וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כהן: "אני בטוח שמכבי חיפה עוד תוביל את הטבלה"

23.11.2011 / 6:00

הקשר קיבל תיאבון אחרי הניצחון בטדי: "הקבוצה קבעה רמה מסוימת בשנים האחרונות. גדיר ייזום שיחה עם לוי ויבקש לעזוב"

חלוץ מכבי חיפה, מוחמד גדיר, יזום הבוקר (רביעי) שיחה עם המאמן אלישע לוי ויבקש לעזוב את מכבי חיפה. השחקן צפוי לקבל אישור לנהל משא ומתן במטרה לעזוב בחודש ינואר, לתקופה של חצי עונה, בסופה יוחלט האם יחזור לחיפה. גורם במועדון אמר הלילה: "אנחנו לא מחזיקים שחקנים בכוח".

החלוץ, כזכור, אמר כבר לפני מספר ימים לחבריו כי הוא מתכוון לעזוב לאירופה. בשחקן מעוניינת קבוצת ווסטרלו הבלגית, שנאבקת על חייה בתחתית הטבלה. נציג של הקבוצה אף שוחח עם סוכנו דודו דהאן. לגדיר יש מספר הצעות אחרות מבלגיה וגם נציג של ויסלה קרקוב הגיע לאחרונה להתרשם ממנו וממספר שחקנים נוספים, בניהם סארי פלאח. כזכור, גם הפועל עכו הביעה עניין בשחקן ופנתה רשמית לנציגיו.

הקבוצה קיימה הבוקר אימון ראשון לקראת המשחק מול הפועל עכו, ללא יוריצה בוליאט ששהה לצד אשתו שילדה. כזכור, אתמול אמרו בקבוצה: "עכשיו זה רק חמש נקודות מהפועל, אפשר להדביק את זה ולקחת את האליפות. כבר הוכחנו בעבר שאם הקבוצה יציבה אף אחד לא יכול עלינו. גולסה וקטן הם המנהיגים של הקבוצה וצריכים לדחוף אותה קדימה". נציג ויסלה קרקוב ובורוסיה דורטמונד מתכוונים להמשיך ולעקוב אחר סארי פלאח, גדיר וולדימיר דבאלישווילי.

תמיר כהן התייחס לפני אימון הבוקר לניצחון המרשים על בית"ר ירושלים בטדי שלשום: "כמובן שאנחנו רוצים לייצר המשכיות ויציבות, כי אני לא חושב שהיו לנו שני ניצחונות רצופים השנה. חיפה קבעה רמה מסוימת בליגה בשנים האחרונות וזה משהו שאנחנו רוצים לייצר עכשיו, אני בטוח שחיפה עוד תוביל את הטבלה ותחזור לתקופה הטובה שלה".

על המשחק הביתי מול הפועל עכו בשבת אמר כהן: "יש לנו משחק מאוד מאוד קשה מול קבוצה טובה מאוד שעשתה הרבה צרות בליגה השנה ותמשיך כנראה לעשות צרות. צריך לדעת להתכונן טוב, לנצל את החולשות שלהם ולקוות לעשות את העבודה בקרית אליעזר".

לגבי מצב הרוח בקבוצה בעקבות הניצחון אמר כהן: "הייתה אווירה טובה במכבי חיפה מאז שהגעתי לפה, יכול להיות שכל מה שיוצא החוצה לא כל כך יפה, אבל כמובן שאחרי ניצחונות הכל נראה ורוד ויפה. אבל בואו לא נשכח שיש לנו עוד דרך ארוכה, ויש לנו עוד הרבה כדי להגיע למקום שאנחנו רוצים להגיע אליו, ואנחנו נגיע אליו".

על השיפור ביכולתו אמר הקשר: "אני עובד קשה ומשתדל לעשות את המקסימום שאפשר, וברור שהרבה יותר קל להתבלט עם שחקנים שנמצאים בתקופה טובה מסביב. מערכת היחסים שלי עם אלישע הייתה טובה מאז שהגעתי, הוא לחץ על יענקל'ה להביא אותי, והוא מאמין בי וזה מרגיע אותי ונותן לי ביטחון על המגרש".

כשנשאל לגבי האפשרות שולדימיר דבאלישווילי יעזוב בינואר אמר כהן: "הוא שחקן מצוין, חלוץ גדול שיש לו הרבה יכולות. אני מאמין שבקבוצה יודעים מה יש להם בידיים, אבל יש פה צוות מקצועי חכם שאני מאמין שיידע לעשות את הדברים הנכונים".

עדכון אחרון 9:50

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully