וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ' ממליץ לואן פרסי לעזוב את ארסנל

חלוץ מילאן התייחס למעמדו של ההולנדי אצל התותחנים: "אם אתה לא זוכה בתארים, אתה רוצה ללכת ואנשים מבינים את זה"

כנראה שהשם החם ביותר בקיץ הקרוב יהיה זה של רובין ואן פרסי, שכבר מתחיל להפנים את העובדה שכדי לזכות בתואר, הוא יהיה חייב לעבור לקבוצה גדולה יותר. מי שמספק היום (שבת) לכוכב ההולנדי של ארסנל המלצה חמה לגבי עתידו הוא זלאטן איברהימוביץ', שמלהטט במילאן.

אחרי שהרוסונרי הביסו 0:4 באמצע השבוע את ארסנל בליגת האלופות, החלוץ השבדי זורק כמה טיפים לואן פרסי, שחוזהו באמירויות מסתיים בסוף השנה. "כשאתה לא זוכה בכלום במשך שנים, אנשים מבינים למה אתה עוזב, כמו שקרה עם ססק פברגאס", מסביר איברה בראיון ל'סאן'. "כדורגל הוא כולו עניין של זכיות. אם אתה לא זוכה, אתה רוצה ללכת".

בנימה אישית יותר, הוסיף איברהימוביץ': "אני לא מכיר את רובין באופן אישי, אבל אני זוכר אותו מהולנד ועד כמה הוא היה מוכשר, כשעכשיו הוא מצוין. אני לא יודע על מה הוא חושב, אבל אני יודע מה אני הייתי עושה. היו לי הרבה מעברים בחיי, והתייחסתי לזה כאתגר, כהרפתקה. זכיתי בשמונה תארים בשמונה שנים עם מועדונים שונים בארצות שונות".

בכל מקרה, ואן פרסי מקבל המלצה לא להישאר בארסנל. "אם אתה נשאר במקום אחד לכל חייך, זה קל לשחק כדורגל", הוסיף השבדי. "אתה נמצא בבית, אתה נמצא במצב נוח, אבל אם אתה עובר למקומות אחרים, זה מבחן אמיתי. אם אתה מצליח בזה כשאתה הופך לאלוף אמיתי, אתה זוכה ליותר כבוד".

ארסן ונגר מתכנן מהפכה בסגל של ארסנל

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully