וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול: "המשחק מול מכבי חיפה יהיה שונה לגמרי"

הפועל תל אביב נחתה אחרי הניצחון בבוקרשט, השחקנים עם הפנים ליום שני. סקאוט של סטיאווה עקב אחרי עמרי קנדה

הפועל תל אביב נחתה בשעות הצהריים בארץ לאחר הניצחון אתמול (רביעי) על ראפיד בוקרשט (1:3) בליגה האירופית. בקבוצה היו מרוצים מהמשחק ברומניה בו השיגה ניצחון בכורה בשלב הבתים, ומיד החלו לעסוק בהכנות למשחק מול מכבי חיפה ביום שני.

"עשינו עבודה מצוינת", אמר עמרי קנדה. "חבל שדווקא אחרי הישג שכזה אנחנו מבינים עד כמה פספסנו בענק את הקמפיין הזה, את ראפיד היינו חייבים לנצח בבית. כעת אנחנו מתרכזים במשחק הבא נגד חיפה".

אגב, קנדה פתח אתמול בהרכב זאת בשל סקאוט של סטיאווה בוקרשט שהגיע לצפות במגן על מנת להחליט האם להחתימו בקבוצה בינואר הקרוב.

גם אפולה אדל שהיה המצטיין אתמול התייחס למשחק: "היה לי נחמד לחזור לבוקרשט, עיר בה חייתי בעבר ולשחק באצטדיון המרשים הזה. היה לנו משחק טוב ואני שמח שניצחנו ואני מבקש להקדיש את הניצחון ועצירת הפנדל למאמן שלי יום טוב טליאס שעושה איתי עבודה נפלאה".

עם נחיתת האודמים המאושרים מרומניה, הוסיף הקשר שי אבוטבול: "אני שמח לדבר הפעם אחרי ניצחון. מגיע כל הכבוד לכולם על הנחישות וההקרבה. חשבו שאנחנו הולכים לטיול, אבל הבאנו ניצחון בליגה האירופית. אמנם יש תחושה של פספוס בגלל המשחקים בארץ ובהולנד, אבל אנחנו חושבים על חצי הכוס המלאה".

על המשחק מול מכבי חיפה ביום שני אמר אבוטבול: "זה יהיה משחק שונה לגמרי, נתרכז וננסה לעשות את העבודה. יחסי הכוחות בין הקבוצות שווים, אבל לנו יהיה את הקהל מכיוון שזה משחק בית שלנו. אני מקווה שנבוא חדים ונעשה את מה שצריך. לפני כל משחק יש לחץ, אבל מול חיפה זה לחץ אחר".

מחר למעשה הפועל תחל בהכנותיה לקראת המשחק מול חיפה , כשדרור קשטן אמור להחליט מי יעלה במקומו של גל שיש כמגן השמאלי. מריו פצ'אלקה ואביחי ידין הסובלים מפציעות קלות צפויים לפתוח מול הירוקים.

קשטן אחרי הניצחון: "שם המשחק הוא בניצול מצבים"

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully