וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלדס: "האנרגיות בנבחרת ספרד ימשיכו להיות חיוביות"

המתח בין ברצלונה לריאל מדאיג את אוהדי הלה רוחה. ואלדס מרגיע, דל בוסקה: "זה לא משהו חדש. מקווה שזה לא יחלחל"

העונה בספרד עומדת בפני סיום, ברצלונה תכף תזכה באליפות ואחר כך תפגוש את מנצ'סטר יונייטד בגמר ליגת האלופות, אבל עשן מפגשי האל קלאסיקו הרבים בחודש האחרון עדיין לא התפזר לחלוטין. ריאל מדריד וברצלונה נפגשו העונה חמש פעמים ולא אחת גלש המשחק לפסים אגרסיביים למדי, שלא לומר אלימים. לאחרונה העלו כלי תקשורת ואוהדים בספרד את דאגתם מכך שהמתח הרבה בין שתי האימפריות ייפגע בנבחרת. עכשיו יש מי שמנסה להרגיע אותם.

בסגל שזומן בפעם לצמד המשחקים נגד צ'כיה וליטא במארס האחרון, נמצאו שישה שחקנים מברצלונה (ואלדס, פיקה, אינייסטה, צ'אבי, בוסקטס, וייה) וחמישה מריאל מדריד (קסיאס, אלביול, ראמוס, ארבלואה, אלונסו). גם פדרו וקרלס פויול, שאז היו פצועים, הם כמובן חלק מהסגל.

"אני משוכנע שעדיין יהיו אנרגיות חיוביות בנבחרת", אמר שוער ברצלונה ויקטור ואלדס, שהתגרה מספר פעמים בריאל בפומבי לפני מספר שבועות, "לי אין יחסים עם שחקני ריאל מדריד, אבל אני לא חושב שהבעיות שהיו במשחקים בין הקבוצות יגיעו גם לנבחרת. מה שקורה במגרש, נשאר במגרש. אני גם לא חושב שזה טוב בכלל לדבר על זה".

הדיבורים על כך שהיריבות בין בארסה לריאל עשויה להשפיע על הנבחרת לא פסחו גם על אוזניו של המאמן הלאומי ויסנטה דל בוסקה, והוא אמר: "אני מודה לאנשים המודאגים מכך שהאווירה בין הקבוצות תפגע גם בנבחרת, אבל אני יכול לומר שהשחקנים כבר רגילים ליריבות הזו ושזה לא דבר חדש. אני מקווה באמת שהמתח לא יעבור למחנה הנבחרת".

ספרד - אלופת אירופה ואלופת העולם כמובן - מדורגת במקום הראשון בבית ט' במוקדמות יורו 2012 עם חמישה ניצחונות חמישה משחקים ויחס שערים 5:15. ב-4 ביוני תפגוש הלה רוחה את ארצות הברית למשחק ידידות וכעבור שלושה ימים היא תשחק נגד ונצואלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully