וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב-מכבי חיפה: חן עזריאל החולה לא בסגל

הכנות אחרונות למשחק (20:50, ער' 1): ימפולסקי מגן ימני וגולסה קשר אחורי בחיפה, איגייבור ואלרואי כהן יפתחו בהפועל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* המפגש הקרוב יהיה ה-122 בין שתי הקבוצות. המאזן: 50 ניצחונות למכבי חיפה, 36 להפועל תל אביב, 35 תוצאות תיקו. המאזן בבלומפילד: 58 מפגשים, 18 ניצחונות לירוקים, 16 תוצאות תיקו ו-24 ניצחונות לאדומים.

* המשחק עם מספר השערים הרב ביותר נערך בפברואר 1996. חיפה ניצחה 3:4. רוצים לדעת כמה פעמים הן סיימו ב-0:0? עשר בדיוק, מתוך 35 מפגשים שהסתיימו בתיקו.

* אלישע לוי רשם שני מפגשים בלבד בקריירה שלו כשחקן מכבי חיפה מול הפועל תל אביב. זה קרה בעונת 1982/83, והוא הפסיד פעמיים. במפגש בבלומפילד הקבוצה הפסידה 1:0.

* הניצחון האחרון של הפועל תל אביב על מכבי חיפה בבלומפילד בליגה היה בעונה שעברה (1:4). קודם לו ניצחון בפברואר 2008, כשביברס נאתכו ושלומי ארבייטמן כבשו ב-0:2 של האדומים.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

דרור קשטן תרגל הרכב דומה לזה שהציב אתמול גם באימון המסכם, כשבמקומו של מריו פצ'אלקה הפצוע בגבו יוצב ביוואן פרנסמן במרכז ההגנה לצד ואליד באדיר. עמרי קנדה יפתח בעמדת המגן הימני במקומו של גל שיש, ונאעל חוטבא יוסט לעמדת המגן השמאלי.

בקישור יפתחו רועי גורדנה ואלרואי כהן במקומם של שי אבוטבול וסלים טועמה, כשגם נוסא איגייבור שחזר אתמול לאימונים יהיה כשיר ויפתח.

באסיפת הקבוצה אחרי האימון אמר קשטן לשחקנים: "אני מקווה שאתם לא באים שבעים ונשאר לכם עוד רעב. אני מרוצה מאוד מאיך שאנחנו נראים ומשחקים בשבועות האחרונים, ואני מקווה שנמשיך ככה גם מול מכבי חיפה. הראתם הרבה אופי כשניצחתם בדרבי כשהיינו חצי שעה בעשרה שחקנים, אני רוצה שתשמרו על אותה יכולת ומוטיבציה".

מכבי חיפה:

אלישע לוי שם דגש בשני האימונים שלפני המשחק בעיקר על משחק ההגנה. בחיפה טרודים מאוד מהמשחק ההגנתי, כשכבר אתמול הצביע לוי באסיפה על חוסר הריכוז בחלק האחורי. סארי פלאח תורגל היום במרכז ההגנה לצדו של יוריצה בוליאט, והמשמעות היא שאיציק כהן יירד לספסל. דלה ימפולסקי תורגל כמגן וקיבל הוראות הגנתיות, הוא יעלה להתקפה רק במקרים קיצוניים, ולא יתפקד כשחקן כנף.

אייל גולסה תורגל בקישור האחורי לצד תמיר כהן, כשגוסטבו בוקולי ימתין על הספסל. עידן ורד ויניב קטן יתפקדו מאחורי צמד החלוצים, ויאם עמאשה ו-ולדימיר דבאלישווילי. בחיפה ישנה אכזבה רבה מפציעות של סיידו יאיא, שלא יהיה בסגל לאחר שהתגלה אצלו קרע חלקי בשריר הירך האחורי. הקשר ייעדר כשבוע ולא אמור ליטול חלק גם בדרבי בשבת. ברגע האחרון חן עזריאל לא נכלל בסגל בעקבות מחלה, כשגם מוחמד גדיר יראה את המשחק מהיציע לאחר שקיבל אישור לעזוב. מחוץ לסגל נותרו גם יאיא, חיים מגרלשווילי, מרלון דה חסוס ואייל משומר המורחק.

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: טוטו תמוז

אחרי שסחב את האדומים על גבו בתחילת העונה חלה לאחרונה ירידה ביכולת של החלוץ המוכשר, שאף איבד את תואר מלך השערים של הקבוצה לחברו עומר דמארי. בדומה לתקופה שלפני פתיחת כל חלון העברות זוכה תמוז להתעניינות מאירופה, וכדי להוכיח לסקאוטים וגם לאוהדים שהוא עדיין סקורר משובח, הוא יצטרך לכבוש כפי שעשה ב-1:4 הגדול על הירוקים בבלומפילד אשתקד.

מכבי חיפה: דלה ימפולסקי

עד לפני שנתיים, היה נדמה שלמכבי נתניה צומח קשר מהיר אבל לא תכליתי. כזה שמסוגל לשגע את הגנות היריב, אבל לא באמת יודע לסכן את השער. תחילת העונה במכבי חיפה הייתה מפתיעה, ואולי אפילו מסחררת. ימפולסקי הצליח לגנוב את התהילה של עידן ורד וחן עזריאל, ושני משחקים באירופה הפכו אותו לאס של יענקל'ה שחר. איחורים לאימון? עמדה שזרה לו? כל אלה יעלמו בן רגע אם הוא ישגע את שחקני הכנף של הפועל תל אביב. עכשיו עצמו רגע עיניים ודמיינו לכם מאבק על כדור מתגלגל בינו לבין עומר דמארי. רגע, לא כל כך מהר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, ואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, נאעל חוטבא, רועי גורדנה, אביחי ידין, נוסא איגייבור, אלרואי כהן, עומר דמארי, טוטו תמוז.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, דלה ימפולסקי, יוריצה בוליאט, סארי פלאח, טאלב טואטחה, תמיר כהן, אייל גולסה, יניב קטן, עידן ורד, ויאם עמאשה, ולדימיר דבאלישווילי.

ויאם עמאשה יבקש שדרוג בחוזהו

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully