וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מעוניינת בקשר הניגרי איו סאקה

5.12.2011 / 12:47

הקבוצה פנתה לנציגיו של שחקן הנבחרת האולימפית של ניגריה. עזריאל לא בסגל להפועל ת"א, לוי: "יש להם שחקנים טובים בהתקפה"

מכבי חיפה מעוניינת בקשר הניגרי איו סאקה (19) שרשם בעונה שעברה הופעה במדי הנבחרת הבוגרת של ניגריה ומשתייך באופן קבוע לסגל הנבחרת האולימפית של ארצו. הקשר עשוי להגיע בקרוב למבחנים בקבוצה, בכפוף להחלטה סופית של המועדון, שיצר קשר ראשוני עם סוכנות שחקנים המייצגת אותו. סאקה משחק כרגע בקבוצת אושן בויז בניגריה ונחשב לאחד הכישרונות הגדולים בארצו. מאמנו בעבר, כריסטיאן צ'וקוו, אמר עליו: "מדובר בשחקן מבריק, אחד הכשרונות הגדולים בניגריה".

במכבי חיפה עורכים את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. הקבוצה יצאה הבוקר למלון באזור תל אביב. בקבוצה מצפים שעידן ורד ייקח את המושכות יחד עם אייל גולסה ויניב קטן במרכז השדה. "עידן יעמוד היום למבחן גדול", אמר גורם בקבוצה. "אלישע התעלם מכל מה שקרה לאחרונה ונתן לו את הבמה. זאת ההזדמנות שלו להוכיח שהוא מסוגל להוביל את הקבוצה לאליפות".

לגבי גולסה, השחקן ימלא היום משימות הגנתיות, תפקיד אותו הוא פחות אוהב. לוי שם את הדגש על משמעת טקטית ודרש מהשחקנים לגלות סבלנות בהנעת הכדור. לוי אמר לשחקנים באסיפה: "הפועל תל אביב קבוצה התקפית. יש להם שחקנים טובים בהתקפה ואנחנו צריכים להיזהר מהם. נבוא עם הרבה לחימה והקרבה כדי לנצח".

מי שלא ייכלל בסגל למשחק הוא חן עזריאל שחלה ואף לא הגיע לבית המלון באישור. כרגע בסגל של הקבוצה למשחק יש 17 שחקנים ולא 18, ובשעות הקרובות אלישע לוי יחליט אם לצרף שחקן אחר במקום עזריאל.

חלק מהשחקנים הופתעו אתמול כשדלה ימפולסקי תורגל באימון המסכם כמגן ימני, למרות שכבר לאחר המשחק בלרנקה הסתמן השינוי הזה. "העובדה שימפולסקי יפתח כמגן ימני עשויה ליצור בעיה במשחק כזה, אבל בטוח שאלישע יודע מה הוא עושה", אמר שחקן בקבוצה. "הוא יכול לכפר על משחק ההגנה במהירות וזריזות, וזה חשוב לא פחות מול חלוצים כמו דמארי ותמוז".


20:50, ערוץ 1: הפועל תל אביב - מכבי חיפה
מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully