וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עמאשה יבקש שדרוג בחוזהו אחרי ינואר

4.12.2011 / 11:27

בסביבתו מעריכים: האישור מפיפ"א יעלה את מחירו. ימפולסקי לא ייקנס. לאחר התעניינות עכו בגדיר, אלי כהן שוחח איתו

חלוץ מכבי חיפה, ויאם עמאשה, צפוי לדרוש שדרוג בחוזה לקראת תום העונה אם יישאר במכבי חיפה. השחקן חתום על חוזה לארבע עונות במועדון ושכרו נע סביב 130 אלף דולר נטו לעונה, בדומה לשחקנים רבים בחיפה. לאחרונה גילו מספר מועדונים בבלגיה, כולל אנדרלכט, התעניינות בחלוץ. כפי שפורסם ביום רביעי בוואלה! ספורט, השחקן קיבל אישור לשחק בנבחרת ישראל לאחר פניה של היו"ר אבי לוזון לפיפ"א, לפני כחודשיים. בסביבתו של השחקן מעריכים שהעובדה הזאת תעלה את מחירו.

חיפה תערוך היום בצהריים את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. דלה ימפולסקי צפוי לפתוח כמגן ימני ואילו אוראל דגני ימתין על הספסל. עלי עוסמאן, שבשבוע שעבר גילתה בו הפועל חיפה התעניינות, עשוי להישאר מחוץ לסגל. אפרופו ימפולסקי, בחיפה החליטו שלא לקנוס את הקשר לאחר שאיחר השבוע בפעם השניה העונה לאימון הקבוצה. ימפולסקי רשם איחור קל ובכל מקרה במועדון שקלו תחילה שלא לקנוס אותו. נראה כי גם היכולת הטובה שגילה בלרנקה תרמה להחלטה. אתמול, אגב, הקדים השחקן לאימון. לוי מתלבט בעיקר בנוגע לחוליית הקישור. בהנחה שסיידו יאיא לא יוכל לשחק, המאמן מתלבט האם לפתוח עם ארבעה קשרים, כשאייל גולסה יתופקד בעמדה אחורית יותר, או עם חמישה, ואז עידן ורד יפתח על חשבון ולדימיר דבאלישווילי. הבלם סארי פלאח, שעורך אימונים מלאים, צפוי לפתוח על חשבונו של איציק כהן.

בהמשך לידיעה לפיה הפועל עכו מגלה עניין בחלוץ מוחמד גדיר, כעת מתברר כי המאמן אלי כהן שוחח בעצמו עם החלוץ לאחר שקיבל, כצפוי, אישור לעזוב את מכבי חיפה. חיפה לא מתכוונת למכור את גדיר, אלא להעבירו בהשאלה עד תום העונה. גם ווסטרלו, שנציגיה שהו בארץ ושוחחו עם השחקן, מעוניינת בו. גדיר מעדיף לשחק בבלגיה על פני אפשרות לעבור לקבוצה אחרת בישראל. ככל הידוע, קלטות של השחקן נשלחו גם למועדונים אחרים, בהם סטנדרד ליאז', קורטרייק ומכלן.

אלישע לוי אישר למוחמד גדיר לעזוב את מכבי חיפה
מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully