וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס: "שחקני ריאל ובארסה חייבים להיות מאוחדים"

בנבחרת ספרד ממשיכים לעסוק ביחסים בין שחקני שתי הגדולות. פברגאס: "במדים הלאומיים יש לנו אינטרסים המשותפים"

כלי התקשורת בספרד העלו כבר לפני כמה חודשים את סוגיית היריבות בנבחרת המקומית בין שחקני ריאל מדריד לאלו של ברצלונה. היו מי שהתעלמו, אחרים הכחישו, אבל ערב משחק מוקדמות יורו 2012 של אלופת אירופה ואלופת העולם נגד ליכטנשטיין (שלישי, 23:00, ספורט2), ססק פברגאס מודה שישנה בעיה במחנה הלאומי ושנדרשות שיחות שלום. אגב, ניצחון מחר יעניק לספרד את הכרטיס לטורניר שיתקיים בקיץ הבא בפולין ואוקראינה.

"ברור שכשהקבוצות משחקות אחת נגד השנייה, שחקני ריאל רוצים לנצח בשביל מדריד ושחקני בארסה רוצים לנצח בשביל ברצלונה. זה משהו שאי אפשר לשנות. אבל עכשיו כולנו חברים באותה קבוצה ואנחנו צריכים להגן על האינטרסים של הנבחרת הלאומית", אמר הקשר שהגיע לברצלונה באוגוסט האחרון אחרי שנרכש מארסנל, "אם אנחנו רוצים לחזור על ההישגים שלנו משלוש-ארבע השנים האחרונות אנחנו חייבים להיות מאוחדים".

בימים האחרונים כמה משחקני הנבחרת סיפרו בעקשנות על כך שבנבחרת לא קיימים מחנות. אחד מהם, סנטי קסורלה, אמר: "האווירה בנבחרת תמיד הייתה מצוינת. יש הרבה מהומה על כלום", וסרחיו ראמוס הוסיף: "תמיד יש מתח, אבל האווירה טובה".

בסגל 24 השחקנים שהוזמנו למשחק הידידות נגד צ'ילה (2:3 לספרד) ולזה הרשמי מול ליכטנשטיין נכללו תשעה שחקנים של ברצלונה (ואלדס, מונטויה, צ'אבי, אינייסטה, בוסקטס, פברגאס, טיאגו, וייה, פדרו) וחמישה מריאל מדריד (קסיאס, אלביול, ארבלואה, ראמוס, אלונסו). לכל אלו אפשר להוסיף גם את קרלס פויול וג'רארד פיקה - שחקני סגל קבועים שכרגע לא נכללים בו בגלל פציעות.

נבחרת ספרד 2012 תלך בדרכה של נבחרת צרפת 2002?

ויקטור ואלדס לא חושש ממתיחות בנבחרת בין שחקני ריאל וברצלונה

קסיאס: "נבחרת ספרד היא לא של ברצלונה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully