וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלישע לוי אישר למוחמד גדיר לעזוב

2.12.2011 / 16:06

הקשר קיבל את מבוקשו. שחר עשוי לקצץ המענקים אם הקבוצה תודח מאירופה. ורד ויאיא יפתחו מול הפועל תל אביב?

אלישע לוי אישר היום (שישי) למוחמד גדיר לעזוב את מכבי חיפה. כזכור, הקשר שמתוסכל ממעמדו ביקש אישור לחפש לעצמו קבוצה חדשה אך נענה בשלילה על ידי המאמן בשבוע שעבר.

הפועל תל אביב כבר מתעניינת בגדיר, וכך גם הפועל עכו, אבל הוא ינסה למצות תחילה את האופציה האירופית, כשווסטרלו הבלגית מעוניינת בו. לאחרונה נכח נציג של המועדון בארץ ונפגש עם החלוץ. מי שמתווך בעסקה הוא סוכן השחקנים דודו דהאן. גדיר אמר לחבריו במהלך הטיסה: "אני מעדיף ללכת למקום שבו ייתנו לי לשחק".

חיפה לקחו אתמול בצורה קשה את ההפסד אמש בלרנקה (2:1), שעשוי להדיח את הקבוצה מהשלב הבא של הליגה האירופית. הקבוצה חזרה הבוקר לישראל ותחל בהכנות לקראת משחק העונה על הפועל תל אביב, כשברקע נשמעים לא מעט טענות לשחקני ההגנה, ששוב ניכר חוסר התיאום בניהם.

"שחקנים כאן לא מבינים שברמות כאלה אסור לטעות כמו שהם טעו. איציק עשה טעות מביכה, אבל היה אפשר עוד לתקן. גם הגול השני היה מיותר. צריך להודות שגם הקישור האחורי לא עבד כמו שציפינו.סיידו יאיא חסר מאוד", אמר גורם בקבוצה אמש, לאחר שהקבוצה הגיעה לבית המלון. אם יאיא יהיה כשיר למשחק מול הפועל, הוא יפתח בהרכב, כנראה על חשבון גוסטבו בוקולי. גם עידן ורד נמצא בתמונת ההרכב.

במועדון מעריכים שיעקב שחר יתרגל שחקנים שאין להם בחוזה סעיף המורה על מענק על פי ההצלחה במפעל. נראה כי במקרה של הדחה המענקים שיוחלקו, אם בכלל, יהיה קטנים יותר ממה ששקל תחילה הנשיא לתת. גורם בחיפה התייחס היום לאפשרות ששחקנים יקבלו מענקים מחוץ לחוזה על העלייה לשלב הבתים. "מענקים משולמים על פי חוזה. כרגע אין שום החלטה לגבי מענקים מעבר שלמה שסוכם". ההפסד בלרנקה, אגב, מנע מחיפה לקבל כ-1.72 מיליון שקל עבור העפלה לשלב הבא ומענק ניצחון.

בקבוצה נמתחה שוב ביקורת על יוריצה בוליאט. "הביאו אותו על תקן שחקן מוביל. שחקן זר צריך להיות בשתי רמות מעל כל שחקן ישראלי, וזה עדיין לא קורה", נאמר על הבלם. בחיפה מקווים שגם סארי פלאח יהיה כשיר לקראת המשחק הקרוב. אגב, אחד השחקנים הבודדים שזכו למחמאות היה דלה ימפולסקי. לאחר הירידה לחדר ההלבשה התבקשו השחקנים לשכוח מההפסד ולהתרכז במשחק ביום שני. החלוץ אלון תורג'מן שצה"ל אסר עליו לצאת למשחק צפוי להיכלל בסגל לקראת המשחק הקרוב.

ולדימיר דבאלישווילי עדיין נחוש לעזוב את הקבוצה, אבל בחיפה לא מתכוונים לשחרר אותו תמורת 200-250 אלף יורו, כפי שמשערים בסביבתו של החלוץ תחילה. שחר שרכש את הכרטיסו של החלוץ תמורת 250 אלף יורו לא מעוניין להפסיד עבור העסקה, אחרת לא יסכים לשחררו. בחיפה מעריכים שישנן עוד קבוצות שיסכימו לרכוש את החלוץ תמורת הסכומים הללו ולכן לא ממהרים לאשר את העסקה.מרלון דה חסוס שסוכניו ביקשו הבהרות בנוגע למעמדו בקבוצה עשוי לקבל הודעה מפתיעה לפיה יקבל דקות נוספות עד ינואר ואם ירשים יישאר עד תום העונה. הדבר תלוי בין היתר בשחרורו של החלוץ הגיאורגי.

אחרי שויאם עמאשה קיבל את האישור הרשמי מפיפ"א ויוכל לשחק בנבחרת. אתמול אמר החלוץ לחבריו: "כדי להגיע לנבחרת אני צריך להמשיך באותו קו. יש המון זמן עד ספטמבר ויש לי הרבה מה להוכיח עד תום העונה". סקאוטים ממספר מדינות עקבו אתמול אחר שחקנים משתי הקבוצות, אבל ניכר כי לא ניתן היה להתרשם מהירוקים. חן עזרא נמצא תחת מעקב של המועדון וייתכן שבהמשך העונה תיעשה פניה למכבי נתניה בניסיון לרכוש אותו לקראת העונה הבאה.

מכבי חיפה הפסידה 2:1 בלרנקה בליגה האירופית

אלישע לוי בסיום: "יום שחור, המערך לא תפקד"

מה צריך לקרות במחזור הסיום כדי שחיפה תעלה שלב?

שלום תקווה מנתח: חיפה משלמת על העוול לדוידוביץ'

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully