וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד ניצחה במילאנו

הספרדים גברו על האיטלקים 65:72 והתקרבו למכבי ת"א שבוע לפני המפגש ביניהן. קאנטו ניצחה את קאחה וסיבכה את בית א'

הכותרת של המחזור השביעי ביורוליג היא ללא ספק המצב בבית א' המסובך. מדוע? שני משחקים נערכו היום בבית הזה ובסיום המחזור אף אחת משש הקבוצות לא ניצחה יותר מארבעה משחקים או הפסידה פחות משלושה. קאנטו שניצחה את קאחה לבוראל 68:71 ופנרבחצ'ה/אולקר שגברה על אולימפיאקוס 70:86, גרמו לפלונטר להסתבך אפילו יותר.


בבית ג' ריאל מדריד ניצחה את מילאנו באיטליה 65:72 והתקרבה למכבי תל אביב שהפסידה בבלגרד. בשבוע הבא שתי הקבוצות תפגשנה לקרב על ראשות הבית.

בבית ד' קאזאן ניצחה את גלאטסראיי 61:72 ואילו סיינה עבדה קשה, אבל גברה על לובליאנה בסלובניה. שתיהן עלו לשלב הבא ומה שנותר להן הוא המאבק על המקום השני. ברצלונה הביסה את פרוקום גדיניה בחוץ 45:76.

בית ג'

מילאנו - ריאל מדריד 72:65

ריאל עדיין שואפת לסיים במקום הראשון של חשבון מכבי תל אביב והערב היא התעלמה מהרצונות של המארחת שלה וניצחה אותה כדי להשיג שתי נקודות. המשחק היה צמוד לכל אורכו, אבל הספרדים בנו על היתרון הקטן שהשיגו ברבע הראשון (15:20) כדי להוליך לאורך כל הדרך ולנצח. סרחיו רודריגס קלע 19 עבור ריאל ורודי פרננדס הוסיף 13. דנילו גלינארי שיעזוב בקרוב ל-NBA, עוד שיחק במדי מילאנו והוליך אותה עם 13 נקודות, אבל לא מנע הפסד שמקשה עוד יותר על סיכויי ההעפלה של האיטלקים לטופ 16. סטפנו מאנצ'ינלי קלע 12.

בית א'

קאנטו - קאחה לבוראל 68:71

הבאסקים יצאו לאיטליה בידיעה שניצחון יבטיח להם את המקום הראשון בבית המסובך הזה, אבל נתקלו ביריבה עקשנית ששמרה על המאזן המושלם בבית. 10 הדקות הראשונות היו של קאחה שכבר הוליכה ב-11, אבל קאנטו התעוררה לחיים ברבע השני, ניצחה בו 9:23 וירדה להפסקה ביתרון 30:35. הרבע השלישי נמשך באותה מגמה: ניקולאס מצארינו וג'אנלוקה באזילה הפציצו מחוץ לקשת, ריצ'רד דורסי לא הפסיק לאבד כדורים וקאנטו הגדילה ליתרון דו ספרתי, כשבכניסה לרבע האחרון היא מוליכה 36:52. האיטלקים לא עצרו, הגדילו ל-21 הפרש בתחילת הרבע הרביעי והמשחק נראה גמור, אבל לבאסקים נשאר הרבה אוויר בריאות. בראד אולסון, פאבלו פריג'יוני ונמנייה בייליצ'ה צלפו מחוץ לקשת, קאחה הורידה לנקודה פחות מדקה לסיום, אבל שם זה נגמר. באזילה קלע 6 מ-9 מחוץ לקשת בדרך ל-18 נקודות אצל קאנטו ומצארינו הוסיף 14. מירזה טלטוביץ' ניסה עם 24 נקודות אצל קאחה, אבל זה לא הספיק. אולסון הוסיף 12.

פנרבחצ'ה/אולקר - אולימפיאוס 70:86

אחד מהקרבות המסקרנים של המחזור הסתיים בניצחון גדול של הטורקים. הטורקים פתחו מבערים ברבע השני בו הם קלעו 26 נקודות ויצרו פער של שש נקודות במחצית, כאשר ברבע השלישי הם אף מגדילים ליתרון של 10 נקודות (40:50). בפיגור 55:46 אולימפיאקוס התעוררה וכבר הורידה את הפיגור לשלוש נקודות, אבל דקות טובות של קרטיס ג'רלס החזירו את הקבוצה הביתית לטווח ביטחון והיא השיגה ניצחון רביעי מתוך חמשת המשחקים האחרונים. אולימפיאקוס בצרות בבית הכי צמוד ביורוליג. ג'רלס קלע 17 נקודות וחילק 5 אסיסטים ורוקו לני אוקיץ' תרם 16. 14 נקודות של קייל היינס ו-13 של קלין לוקאס, לא הספיקו ליוונים.

בית ד'

קאזאן - גלאטסראיי 61:72

אחרי שניצחו 64:68 במשחק הראשון בטורקיה, הרוסים עבדו הרבה פחות קשה בדרך לניצחון ביתי שעושה להם שירות נהדר בקרב על המקום השני בבית. קאזאן הצליחה להסתדר בלי ניית'ן ג'וואי ובנתה את היתרון בהדרגה החל מהרבע השני, כשהיא נהנית מערב קליעה טוב של טרל לידיי שהוליך אותה עם 17 נקודות. הנרי דומרקנט הוותיק תרם 13 נקודות ולין גריר קלע 12. יאקה לאקוביץ' היה הקלעי הבולט של גלאטסראיי עם 12 נקודות ופרסטון שמפרט קלע 9. למרות שהם הפסידו, הטורקים עדיין בעמדה מצוינת לעלות מהמקום הרביעי.

אולימפיה לובליאנה - סיינה 63:57

לובליאנה קיוותה לשמור על סיכויי העליה בעזרת הבית, אבל גם 6,000 האוהדים באולם סטוז'יצ'ה ארנה לא עזרו מול האיטלקים החזקים, שהבטיחו את העלייה לשלב הבא. סיינה נטלה את המושכות מהבאזר הראשון, אבל לא הצליחה לברוח ליריבה שלה או ליצור פער דו ספרתי בשום שלב של המשחק. ברבע האחרון לובליאנה הצליחה לבצע מהפך ולעלות ל-53:55, אבל לא יותר. סיינה חזרה עם ארבע נקודות רצופות של בו מקאלב והמשיכה עד להבטחת הניצחון. הרכז האמריקאי הוליך את סיינה עם 16 נקודות ואיגור ראקוצ'ביץ' קלע 14. לובליאנה תתנחם בכך שהיא מזערה נזקים אחרי שני הפסדים ב-26 הפרש (ריאל מדריד) וב-30 הפרש (קאזאן). בן וודסייד קלע עבורם 11 ודאמיר מרקוטה תרם 10 נקודות ו-15 ריבאונדים.

פרוקום גדיניה - ברצלונה 76:45

גדיניה הגיעה למשחק כקבוצה היחידה שעדיין לא ניצחה ביורוליג העונה, ברצלונה הגיעה כאחת משתי קבוצות שעדיין לא הפסידו והמגמות לא היו עתידות להשתנות עם הערב. הקבוצה הפולנים החזיקו מעמד ברבע הראשון (14:14), אבל אחר כך לא היוו יריב של ממש. ברצלונה מצידה, לא התכוונה לגלות מידה של רחמים, הכתה ביריבה שלה (4:23 ברבע השלישי) והוכיחה ששתי הקבוצות שהיא וגדיניה לא באותה ליגה. ויקטור סאדה עם 17 נקודות וארזם לורבק עם 15 ו-8 ריבאונדים, הוליכו את בארסה. לוקאש סוורין היה היחיד שקלע בדאבל פיגרס אצל הפולנים עם 10 נקודות.

כדורסל אירופאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully