וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעימי: "היום נראה את המחויבות שהייתה חסרה אתמול"

נבחרת ישראל מחכה לצרפת (17:45, ערוץ 1), יובל נעימי מצפה מחבריו להילחם. פארקר: "לא טוב לנו שישראל הפסידה ככה"

מגד גוזני

צילום: אור שקדי, שליחנו לליטא; עריכת וידאו: יאיר דניאל

אחרי התבוסה לנבחרת גרמניה 91:64, נבחרת ישראל תנסה היום (חמישי, 17:45, שידור ישיר בערוץ 1) להתאושש מהמכה הכואבת נגד צרפת החזקה, בה מככב טוני פארקר, שחקנה של סן אנטוניו. הנבחרת מבינה שהסיכויים לגבור על צרפת הם לא גדולים, אבל אריק שיבק מבין שהוא צריך לקבל מהנבחרת שלו הרבה יותר. בצרפת שופעים הרבה מאוד אופטימיות מהניצחון 78:89 על לטביה אחרי שפארקר עצמו הצטיין עם 31 נקודות.

אור שקדי מכין אתכם לקרב מול צרפת

מדוע בנבחרת ממשיכים להאמין בטל בורשטיין ויותם הלפרין?

צפו בנבחרת ישראל מובסת

נעימי: "פארקר? לא הייתי מזלזל בשחקנים האחרים של צרפת"

גל מקל התייחס לאתגר של הנבחרת, ואמר: "אנחנו שוכחים את המשחק נגד גרמניה. היום זה יום חדש. זו האליפות. אלה דברים שכל שחקן צריך שיהיה לו, היכולת לא לעלות גבוה מדי ולא לרדת נמוך מדי. יום חדש, משחק חדש, צריך לבוא עם אנרגיות טובות, ולצבור ביטחון. אין קשר לאתמול".

על השמירה של פארקר: "יש אפשרות לעצור אותו, זאת עבודה קבוצתית. כשאני אהיה על המגרש אני אהיה בשיא הריכוז. כולם צריכים להירתם למאמץ הזה. אני מקווה שנעשה את זה היום כי זה משחק מפתח חשוב".

יובל נעימי סיפר הבוקר ש"ראינו וידאו של צרפת הבוקר, ומדובר בקבוצה ברמה גבוהה. זה יום חדש באליפות, ואנחנו שמים את המשחק של אתמול מאחורינו ומסתכלים קדימה.
אני לא הייתי מזלזל בשחקנים האחרים של צרפת, יש להם הרבה כלים והרבה שחקנים בכל העמדות עם עומק ואתלטיות, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. אני מאמין שאם נבוא יותר טוב מאתמול, נוכל לעשות דברים טובים. אנחנו מנסים לקחת כל משחק בעתו. היום זה משחק קשה, וניתן להם את כל הכבוד. אנחנו נראה היום את המחויבות שהייתה חסרה אתמול. נסתכל לכל שחקן בעיניים והיום נראה אחרת.

על הכניסה המאוחרת שלו למשחק: "יש מאמן והוא קובע, ואני מקווה שהנבחרת תנצח"

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טוני פארקר: "ישראל תשחק עם כל הלב שלה היום"

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול ישראל, אמר פארקר: "אנחנו עדיין טריים, למרות שלא היה לנו צ'אנס לנוח, אבל זו עדיין תחילת האליפות. לא טוב לנו שישראל הפסידה כך, והיא תבוא לשחק טוב היום. ישראל היא מדינה גאה מאוד, ואני בטוח שהשחקנים שלה יבואו ויגיבו היום מצוין על המגרש, כך שאנחנו צריכים להיות מוכנים. הם קבוצה טובה ואנחנו בטוחים שהם ישחקו עם כל הלב שלהם היום".

על המאבק על המקום הראשון בבית, הוסיף פארקר: "יש לנו בית קשה, זה הבית הכי טוב, כך שזה הולך להיות קשה. אנחנו צריכים להסתכל משחק אחרי משחק ואז נראה מה יהיה. אני חושב שכל הקבוצות בבית טובות, כולן מסוכנות, ראינו מה קרה אתמול אחרי לטביה, כך שאנחנו חייבים להיות דרוכים לקראת כל משחק". פארקר עצמו איגד סביבו עשרות עיתונאים צרפתיים, להם הודיע כי לא יחליט על עתידו באירופה בעונה הבאה עד אחרי היורובאסקט.

כל הדיווחים והחדשות מהיורובאסקט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגיעים נחושים אחרי הניצחון על לטביה. ניקולה באטום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully