וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס: "נבחרת ספרד היא לא של ברצלונה"

שוער ריאל מדריד איקר קסיאס מזכיר: "כשזכינו ביורו, לבארסה היו רק 3 שחקנים בהרכב". ומי לדעתו הכדורגלן הטוב בעולם?

המתיחות בין ריאל מדריד לברצלונה היא לא דבר חדש, אבל לאחרונה האיבה בין המועדונים מחריפה. טירוף הקלאסיקו בסיום העונה שעברה וההתבטאויות של ז'וזה מוריניו נגד הקטלאנים הביאו את נשיא ברצלונה סנדרו רוסל לאיים בשבוע שעבר על ניתוק אפשרי של היחסים עם הקבוצה ממדריד. היום (שני) איקר קסיאס, שוער ריאל, שולח עקיצה קטנה בחזרה ליריבה.

כשנשאל אם ריאל מדריד יכולה לגבור על ברצלונה, אמר קסיאס: "כבר עשינו את זה. אומנם בעונה שעברה ספגנו מהם תבוסה קשה בברצלונה, אבל אחרי זה זכינו מולם בגביע המלך, והיה חסר לנו קצת מזל במשחקים מולם בגביע האלופות. המטרה שלנו בעונה הבאה היא לאתגר אותם במאבקים על האליפות ועל ליגת האלופות, ולהוכיח לכולם שגם ריאל מדריד יכולה לזכות בתארים האלו".

קסיאס גם ביטל את הטענה כאילו ההצלחה של נבחרת ספרד (זכייה ביורו 2008 ובמונדיאל 2010) היא אך ורק בזכות ברצלונה. "מי שעוקב אחרי הנבחרת חייב לזכור מה המקור של הסגנון שלה", אומר קסיאס, "זה לא רק הזכייה ב-2010, זה התחיל לפני זה, ב-2007 ו-2008. בתקופה הזאת לא ברצלונה הייתה הדומיננטית בכדורגל הספרדי, אלא ריאל מדריד. בגמר אליפות אירופה נגד גרמניה היו לבארסה רק שלושה שחקנים בהרכב: צ'אבי, אינייסטה ופויול. מריאל היו שם סרחיו ראמוס ואנוכי. היום עושים קישור בין ההצלחה של ברצלונה להצלחה של הנבחרת, אבל היא לא של בארסה, אלא של כולם".

כשנשאל לזהות הכדורגלן הטוב בעולם, ענה קסיאס: "אני מאמין שיש שניים: ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully