וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: האוהדים התגודדו סביב האוטובוס

5.12.2011 / 23:00

אוהדי הירוקים זעמו על התבוסה להפועל ת"א, צעקו לתמיר כהן: "חיפה גדולה עליך". שחר: "אפשר לשנות", לוי: "נראינו רע"

אדריאן הרבשטיין

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כמה תסכול, כמה תסכול יש במכבי חיפה הערב (שני). הירוקים שוב איכזבו וספגו הפסד שני תוך ארבעה ימים, הפעם 3:0 כואב במיוחד להפועל תל אביב, במשחק המרכזי שסגר את המחזור ה-14 בליגת העל. הקבוצה של אלישע לוי, שהפסידה בפעם הרביעית בליגה העונה לעומת שלוש פעמים בכל העונה שעברה, נותרה במקום החמישי עם 22 נקודות בלבד, שמונה פחות מהאדומים הלוהטים של דרור קשטן. אם זה לא הספיק למכבי חיפה, ויאם עמאשה דיווח על פציעה בכתף. החלוץ יוזמן מחר לבדיקה, על מנת לקבוע מה חומרת הפציעה.

בסיום המשחק שחקני חיפה נראו עצבניים מאוד ואחד מהם תיאר את האווירה כשאמר: "אנחנו רחוקים מאוד מהצמרת וצריך לדעת איך לייצב את הקבוצה. יש עלינו ביקורת גדולה, בעיקר על החלק ההגנתי, ואפשר להבין ולקבל אותה. חשבנו שהמשבר נגמר, אבל הוא לא. אנחנו ממשיכים לשחק רע". נשיא המועדון יעקב שחר נכנס לחדר ההלבשה ולחץ את ידי השחקנים. לסובבים אותו הוא אמר: "זה היופי בכדורגל, שתמיד אפשר לשנות".

לאחר מכן, אוהדי חיפה התגודדו ליד אוטובוס הקבוצה וקראו אל עבר השחקנים: "אין לכם כבוד, ביזיתם את המועדון והסמל". חלקם פנו לתמיר כהן וצעק לו: "חיפה גדולה עליך". רוב שחקני הקבוצה נכנסו לאוטובוס וניסו להימנע ממפגש עם האוהדים.

המאמן אלישע לוי אמר בסיום: "אני חושב שבמחצית הראשונה, למרות שלא היה משחק גדול, שיחקנו כפי שצריך. מסודר, טקטי, ניסינו להחזיק בכדור. משחק נגד הפועל בחוץ הוא קשה, אבל הייתי שבע רצון. אחרי הגול של אלרואי כהן איבדנו ריכוז, ספגנו עוד שער מיד ונראינו רע מאוד במחצית השנייה, למרות שהגענו לכמה הזדמנויות. איבדנו את עמאשה וזה פגע לנו במהירות בחוד".

לוי ניסה להישאר רגוע, למרות התבוסה הגדולה: "אנחנו צריכים לשפר את היכולת שלנו ולחפש יציבות, לא להסתכל קדימה יותר מדי. נכון לעכשיו הפער מהפועל גדול מאוד. אני לא חושב על שינויים בינואר, רק על המשחק הקרוב. אני חושב שעידן ורד וגולסה היו טובים היום. אלה שחקנים צעירים שצריכים להשתפר. בכדורגל מנצחים ומפסידים כקבוצה, ואנחנו לא היינו טובים היום כקבוצה".

לקראת המשחק הבא של הירוקים, הדרבי מול הפועל חיפה, אמר לוי: "יהיה קשה בדרבי, הפועל חיפה שיחקו טוב מול מכבי תל אביב. דרבי זה משחק חשוב, לא רק מבחינת הנקודות ואני מקווה שנוכל לחזור ולנצח".

לסיום, ניסה המאמן לשמור על אופטימיות לקראת המשך הדרך: "תמיד צריך להאמין שנחזור לליגה. אנחנו יכולים להמשיך לדבר, אבל זה לא יביא ניצחונות. הצלחנו לאחרונה לעשות שני ניצחונות רצופים וזה לא קרה הרבה זמן. אם שוב ננצח פעמיים-שלוש, הכל ייפתח שוב כי הליגה צפופה. בכדורגל הכל אפשרי".

צפו: מכבי חיפה הושפלה 3:0 מול הפועל תל אביב

שלום תקווה על ההבדלים בין שתי הקבוצות

דרור קשטן: "הצגנו כדורגל יוצא מן הכלל"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully