וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ספרד ניצחה את צ'ילה 2:3

מתח בנבחרת ספרד? אינייסטה (55) ופברגאס (71 ו-91) מברצלונה כבשו, ספרד חזרה מפיגור 2:0. גם ארגנטינה ניצחה

ביממה שקדמה למשחק, עלו שמועות כי במחנה הספרדי ישנה מתיחות בין שחקני ריאל מדריד לאלו של ברצלונה. הדבר מובן, לאור היריבות המטורפת בין שני המועדונים, שרק הולכת ומחריפה. אך נדמה שהערב, אי שם בדקה ה-20, הסתכלו שחקני נבחרת ספרד אחד על השני והבינו שהם בצרות. צ'ילה, יריבתם כבר הוליכה בשני שערים, והדהימה את אלופת העולם, כשמאוריסיו איסלה כובש את הראשון בדקה ה-11, ואדוארדו וארגס קובע 0:2 מדהים. ספרד נראתה אבודה באותן דקות, ועד למחצית לא הצליחה למצוא את הרשת.

למחצית השניה עלתה אלופת העולם בטירוף, כשהיא מעלה בין היתר את אנדרס אינייסטה, ואת ססק פברגאס, שחקני ברצלונה. אינייסטה לא בזבז הרבה זמן וצימק בדקה ה-55, כשהוא שולח טיל אדיר מחוץ לרחבה. הלחץ הספרדי נמשך, ובדקה ה-71 זה כבר שיויון, כשהפעם ססק פברגאס מנצל טעות בהגנת צ'ילה.

פאבלו קונטראס הותיר את חבריו ב-10 שחקנים בדקה ה-84 אחרי שראה את האדום, ודווקא כשהיה נדמה שהשתיים יסתפקו ב-2:2, הגיעה הדקה ה-91. ארבלואה ספק נפל, ספק הוכשל ברחבה, השופט שרק לפנדל, ופברגאס כבש את השני שלו, והבטיח ניצחון לספרדים, שהופך מתוק עוד יותר לשחקני ברצלונה, שכבשו את כל שלושת השערים.

ונצואלה - ארגנטינה 1:0

היא היתה רחוקה מלהרשים, אבל היא יכולה להתנחם בסיום משחק הידידות הבינוני מול ונצואלה שהיא לפחות העניקה למאמנה החדש, אלחנדרו סאבלה, ניצחון במשחק הבכורה שלו, ומי יודע, אולי זה עוד יביא לה קצת מזל בעתיד. היא בהחלט זקוקה לו. ל-120 אלף אנשים שגדשו את יציעי איצטדיון הסולט לייק שבהודו זה ממש לא שינה. הם הגיעו לראות מישהו אחר לגמרי, בדמותו של ליאונל מסי, אבל לפחות במחצית הראשונה, הפנומן הארגנטינאי נראה מתוסכל, ולא הצליח למצוא את הרשת.

כל נגיעה של מסי בכדור התקבלה בתשואות, אבל מן העבר השני, היתה דווקא ונצואלה קרובה לכבוש פעמיים, אך המתפרצות שלה נעצרו לבסוף, למזלה של נבחרתו של סאבלה. רק בדקה ה-67 זכו מאות האלפים לראות סוף סוף כדור ברשת, ואפילו ראו את מסי שותף למהלך: הקשר הרים כדור קרן חד היישר אל ראשו של ניקולס אוטמנדי, וזה נעץ אותו ברשת בכדי לקבוע את תוצאת המשחק. בסיום המשחק, היה סבאלה שופע מחמאות לכוכב שלו, מסי, לו גם העניק את סרט הקפטן: "הוא פשוט שחקן ענק. אנחנו ברי מזל שיש לנו את השחקן הטוב ביותר בעולם משחק בשורותינו".

מה צפוי במשחקי המוקדמות?

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully