וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - מכבי חיפה: הציונים

5.12.2011 / 22:46

באדיר ואלרואי כהן היו גדולים, חוטבא הפתיע, דמארי נצץ וקשטן היווה את היתרון האמיתי. ואצל האלופה? 4 לקטן, גולסה ואלישע

הפועל תל אביב

אפולה אדל: 6

השוער האדום ממשיך בעבודה הטובה והשקטה מהחודשיים האחרונים. חיפה דאגה לו לאבטלה יחסית אך עדיין - במצבים שהיו, היה בטוח ויציב ונתן ביטחון להגנה.

עמרי קנדה: 6

משחק אחראי של קנדה וזאת המחמאה הכי גדולה שהוא יכול לקבל. ידע לאזן בין ההצטרפות להתקפה לדרישות הטקטיות של קשטן בהגנה ועד ל-0:2 העלים יחד עם ההגנה והקישור האחורי את החלק הקדמי של חיפה.

וואליד באדיר: 7

השחקן הטוב בהפועל. עשה עבודה מצויינת מול התקפת חיפה, דחף קדימה, כיוון את חוטבא וקנדה לאורך כל המשחק מתי להצטרף ומתי להישאר מאחור.

ביוואן פרנסמן: 6

שיחק 35 דקות, בתוך המשחק החלש בסך הכל עשה עבודה טובה, שיחק אגרסיבי ודחף את הקבוצה קדימה. דברים שלא ראינו ממנו יותר מדי עד היום.

נאעל חוטבא: 6

יחסית למגן ימני שהוצב בשמאל עשה עבודה טובה, הצטרף הרבה להתקפה, כשרק רגל שמאל החלשה מנעה ממנו לסיים מהלכים כמו שצריך.

וואליד באדיר שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
במילה אחת: באנקר. באדיר/קובי אליהו

אביחי ידין: 6

עוד משחק טוב של ידין. היה חלק משמעותי בדומיננטיות של הפועל במרכז השדה בחצי הראשון, וגם כבלם, על אף שאיבד את חלוצי חיפה מספר פעמים, ידע לדחוף קדימה ולמנוע מהפועל ללכת אחורה ולהילחץ.

רועי גורדנה: 6

ע"ע ידין. גורדנה עשה עבודה טובה ושקטה בקישור האחורי. היה השחקן האגרסיבי ביותר במרכז השדה מתחילת המשחק והמשיך בכך גם כשידין עבר לעמדת הבלם ואבוטבול שיחק לצידו.

נוסא איגייבור: 6

משחק טוב של הניגרי. יחסית למה שנראה ממנו עד היום עשה הרבה תנועה, היה מאוד מסוכן, הגיע לארבעה מצבים מסוכנים באיזור השער של חיפה שעם קצת יותר ריכוז ושקט היו מסתיימים ברשת.

אלרואי כהן: 7

השחקן שהכריע את המשחק. מתחילת המשחק כהן היה מסוכן אבל המצבים של הפועל נעצרו שנייה לפני דמארי ותמוז. במחצית השנייה היה אחראי על השער המדהים ועל המהלך בדרך לשער השני.

עומר דמארי: 7

דפק כרטיס. מעבר לשער שהבקיע, מתחילת המשחק היה מסוכן, עשה הרבה מאוד עבודה גם בעזרה להגנה, ואולי צורת המשחק שלו מסמלת את ההבדל הגדול בין החלק הקדמי של הפועל תל אביב לזה של חיפה במשחק ובימים אלה בכלל.

טוטו תמוז: 6

משחק טוב של טוטו. פתח מצויין את המשחק והיה השחקן הדומיננטי בהתקפה האדומה, אך זה לא התבטא בשערים. במחצית השנייה יכול היה להבקיע ו\או לבשל אך היה לא מרוכז במתפרצות.

מחליפים:

שי אבוטבול: 5

נכנס במקומו של פרנסמן הפצוע בדקה ה-35. בסך הכל לא היה דומיננטי אך השתדל לשמור על היציבות במשחק של הפועל, הניע כדור ושיחק בצורה שקטה.

מחמוד עבאס (נכנס בדקה ה-72): אין ציון

סלים טועמה (נכנס בדקה ה-78): אין ציון

דרור קשטן: 8

ניצח את המשחק. הפועל באה מוכנה יותר מחיפה, רצתה יותר מחיפה וזכתה בצדק בנקודות. קשטן הכין קבוצה אגרסיבית, נחושה ועם הרבה אמונה בעצמה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלרואי כהן שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול תמיר כהן שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
הצגה אדירה. אלרואי כהן מול תמיר כהן/קובי אליהו

מכבי חיפה

בויאן שראנוב: 5

הטרגדיה של השוער הסרבי היא שדווקא באחד המשחקים היותר מרשימים שלו, הוא הוציא שלושה כדורים מהרשת. ההצלות שלו היו נחוצות יותר במאני טיים.

דלה ימפולסקי: 4

ציוות לא מוצלח. אלישע חשב התקפה אך ימפולסקי לא מצא את מקומו כמגן ימני והיה מאוד לא מדויק בהתקפה.

יוריצה בוליאט: 6

בסך הכל עבודה טובה של הקרואטי. משחק ההגנה של חיפה היה רך והפועל דחפה הרבה מאוד כדורים לעומק כשלפחות בשלוש פעמים בוליאט מנע מהכדור ברגע האחרון להגיע לתמוז או דמארי.

סארי פלאח: 5

עוד משחק בינוני של פאלח. לא עשה טעויות קריטיות אך לא עשה פעולות מוצלחות ובסך הכל היה חלק מההגנה המחוררת והלא מתואמת של הירוקים.

טאלב טואטחה: 4

רך. לא במקרה שני השערים הראשונים של הפועל הגיעו משחקנים שמשחקים בצד שלו. ליווה את אלרואי כהן ואת כל משחק ההתקפה של הפועל כשהיו בסביבה שלו.

אלרואי כהן שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול סארי פלאח שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
ההגנה מחוררת מתמיד. פלאח מול כהן/קובי אליהו

תמיר כהן: 4

עדיין לא הגיע למכבי חיפה. מרכז שדה אנמי של הירוקים ובעיקר של כהן, הן מבחינה הגנתית, שם גורדנה וידין\אבוטבול היו הדומיננטיים. נוק-אאוט להפועל במאץ'-אפ הזה.

אייל גולסה: 4

צריך לעשות סוף לציוות הזה בקישור האחורי, במיוחד כשלידו אין אחד כזה דומיננטי. היה רך בהגנה ולא הצליח לייצר מצבים בהתקפה.

יניב קטן: 4

בדרך כלל אלה המשחקים של יניב קטן. הערב הוא לא הגיע לבלומפילד. משחק אנמי של הקפטן, ובלעדיו חיפה לא יכולה כיום לנצח משחקים כאלה.

עידן ורד: 5

היה אמור להיות ההפתעה של הקישור, אך כמו קטן וגולסה לא הצליח להיות דומיננטי ורק לאחר שני השערים של הפועל תל אביב ניסה קצת לאיים על השער.

ויאם עמאשה: 4

עוד אחד שלא הגיע לבלומפילד. לא עשה שום דבר בחלק הקדמי וגם לא ידע לחפש דרך אחרת, נתקע בהתפקה ולא בא אחורה לקחת כדורים ולסייע כפי ששחקן ברמתו צריך לעשות.

ולדימיר דבאלישווילי: 5

בחיפה התלהבו יותר מדי מהציוות עם עמאשה, שמאז המשחק בטדי לא מניב יותר מדי מצבים. הגיאורגי הוא שחקן שתלוי בקישור ועם האנמיה שהייתה מאחוריו קשה מאוד לבוא לידי ביטוי.

מחליפים:

אלון תורג'מן: 5

החליף את עמאשה בדקה ה-57, לא עשה יותר מדי למרות מצב וחצי אליהם הגיע.

גוסטבו בוקולי: 5

החליף את קטן בדקה ה-57 אך לא השפיע על משחקה של חיפה.

עלי עוסמאן (החליף את תמיר כהן בדקה ה-73): אין ציון

אלישע לוי: 4

לאחר המחצית הזוועתית של הקבוצה שלו הוא ענה לשדרית הקווים: "יכולת לא טובה? כנראה שלא היינו באותו המשחק". כנראה שאלישע היה מאוד מרוצה מהמחצית הראשונה וזה המסר שהעביר לשחקנים שלו, שהמשיכו את המחצית הראשונה והגישו לאדומים את הניצחון.

אלישע לוי מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
אתה מרוצה גם בסיום? אלישע לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully