקט לפקעת העצבים בסטמפורד ברידג'. התאריך לגומלין, אגב, עדיין לא נקבע.

בדקה ה-20 הצליחה האורחת לעלות ליתרון מפתיע. קרן של ג'ורדן מאץ' עברה את כל הגנת צ'לסי, שכשלה בניסיון ההרחקה, הכדור הגיע לדייויד מרפי, שבעט מקרוב חזק ופנימה את ה-0:1. שער שגרם לאוהדי בירמינגהאם להתגרות בווילאש בואש עם קריאות "אתה הולך להיות מפוטר מחר". שתי דקות בלבד חלפו והבלוז כמעט איזנו. וויד אליוט הכשיל ברחבה את ראמירס וחואן מאטה לקח את הפנדל, בעקבות כך שפרנק למפארד ישב על הספסל. הספרדי בעט חלש והשוער קולין דויל הדף לקורה והחוצה. העצבים בסטמפורד ברידג' הלכו והתעצמו עם הירידה למחצית, עם קריאות בוז אדירות וקריאות בשמו של מוריניו.

וילאש בואש החליט לבצע שינוי במחצית, כשהוציא את פרננדו טורס החלוד והכניס במקומו את דידייה דרוגבה, בהופעתו הראשונה מאז חזר מאליפות אפריקה. החלוץ מחוף השנהב הוסיף הרבה מחץ להתקפת הבלוז, שהצליחו לאזן בדקה ה-62, כשהגבהה מצוינת של ברניסלב איבנוביץ' מאגף ימין מצאה את דניאל סטארידג', והחלוץ האנגלי נגח מקרוב מטר נהדר פנימה את ה-1:1. שער ראשון של סטארידג' בן ה-22 אחרי שמונה משחקים.

סנדרלנד - ארסנל 0:2

שלושה ימים, 72 שעות ואובדן של שני תארים. זה המאזן האומלל של ארסן ונגר והקבוצה החלשה שלו בשבוע האחרון. ארסנל, שהושפלה בליגת האלופות כשנדרסה 4:0 על ידי מילאן, הודחה הערב גם מהגביע כשהפסידה 2:0 לסנדרלנד, שדי סיים את העונה של התותחנים. עכשיו, כשאנחנו ב-18 בפברואר בלבד, כל מה שנשאר לקבוצה הזו, שרק לא מזמן הייתה אחת הגדולות באנגליה, זה לנסות ולהשיג את המקום הרביעי בליגה. יוסי בניון, כרגיל כמעט, לא שותף.

ונגר ביצע מספר שינויים בהרכב לעומת זה שהושפל בסן סירו, כשלוקאש פביאנסקי החליף בשער את וויצ'ק שצ'סני, פרנסיס קוקלין תפס את מקומו של תומאש רוזיצקי, וז'רביניו, שחזר מאליפות אפריקה, שותף במקום תיאו וולקוט המאכזב. גם זה לא עזר במיוחד, וארסנל שוב נראתה אבודה מול הקבוצה התוססת של מרטין אוניל.

בסביבתו של ונגר דיברו בימים האחרונים על מהפכה בסגל, וזה כנראה מאוחר מדי. לארסנל יש סגל שלא הולם אימפריה בקנה מידה אירופי, שהיום רחוקה מימי הזוהר שלה. מי בכלל זוכר היום שהקבוצה הזו זכתה באליפות ללא הפסד ב-2003/4 ובדאבל ב-2002? אותה קבוצה שעיטרו את ההרכב שלה שחקנים כמו תיירי הנרי, רובר פירס, טוני אדאמס, מרטין קיאון, דניס ברגקאמפ, דייויד סימן ופטריק ויירה? איפה הם ואיפה חבורת השחקנים הלא מוכחים ולא איכותיים שמבלים שם היום?

סנדרלנד כבשה בדקה ה-40: כדור חופשי של סבסטיאן לארסון הורחק על ידי תומאס ורמאלן רק עד לקיירן ריצ'רדסון, שבעט כדור חזק מ-18 מטר קו אלכסוני. הכדור פגע באחד משחקני ההגנה של התותחנים ושינה כיוון בדרך פנימה, וזה 0:1.

התותחנים ניסו למצוא את השוויון, אך נראו כהרגלם חסרי אונים ולא הצליחו לדגדג את סימון מינולה. בדקה ה-77 היא גם שילמה על כך ביוקר. החתולים השחורים חטפו כדור במחצית המגרש שלהם ויצאו למתפרצת מהירה, שנגמרה בבעיטה של סבסטיאן לארסון לקורה כדור שחזר ופגע באלכס אוקסלייד צ'מברליין וחדר פנימה בדרך ל-0:2.

משחקים נוספים:

אברטון - בלקפול 0:2
הבקיעו לאברטון: רויסטון דרנטה (1), דניס סטרקוולורסי (6)

נוריץ' - לסטר 2:1
ללסטר: שון סיינט לדג'ר (5), דייויד נוג'נט (71), לנוריץ': ווסלי הולהן (23).

מילוול - בולטון 2:0
לבולטון: ריו מיאיצ'י (4), דויד אנגוג (59)

פרננדו טורס מודה: ”אני חייב להשתפר”

ארסן ונגר: "התבוסה למילאן תלווה אותי כל חיי"

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully