וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "עכשיו הרוטציה שלנו טובה יותר"

21.11.2011 / 23:26

מאמן הירוקים מרוצה מהקבוצה שלו אחרי הניצחון הגדול בטדי. נציגי גזיאנטפספור התרשמו מדאבלישווילי וינסו לצרפו בינואר

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה הוכיחה הערב (שני) שאסור להספיד אלופה, כשיצאה לטדי, מחקה פיגור מוקדם וניצחה 1:4. על שניים מהשערים היה חתום ולדימיר דבאלישווילי, שנמצא על סף עזיבת הקבוצה וקיבל אישור לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות, בדרך, אולי, לפרידה בינואר.

נציגי הקבוצה הטורקית גזיאנטפספור הגיעו הערב לצפות בדבאלישווילי ולאחר הצמד שלו הם צפויים להגביר את העניין בו. מלבד הקבוצה הטורקית, סקאוט של בורוסיה דורטמונד הגיע לטדי וצפה במספר שחקנים, ביניהם דבאלישווילי, סארי פלאח, אלי דסה ועמית בן שושן. גם הוא התרשם בעיקר מהחלוץ הגיאורגי של חיפה, למרות שהגיע לצפות בכלל בחן עזריאל, פאלח (אחריו עקב גם סקאוט של ויסלה קרקוב הפולנית) ומוחמד גדיר, שלא היה בסגל החיפאי ועשוי לעזוב בינואר.

מספר קבוצות בבלגיה, כדוגמת ווסטרלו, מכלן וגנט מועמדות לקלוט את השחקן אם יחליט לעזוב כאשר גם הסקאוט הפולני של ויסלה התלהב מיכולתו של החלוץ בן ה-20. בישראל, הפועל עכו וסכנין מעוניינות בגדיר

דבאלישווילי עצמו נראה שמח מאוד בחדר ההלבשה. כפי שכבר פורסם, במידה והחלוץ לא יימכר בינואר, ינסו בחיפה להאריך את חוזהו בעונה נוספת, מתוך מטרה למכור אותו בקיץ, תוך התחשבות בסעיף השחרור שלו.

במהלך המשחק אירעה תקרית מסוימת על הספסל של חיפה, כשעידן ורד התבקש להיכנס כמחליף והוריד את בגד האימון באיטיות. עוזר המאמן גיורגי דרסיליה פנה אליו ואמר: "תעשה את הדברים יותר מהר". בחיפה כעסו על הקשר וייתכן שיוזמן לבירור. בקבוצה שמחו שהקשר תמיר כהן חזר לעצמו ונראה כי יפתח לצד סיידו יאיא גם במשחק הבא. שחקנים נוספים שזכו לשבחים הם השוער בויאן שראנוב, הקשר אייל גולסה וכובש הצמד ויאם עמאשה.

אלישע לוי: "דבאלישווילי רוצה לעזוב והוא לא תמיד בפוקוס"

מאמן חיפה אלישע לוי, עסק בהופעה של דבאלישווילי ובמקומו בקבוצה: "כשהוא במצב טוב, הוא תמיד בהרכב. לאורך כל השנים בחיפה הוא היה סקורר, אבל שחקן הוא גם בן אדם ודבאלישווילי לא מסתיר את הרצון שלו לעזוב את הקבוצה, ככה שהוא לא תמיד בפוקוס. ברור שהוא יודע להבקיע, אבל יש גם דברים שהם מעבר למשחק".

לוי, שנהנה מאוד מההופעה של קבוצתו, הוסיף: "בכל המשחקים האחרונים אנחנו במגמת שיפור. יש קו התקדמות, למרות שהתוצאות לא היו מספיק טובות. אנחנו בתמונת האליפות, אפילו שאנחנו בפיגור נקודות. כל קבוצה בעולם מתקשה מאוד לשחק בשתי מסגרות. עכשיו הרוטציה שלנו טובה יותר, אבל בתחילת העונה, כששחקנים כמו תמיר כהן למשל עוד לא היו בכושר, איבדנו הרבה נקודות. אני מעמיד אנשים במקום כשצריך. אין סיבה לעשות משברים, אבל כשיש סגל של 24 שחקנים ושישה או שמונה לא מתלבשים, יש צרות".

עוד חלוץ ירוק שסיים עם צמד הערב היה ויאם עמאשה, שהשווה את המשחק במחצית הראשונה והתכבד בשער האחרון, מהנקודה הלבנה בדקה ה-90. עמאשה, שכבש כבר 12 שערי ליגה העונה, אמר: "ידענו שהם יבואו אגרסיביים ושנצטרך להיות מוכנים. במחצית הראשונה היה קשה. השערים שלי לא מעניינים, רק ההצלחה של הקבוצה חשובה ואני רוצה לעזור לה כמה שאפשר. זה מגרש לא קל וידענו שאם ננצח פה, נצא לדרך חדשה. יש לנו סדרה של משחקים קשים, מול עכו והפועל תל אביב וצריך לעשות רצף טוב. אנחנו מאמינים שאפשר לקחת אליפות, הליגה עוד ארוכה ונעשה את המקסימום".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully