וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: פצ'לאקה ואיגייבור צפויים לשחק ביום שני

הבלם שנפצע מול ראפיד והקשר לא התאמנו, אך יהיו כשירים לחיפה. גדיר ושיימן מועמדים. טביב: "אוסידון היה ויישאר היו"ר"

לאחר ה-1:3 המצוין על ראפיד בוקרשט ברומניה, הפועל תל אביב ערכה היום (שישי) אימון ראשון לקראת משחק העונה מול מכבי חיפה ביום שני. האדומים יודעים כי ניצחון במשחק יגדיל את הפער בין הקבוצות לשמונה נקודות, ויעניק להם יתרון משמעותי לקראת המשך המאבק על האליפות.

שני הזרים מריו פצ'לקה ונוסא איגייבור לא התאמנו היום. הבלם הסלובקי עדיין סובל מכאבי גב ומחר אמור לעבור בדיקת MRI שתקבע האם סובל מפציעה רצינית, אך לפי ההערכות של הצוות המקצועי, מדובר בסך הכל בתנועה לא טובה שביצע, והוא צפוי להיות כשיר ליום שני. כמוהו, גם איגייבור, שהתלונן היום על התקררות ולכן לא התאמן, יעמוד לרשות דרור קשטן במשחק החשוב. מי שייעדר הוא גל שיש שקיבל כרטיס אדום בדרבי ונאעל חוטבא הוא זה שצפוי למלא את מקומו בעמדת המגן השמאלי, כשעמרי קנדה יעלה באגף ימין.

בהפועל תל אביב לא אהבו היום את הפרסומים על כך שליהי טביב, בתו של הבעלים אלי טביב, אמורה לקבל זכות חתימה בהתאחדות במקום היו"ר דורון אוסידון. בהפועל אף הגדילו לעשות והוציאו הודעה בשם טביב: "דורון אוסידון היה ויישאר יו"ר המועדון ובעל סמכות ניהולית עליונה בכל הקשור בניהול המועדון תחתי", מסר טביב. ההודעה באה בכדי להבהיר כי אוסידון נשאר בתפקידו, כולל כל הסמכויות הנלוות, וזכות החתימה תישאר אצלו. במקרה שטביב עצמו ייעדר מהארץ בשל עסקיו בארצות הברית, תהיה גם בתו מורשת חתימה ולא במקומו של היו"ר.

המגן היהודי שמואל שיימן (24), שמשחק בשנים האחרונות בליגה השניה בהולנד, מועמד להצטרף לאדומים בעונה הבאה, ובקבוצה אף יבדקו את האפשרות לצרף את מוחמד גדיר שקיבל אישור לעזוב את מכבי חיפה.

שי אבוטבול: "המשחק מול מכבי חיפה יהיה שונה לגמרי"

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully