וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "שאפו לשחקנים, הצגנו כדורגל יוצא מן הכלל"

מאמן הפועל תל אביב חגג את ה-0:3 על מכבי חיפה. אלרואי כהן על השער הנהדר שלו: "לא האמנתי שהכדור יילך בדיוק לחיבורים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מי אמר שהפועל תל אביב לא הקבוצה הכי טובה בליגת העל? האדומים הציגו הערב (שני) משחק נהדר שבוע שני ברציפות וניצחו 0:3 את מכבי חיפה, במשחק המרכזי שסגר את המחזור ה-14 בליגת העל. האדומים, שנהנו משערים של אלרואי כהן המצוין ועומר דמארי, עלו למקום הראשון עם 30 נקודות ויגיעו למשחק הפסגה מול עירוני קרית שמונה ביום שני הבא מעודדים מאוד. אם יש חדשות מתסכלות מבחינת קשטן הערב הן מגיעות מכיוונו של ביוואן פרנסמן, נפצע בכף הרגל ויעבור מחר צילום.

שחקני הפועל תל אביב, טוטו תמוז (ימין), אלרואי כהן, עמרי קנדה. קובי אליהו
עיר באדום. שחקני הפועל תל אביב צוהלים/קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב דרור קשטן סיפר מה אמר לשחקניו לאחר המשחק: "אמרתי לשחקנים כל הכבוד ולחצתי את ידו של כל שחקן ושחקן. הצגנו כדורגל יוצא מן הכלל לאורך כל המשחק, לא רק בקטעים ממנו. גם במחצית הראשונה שיחקנו טוב, שלטנו בקצב והגענו למצבים. במחצית השנייה אחרי השער הראשון הכל נפרץ, בא השני ויכולנו להבקיע הרבה שערים. כל מתפרצת הייתה מסוכנת ואיימה על השער של חיפה. אם היינו מנצלים את המצבים והמשחק היה נגמר בתוצאה יותר גבוהה, כולם היו משתאים.

"מגיע כל הכבוד לשחקנים על המחויבות שלהם ועל העמידה שלהם במגרש", הוסיף המאמן המאושר. "הפועל היום הציגה כדורגל קבוצתי, הבקיעה שלושה שערים והגיעה להרבה מצבים. שאפו לשחקנים. יש לנו שבוע ימים להתארגן. עכשיו אנחנו רוצים לשמוח ונתכונן בהתאם למשחק נגד קרית שמונה". קשטן נשאל האם הקבוצה שלו כבר יכולה להצהיר כי היא הפייבוריטית לאליפות, ואמר: "עוד לא סיימנו סיבוב אחד. צריך להתעזר בסבלנות ולהמשיך באותה דרך שהיינו בה עד היום. כשיגיע המועד, לא נתבייש לומר שאנחנו רוצים לזכות באליפות. הליגה עדיין ארוכה".

אלרואי כהן התייחס לשער האדיר שלו ואמר: "וואו זה היה רגע מדהים. לא האמנתי שהכדור יילך לשם ואחר כך היה פרץ של התרגשות. החלום שלי היה להבקיע במעמד כזה שער כזה. כשהכדור היה בדרך, ידעתי שזה הולך פנימה. אני לא הכוכב. יש פה קבוצה של שחקנים מוכשרים ואני אחד מהקאדר. מרגש לחזור לקרית שמונה ועוד למשחק של מקום ראשון נגד מקום שני. זה פיקנטי, נבוא לשם ונקווה לעשות את העבודה".

ביוואן פרנסמן התייחס לפציעה ממנה סבל: "אני מקווה שהפציעה לא רצינית ואהיה כשיר כבר למשחקים הבאים, אבל רק מחר הצילום יכריע". על המשחק אמר הדרום אפריקאי: "אני מקווה שלמדנו מהעונה שעברה איך לשמור על המומנטום. אנחנו חייבים לדעת לתקן את הטעות מהעונה שעברה. היינו יותר טובים, הגיע לנו לנצח ואנחנו צריכים לשמור על זה". אביחי ידין, ששיחק ברוב הדקות כבלם, עלה למגרש עם חום גבוה וקיבל אינפוזיה לפני שריקת הפתיחה.

צפו: הפועל תל אביב דרסה 0:3 את מכבי חיפה

הפועל תל אביב - מכבי חיפה: הציונים

שלום תקווה מנתח את ההבדלים בין שתי הקבוצות

אוהדי מכבי חיפה נגד תמיר כהן

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully