וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "יום שחור, המערך לא תפקד"

1.12.2011 / 22:46

מאמן מכבי חיפה לא הסתיר את אכזבתו מההפסד ללרנקה: "לא כך משחקים כדורגל". ביקורת על בוליאט וכהן: "ההגנה לא יציבה"

מכבי חיפה הפסידה הערב (חמישי) 2:1 לא.א.ק לרנקה במחזור החמישי של הליגה האירופית, אך היא עדיין תלויה בעצמה לקראת המשחק הביתי עם שאלקה במחזור האחרון. הירוקים יעלו בכל מקרה במידה והמשחק בין סטיאווה ללרנקה יסתיים בתיקו. אם זה יוכרע, חיפה תעלה רק אם תנצח את הקבוצה הגרמנית בקרית אליעזר.

שחקני מכבי חיפה לקחו קשה את ההפסד. חלקם נכנס לחדר ההלבשה בסיום ומיהר לצאת החוצה. "אין מה לומר אחרי הפסד כזה, זאת אכזבה גדולה וצריך לדעת להתאושש לפני המשחק מול הפועל", אמר אחד מהם, "אסור שההפסד הזה ישבור אותנו". לשחקנים הייתה ביקורת על משחק ההגנה, כשאיציק כהן ויוריצה בוליאט ספגו ביקורת קשה. "ההגנה לא יציבה מתחילת העונה. כל משחק מחליפים בלמים, התיאום לא מספיק טוב", אמרו. מבשל השער דלה ימפולסקי שאיחר השבוע לאימון היה אחת מנקודות האור הבודדות בקבוצה. בחיפה מקווים להכשיר את סיידו יאיא למשחק מול הפועל.

המאמן אלישע לוי נשמע מאוכזב מאוד בסיום: "במחצית הראשונה שיחקנו רע מאוד. נכנסנו לא טוב למשחק וטעינו בכל אספקט. איך שלא נסתכל על זה, לא היה לנו שקט נפשי. נתנו להם ללחוץ אותנו במרכז השדה, עמדנו והסתכלנו עליהם. במחצית השניה שיחקנו טוב יותר, אבל זה היה מאוחר מדי. עכשיו צריך להסתכל קדימה ולראות איך משחקים טוב יותר מול הפועל תל אביב".

המאמן המשיך להתייחס למשחק הבא: "ברור שביכולת של היום אנחנו לא יכולים להתמודד עם כל קבוצה. אבחר את ההרכב המתאים כדי שנוכל להתמודד מול הפועל תל אביב. גם אם יהיה פער של שמונה נקודות מהפועל תל אביב, שום דבר לא יהיה אבוד. המערך שלנו לא תפקד היום ונצטרך לבוא עם מערך טוב יותר. יש ימים שחורים כאלה ונצטרך לדעת איך לצאת מזה".

לוי סיכם: "איבדנו את הכדורים בקלות ולא השכלנו ללכת קדימה. אנחנו מסתכלים על המשחק הזה ואומרים שכך לא משחקים כדורגל. שיחקנו חלש. אין לנו שום ברירה אחרת אלא לנצח את שאלקה במחזור האחרון".

ניצחון היסטורי ללרנקה במפעל

לרנקה, שהיא הקבוצה הקפריסאית הראשונה שהעפילה לשלב הבתים במפעל האירופי המשני, חגגה ניצחון היסטורי. הספרדי גורקה פינטדו שכבש את השער השני אמר: "הניצחון הראשון בליגה האירופית חשוב לנו ואנחנו חוגגים. התוצאה היא הצלחה גדולה שהחזירה אותנו לתמונת ההעפלה. לא ניסיתי להבקיע, אבל כמה שמחתי לראות את הכדור ברשת".

גונסאלו גרסיה הוסיף: "היינו מאוד מרוכזים על הדשא ובסופו של יום ניצחנו ואנחנו עדיין מקווים לעלות לשלב הבא. זה ניצחון היסטורי. עכשיו אנחנו יוצאים לבוקרשט ואני מאמין שאנחנו יכולים לנצח".

כל התסריטים למחזור האחרון בבית י'

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully