וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "כשאנחנו יציבים, אף אחד לא יכול עלינו"

22.11.2011 / 8:00

מכבי חיפה אופטימית אחרי הניצחון על בית"ר. הירוקים ידרשו כמיליון יורו על דבאלישווילי, גדיר יבקש לעזוב לבלגיה או לפולין

במכבי חיפה שכחו כנראה מהמשבר שעבר עליהם בתקופה האחרונה. אחרי הניצחון אמש בטדי (1:4) על בית"ר ירושלים, שחקנים החלו לשיר בחדר ההלבשה ודיברו על המטרה הבאה שלהם – לנצח את שני המשחקים הקרובים, אולי הקשים בליגה, מול הפועל עכו והפועל תל אביב, ולנסות לסגור את הפער מהמוליכה. "עכשיו זה רק חמש נקודות מהפועל, אפשר להדביק את זה ולקחת את האליפות. כבר הוכחנו בעבר שאם הקבוצה יציבה אף אחד לא יכול עלינו. גולסה וקטן הם המנהיגים של הקבוצה וצריכים לדחוף אותה קדימה", אמר שחקן בקבוצה.

יוריצה בוליאט אמר הבוקר: "זה היה ניצחון חשוב. היינו בפיגור וידענו לחזור ולנצח. יש לנו קבוצה טובה וחזקה. אני שמח שהגעתי לשחק פה ומקווה שנצליח להשיג אל היעדים העונה ולשמח את הקהל".

נוכחות ערה של סקאוטים ביציעים אמש עוררה אפשרות שלא מעט שחקנים יעזבו בינואר. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, נציגים של ויסלה קרקוב ובורוסיה דורטמונד צפו במשחק במטרה להתרשם מסארי פלאח, ממוחמד גדיר (שלא נכלל בסגל) ומולדימיר דבאלישווילי, זאת בנוסף למספר שחקנים של בית"ר ירושלים כמו אלי דסה ועמית בן שושן.

בחלוץ הגיאורגי, שקיבל לאחרונה אישור לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות, צפו גם נציגים של גזיאנטפספור הטורקית שככל הנראה תיכנס למשא ומתן כבר בינואר. בחיפה מקווים לקבל כמיליון יורו תמורת החלוץ למרות שהם מודעים לעובדה שחוזהו יהווה קלף מיקוח. גורם בקבוצה אמר אתמול: "ננסה להרוויח כמה שיותר".

לגדיר יש גם מספר הצעות מבלגיה. ווסטרלו כבר התעניינה בשחקן, שלמרות שלא נכלל בסגל ונשאר בבית החליט להגיע למשחק ולהיפגש עם סוכנו דודו דהאן, שלווה בסקאוטים. גם מספר קבוצות אחרות בבלגיה גילו עניין בשחקן. אתמול נעשו ניסיונות גישוש אצל סוכנו של השחקן מהפועל עכו, אבל נראה כי הוא מעדיף שגדיר ייצא לאירופה וכבר השבוע הוא יבקש לצאת בהשאלה לאחת הקבוצות שמעוניינות בו.

בחיפה העדיפו אתמול שלא להגיב לתקרית בין גיורגי דרסיליה לעידן ורד. כזכור, עוזר המאמן פנה לשחקן, שפשט את האימונית, ואמר לו: "תעשה את הדברים יותר מהר, אתה רוצה להיכנס או לא?". ייתכן שהשחקן יוזמן לשיחה עם אלישע לוי. בנוסף לדבאלישווילי, גם סארי פלאח, תמיר כהן, בויאן שראנוב, אייל גולסה וויאם עמאשה קיבלו מחמאות על יכולתם.

החלוץ חן עזריאל, שנראה כי תחילה שקל לבעוט פנדל ומאוחר יותר ויתר על האפשרות הזאת, אמר אתמול לחבריו: "לא הייתי מסוגל לבעוט מול האוהדים האלה". בימים הקרובים אמורה להיחתם סופית עסקת טאלב טואטחה, שיחתום על חוזה לחמש שנים עם שכר ממוצע של 70 אלף דולר לעונה, לא כולל מענקים שונים.

בחיפה מעדיפים לקדם את אלון תורג'מן על פני מרלון דה חסוס, שגם באימונים לא מותיר רושם חיובי במיוחד. עלי עוסמאן הופתע מאוד מאי הכללתו בסגל ובמקרה שיעזוב חיפה תנסה למצוא שחקן אחר בעמדה הזאת. ככל הידוע, חיפה עוקבת בחודשים האחרונים אחר אלי דסה מבית"ר ירושלים.

מכבי חיפה הביסה 1:4 את בית"ר ירושלים בטדי

אלישע לוי יודע: "אנחנו בתמונת האליפות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully