וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצ'באן: "השיטה של מכבי מוזרה, אבל אי אפשר להתווכח איתה"

אחרי שניצח את הצהובים וזכה בתואר שחקן השבוע ביורוליג, כוכב פרטיזן לא נוטר טינה: "השגנו ניצחון מצוין על מועדון גדול"

מילאן מצ'באן חגג אמש (חמישי) את אחד המשחקים הטובים בקריירת היורוליג הקצרה שלו, כאשר הוליך את פרטיזן בלגרד לניצחון גדול, 71:74 דווקא מול האקסית - מכבי תל אביב. הפורוורד המוכשר שהושאל בתחילת העונה מהיכל נוקיה לקבוצת הפאר הסרבית מקבל קרדיט רב בפרטיזן ומשיב עם יכולת מצוינת, שאמש באה לידי ביטוי עם מספרים של 22 נקודות ו-8 ריבאונדים. 25 נקודות המדד שציין מצ'באן סידרו לו את תואר ה-MVP של המחזור השביעי ביורוליג, בו זכה במשותף עם ארזם לורבק מברצלונה.

"התכוננתי למשחק כמו כל משחק אחר", אמר היום מצ'באן על ההצגה המצוינת שלו. "אני חושב שגיליתי הרבה כבוד למכבי, אליה אני עדיין שייך. זה ניצחון מצוין בשבילנו, על מועדון גדול ועל החברים שלי. שיחקנו טוב מאוד, כולם נתנו את המקסימום ומגיע לנו לחגוג", הוסיף הסרבי, וסיפר כי יבקר את הצהובים היום בבית המלון בו הם מתאכסנים, יממה לפני משחק הליגה האדריאטית מול הכוכב האדום בלגרד.

למרות ההחלטה להיפרד ממנו, מצ'באן לא נוטר טינה לאלופה הישראלית או לדיוויד בלאט. "מכבי מתפקדת בצורה אחרת, יש שם 13 שחקנים שכל אחד יכול להצטיין בכל משחק, לקלוע 20 נקודות, ואז במשחק הבא מישהו אחר מצטיין. אולי השיטה שלהם קצת מוזרה, אבל היא מצליחה, ואי אפשר להתווכח עם מועדון שזכה ארבע פעמים בגביע אירופה".

בשבעת משחקיו עד כה ביורוליג העונה מעמיד מצ'באן ממוצעים פנטסטיים של 16.3 נקודות למשחק (66.6% ל-2, 40% ל-3, 91% מהעונשין), בצירוף 7.9 ריבאונדים ושני אסיסטים. בדירוג המדד (20.1) נמצא הסרבי חמישי, אחרי אנדרי קירילנקו, ניקולה באטום, ואסיליס ספאנוליס וננאד קרסטיץ'. לשם השוואה, המוביל בנקודות המדד אצל מכבי תל אביב, ג'ורדן פארמר (17), מדורג במקום ה-11 במפעל.

עוד על מכבי תל אביב:

דווין סמית': צריך להמשיך לשחק חזק

פז חסדאי חושש: מכבי תל אביב נראית אבודה

עוד ביורוליג: ריאל מדריד נצמדה למכבי עם ניצחון נאה במילאנו

פפאלוקאס ממשיך להתמרמר: היווני בדרך החוצה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully