וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מוחמד גדיר שוחח עם אלישע לוי

23.11.2011 / 13:16

החלוץ הבהיר שהוא שוקל לעזוב, המאמן: "הדברים ייבחנו לקראת ינואר". לוי באסיפה: "כל מה שאני מבקש זה המשכיות"

חלוץ מכבי חיפה מוחמד גדיר נפגש היום (רביעי) לאחר אימון הקבוצה עם אלישע לוי. את השיחה יזם החלוץ עצמו, שלא מקבל קרדיט לאחרונה. אלישע לוי אמר לגדיר, שמעוניין לעזוב את הקבוצה בחודש ינואר: "הדברים ייבחנו לקראת חודש ינואר". בסביבתו של השחקן לא פוסלים אפשרות שיישאר אם יקבל קרדיט רחב, אך במצב הנוכחי נראה שהחלוץ יעזוב. גדיר לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק מול בית"ר ירושלים ולכן נראה שחיפה לא תעמוד בדרכו אם המצב יימשך. נציג של קבוצת ווסטרלו הבלגית, כמו גם נציגים מקבוצות אחרות וביניהן ויסלה קרקוב, שוחחו עם סוכנו של השחקן דודו דהאן, ובימים הקרובים גדיר יידע לאן פניו מועדות.

כזכור, כבר לפני כשבועיים אמר גדיר לחבריו כי הוא נחוש לעזוב את הקבוצה לאור העובדה כי הוא אינו מקבל קרדיט. עוד לפני האימון ערך אלישע לוי אסיפת שחקנים, ובה דיבר על הניצחון על בית"ר ירושלים ולקראת המשחק נגד הפועל עכו.

אלישע לוי שוחח עם שחקניו באסיפה אחרי האימון, בירך את יוריצה בוליאט שאשתו ילדה תאומות ואת סארי פלאח שחגג יום הולדת השבוע, ואמר להם: "היה ניצחון חשוב מאוד על בית"ר, עשינו משחק טוב. הדבר היחיד שצריך להעיר כרגע הוא שאסור שיגיעו נגדנו להרבה מצבים, כל מה שאני מבקש עכשיו זה שתהיה המשכיות. הגיע הזמן שנשיג סוף סוף שני ניצחונות ליגה ברצף, ואני רוצה שזה יקרה כבר בשבת".

תמיר כהן: "אני בטוח שמכבי חיפה עוד תוביל את הטבלה"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully