וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל: התקשורת האנגלית קוטלת את ארסן ונגר

אחרי שארסנל הקורסת הודחה גם מהגביע, פרשנים טוענים ש"גם הגדולים מכולם מאבדים את הדרך". הקולגות מגנים על הצרפתי

ארסנל ספגה אמש (שבת) הפסד מביך נוסף. שלושה ימים אחרי ה-4:0 המשפיל בשמינית גמר ליגת האלופות למילאן, הפסידו התותחנים 2:0 לסנדרלנד והודחו גם בשמינית גמר הגביע האנגלי, מה שמסיים כמעט באופן ודאי את אחת העונות העגומות של הקבוצה מצפון לונדון בשנים האחרונות.

פרשנים ברחבי הממלכה לא יכלו להתעלם מהיכולת של ארסנל ומהמעידה הצפויה שלה פעם אחר פעם. "כמה זמן ארסן ונגר יהיה זכאי מחמת הספק?", שאל דניאל טיילור מ"גארדיאן", "מנג'ר ארסנל הוא ההוכחה שגם הטובים ביותר יכולים לאבד לחלוטין את הדרך באופן בלתי ניתן להסבר".

אגב, ונגר נשמע חסר סבלנות כשנשאל לגבי מעמדו. "איזה מעמד?", היתמם המאמן, "הכל תלוי איך את מגדירים משבר". לאחר מכן, כשהעיתונאים התעקשו, הגיב המאמן: "אני חושב שכדאי לסיים את מסיבת העיתונאים הזו".

מנג'ר סנדרלנד מרטין אוניל הגן על ונגר בסיום, כשאמר: "אני חושב שהוא ייזכר בארסנל כמאמן גדול. כל אחד מאיתנו ראוי לביקורת מפעם לפעם, אבל לדעתי האישית, הוא פשוט מאמן פנטסטי".

אמש הצטרף גם קפטן מנצ'סטר יונייטד לשעבר רוי קין אל המבקרים, ותקף את הקבוצה בחריפות: "זו סביר להניח הארסנל הכי גרועה שראיתי בכל ימי", אמר קין, שגם היה מנג'ר סנדרלנד בעבר. "הם צריכים לשחק כדי להצליח עבור המנג'ר שלהם, ובמקום זה הם מאכזבים אותו שוב ושוב".

לאירי גם היתה תיאוריה לגבי הסיבה לפיה שיחקו התותחנים כה רע: "מהדקה הראשונה יכולת לראות חמישה-שישה שחקנים של ארסנל עם כפפות. אתה בעצם שולח מסר לקבוצה היריבה. אני לא חושב שכדורגלן צריך ללבוש כפפות כשהוא משחק כדורגל. הם שיחקו רע מה שהוביל לשער, לא היה שום ריכוז במסירות שלהם. הם שיחקו איטי ולמעשה הלכו אחורה".

"קשה להגיד היום איפה ההפסד הזה שם אותנו ומה נעשה", אמר לאחריו ארסן ונגר, "בואו נתרכז בלסיים את העונה טוב בליגה ונילחם עד הסוף, גם אם יש סיכוי קלוש, גם בליגת האלופות. אני חושב שהשחקנים הציגו הופעה מחויבת מאוד ונתנו את כל מה שנשאר ברגליים שלהם.

"היו לנו שלושה משחקי חוץ בשבוע ואני מאמין שזה היה חוסר מזל לשחק בחוץ גם בליגת האלופות ואז בליגה. אני חושב שהיינו קצת חסרי מזל". הצרפתי התייחס גם לטענות לגבי פנדל שלטענתו קבוצתו הייתה צריכה לקבל: "היה 100 אחוז פנדל לטובתנו שהווארד ווב פיספס והבעיטה הראשונה שלהם לעבר המסגרת הייתה שער. אחר כך היינו צריכים לרדוף אחריהם ולקחת סיכונים ונתפסנו במתפרצת".

מנג'ר סנדרלנד מרטין אוניל אמר: "ככל שהמשחק הלך והתקדם, אנחנו רק התחזקנו מבחינה פיזית. ברבע השעה האחרונה בשבוע שעבר (ארסנל ביצעה מהפך וניצחה 1:2) חשבתי שהיינו ממש עייפים, אבל אני חושב שהשבוע היתרון היה שלנו. אני ממש נרגש בשביל כל אחד שהמועדון הזה נוגע בו והשחקנים במיוחד. אני חושב שהם שיחקו מצוין".

בסנדרלנד חגגו את הניצחון הגדול של המועדון ששלח את הקבוצה אל השלב הבא. "פשוט המשכנו את מה שעשינו בחודשיים האחרונים, בהם עבדנו קשה", אמר הקפטן, לי קאטרמול. "הקבוצה היום שיחקה בצורה הטובה ביותר, לחצנו על הכדור והגיע לנו לנצח". על המנג'ר שלו, מרטין אוניל, אמר קטרמול: "מאז שהוא הגיע, הוא הביא איתו משב רח רענן, והחבר'ה משחקים טוב. אני רק מקווה שזה יימשך".

עדכון ראשון: 18.2, 23:09

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

עוד השפלה: ארסנל הודחה גם מהגביע

ארסן ונגר: ”התבוסה למילאן תלווה אותי כל חיי”

איברהימוביץ' ממליץ לואן פרסי: תעזוב את ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully