וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ביקורת חריפה על יניב קטן ותמיר כהן

6.12.2011 / 8:21

במכבי חיפה התעוררו לבוקר קשה אחרי התבוסה בבלומפילד: יניב קטן ספג ביקורת על יכולתו (”תורם הרבה, אבל לא הגיע למשחק”). גורם: ”יש שחקנים שמהם ציפינו ליותר”. הקבוצה תעמוד לדין

חלק משחקני מכבי חיפה התקשו להירדם אתמול (שני) אחרי התבוסה להפועל תל אביב בבלומפילד (3:0). חלקם הגיע הביתה בשעת לילה מאוחרת ובמהלך הנסיעה לצפון שחקנים שוחחו על הבדלי הרמות במשחק אתמול. "הפועל רצתה יותר מאיתנו, הרגשנו את זה במשחק", אמר אחד מהם. "לא יכול להיות שיש כאן שחקנים שעומדים בזמן שיש התקפות של הפועל, גם במצב של פיגור. לכולם כאן אכפת מהקבוצה, אבל צריך לתת יותר כדי להגיע למשחק כזה. כל הדיבורים על טעות במערך מיותרים. במשחקים כאלה ההשפעה הגדולה ביותר היא של הרצון, ולא הרבה הגיעו איתו אתמול".

גוסטבו בוקולי ניגש בסיום לאוהדי הקבוצה ושוחח איתם. על פי האוהדים, הקשר התנצל על ההפסד. מי ששלח את בוקולי ליציע היה המנהל, אדורם קייסי. ביקורת מסוימת הופנתה כלפי אלישע לוי, שנשאר ללא כלים התקפיים לאחר שחן עזריאל הודיע שהוא חולה לפני המשחק ולא הגיע לבית המלון. לטענת חלק מהשחקנים, היה ראוי להחזיר את מוחמד גדיר לסגל למרות ששוחרר, או את מרלון דה חסוס למרות הפציעה.

לראשונה זה הרבה זמן, בחיפה ישנה ביקורת על הקפטן יניב קטן, וגם על תמיר כהן שספג אתמול קריאות מהאוהדים ("חיפה גדולה עליך") שהתגודדו ביציאה מחדר ההלבשה, סמוך לאוטובוס השחקנים. "יש שחקנים שמטבע הדברים אתה מצפה מהם ליותר. יניב תרם ועוד יתרום הרבה מאוד למכבי חיפה, אבל אתמול הוא לא הגיע למשחק", אמר שחקן בקבוצה. על תמיר כהן אמר גורם במועדון: "הוא שכח כנראה איזה כבוד הוא קיבל מיענקל'ה. סמכנו עליו שהוא יסדר את המשחק באמצע, אבל הוא לא תרם כמעט כלום".

כאילו שההפסד להפועל תל אביב לא הספיק, ההתאחדות הודיעה כי מכבי חיפה צפויה לעמוד בקרוב לדין בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים. הסיבה: דוח השיפוט של השופט אלון יפת קבע כי אוהדי הקבוצה השליכו חפצים מהיציע לעבר שחקני הפועל תל אביב, מיד לאחר השער השלישי שכבש טוטו תמוז.

סאקה צפוי להגיע, חשש מפציעת עמאשה

כפי שפורסם אתמול, חיפה מחפשת קשר אחורי, ואחד השמות שעלו על הפרק הוא הקשר הניגרי איו סאקה (19) שרשם בעונה שעברה הופעה במדי הנבחרת הבוגרת של ניגריה ומשתייך באופן קבוע לסגל הנבחרת האולימפית של ארצו. פניה נעשתה כבר לסוכניו וייתכן שבקרוב מאוד הוא יגיע לישראל. מאמנו בעבר, כריסטיאן צ'וקוו: "מדובר בשחקן מבריק, אחד הכישרונות הגדולים בניגריה".

נקודת האור של המשחק אתמול הייתה בויאן שראנוב, שבמועדון טענו כי צופים לו עתיד מזהיר. ההערכה היא שאם השוער שהציל אתמול מספר שערים בטוחים ימשיך ביכולת הזאת, הוא יהיה השוער הקבוע בעונה הבאה, ללא קשר לשאלה האם ניר דוידוביץ' יישאר. בחיפה היו מרוצים מאייל גולסה ועידן ורד למרות ההפסד. כזכור, הנשיא יעקב שחר ניסה אתמול לשדר אופטימיות לשחקנים כשאמר להם: "זה היופי בכדורגל, שתמיד אפשר לשנות. גם בשבת שאחרי".

בחיפה חוששים מאוד מהפציעה של ויאם עמאשה אתמול, והיום הוא ייפגש עם רופא הקבוצה וייבדק. עמאשה טוען כי הוא נפצע בכתפו בדקה השניה והמשיך לשחק למרות הכאב. לעומתו, ולדימיר דבאלישווילי בוחן הצעה ממספר קבוצות באוקראינה באמצעות סוכן זר. בימים הקרובים הוא ייפגש עם סוכן השחקנים אבי נמני, ויחתום לו על ייפוי כוח במטרה לעזוב בינואר. גם גזיאנטפספור הטורקית עדיין בתמונה, אבל בחיפה מעוניינים שהיא תשלם יותר מ-250 אלף יורו.

מוחמד גדיר עדיין בוחן הצעות מווסטרלו הבלגית ומהפועל עכו, אבל גם קבוצות אחרות נמצאות בתמונה. בהמשך לפרסום אתמול, החלוץ אור ברוך הודיע רשמית לאנשי מכבי חיפה כי הוא חתם בשיקגו פייר ולכן לא יגיע לאימונים.

* הרייטינג הממוצע למשחק אמש היה 13 אחוז, כשלקראת סיומו הגיעו נתוני הצפייה ל-15.1 אחוז.

עוד על מכבי חיפה:

זאת האלופה? צפו בתבוסה של הירוקים בבלומפילד

שחר לשחקנים: "זה היופי בכדורגל, שתמיד אפשר לשנות"

שלום תקווה על ההרכב היומרני של מכבי חיפה בבלומפילד

גולסה לא פגע, קטן לא הגיע: הציונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully