וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט: "אין תירוצים, לא היינו מספיק טובים"

1.12.2011 / 23:46

דייויד בלאט הודה אחרי ההפסד של מכבי ת"א לפרטיזן: "יותר מדי פעמים איבדנו ריכוז ובעטנו בדלי". פפאלוקאס יעזוב?

אחרי שבוע של דיבורים על עתיד לא ברור בצל עזיבתו של ג'ורדן פארמר ושל שמות של מועמדים שהתעופפו באוויר, מכבי תל אביב גילתה שהעתיד כבר כאן עם הפסד 74:71 לפרטיזן בלגרד הערב (חמישי) בסרביה.

"זה מקום שמאוד קשה לשחק בו", סיכם המאמן דיוויד בלאט, "כדי לנצח בבלגרד צריך גם לשחק בשיא הריכוז וגם להציג יכולת גבוהה - שני דברים שלא עשינו היום. בלי תירוצים, לא היינו מספיק טובים היום. ניסינו כמה דברים, אבל יותר מדי פעמים איבדנו ריכוז ובעטנו בדלי, היו לנו כמה הזדמנויות להוביל ופשוט לא הצלחנו".

בלאט הוסיף: "אני רוצה להודות לג'ורדן פרמאר ולניקולה פקוביץ', שני שחקני NBA גדולים, שהוכיחו שהם לפני הכל שחקני כדורסל ולא אנשי עסקים. הם שיחקו היום בפעם האחרונה עבור האוהדים והמועדונים שלהם ומגיע להם על כך מלוא הערכה. אני רוצה במיוחד להודות לג'ורדן שנתן את הגוף, הנשמה והלב שלו, ולמרות שהיה אצלנו פרק זמן קצר יחסית, הוא ידע להוביל אותנו לצמרת בכל המסגרות, שם אותנו בעמדה טובה מאוד להמשך הדרך, נתן דוגמה אישית למצוינות, ובכלל על כל מה שעשה בשלושת החודשים האלה במכבי תל אביב מגיע לו המון קרדיט, הערכה ואהבה מהמועדון שלנו ומהאוהדים - ואני יודע שהוא גם יקבל את זה".

פארמר עצמו אמר בסיום: "קודם כל אני חייב לומר שהייתה אווירה נהדרת באולם היום. מאוד נהניתי לשחק כאן ואני חושב שהיה משחק טוב מאוד. לצערי הפסדנו, אבל פרטיזן הייתה טובה יותר לאורך 40 הדקות".

אגב, במהלך הרבע השלישי זעם בלאט על תיאו פפאלוקאס בשל עבירה, כשגיא גודס מנסה להרגיע את המאמן. נראה כי גם ערב הפרידה מג'ורדן פארמר, בלאט לא ממש רוצה את הגארד היווני בקבוצה. פפאלוקאס עצמו מתוסכל מאוד בתקופה האחרונה ממצבו ומרגיש שהוא זכאי לקרדיט גדול יותר. לאחר שהורד לספסל עלי ידי בלאט הזועם, היווני נראה מתוסכל ועצבני מאוד, כשהוא יושב בחיבוק ידיים על הספסל וכרגע לא ברור כיצד המתיחות בין השחקן לבלאט תסתיים ולא מן הנמנע שהוא ישוחרר.

מאמן פרטיזן, ולאדה יובאנוביץ', אמר: "סיכמנו לפני המשחק שנעלה על הפרקט ונשחק עם הלב, שנשחק בגבורה ובקשיחות. הקהל שלנו נתנן לנו עוד אנרגיה. השחקנים היו מרוכזים ושיחקנו כמו קבוצה אמיתית. אני רוצה לברך גם את מכבי על המשחק שלהם. הם יודעים להישאר גדולים גם כשהם מפסידים".

ריאל מדריד התקרבה לצהובים עם ניצחון במילאנו
ראיון ופרופיל: יוגב אוחיון מקסים את מכבי ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully