וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: ססק פברגאס חתם בברצלונה והוצג רשמית

הקשר הקטלאני הגיע לעיר הולדתו והתקבל על ידי 30 אלף אוהדים נלהבים: ”חיכיתי לרגע הזה זמן רב. זה האתגר של חיי”

«iframe width="450" height="349" src="https://www.youtube.com/embed/zDPm6WS0S5I" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

צפו בהצגתו של ססק פברגאס בברצלונה

יותר משנתיים ערגו אוהדי וקברניטי ברצלונה לססק פברגאס, והוא אליהם, והיום (שני) בשעה טובה הגיע הקשר הקטלאני חזרה לחבל מולדתו ולקבוצה בה גדל עד גיל 16. פברגאס הגיע מארסנל תמורת סכום הנע בין 30 ל-40 מיליון יורו, תלוי את מי שואלים, לא לפני שהתותחנים השהו את החתימה והשליחה של טופס השחרור שלו, זאת בעיקר לאור הצהלות המוקדמות של שחקני בארסה וחבריו של פברגאס.

יממה לאחר הקלאסיקו במשחק הראשון במסגרת הסופרקופה הספרדי, הגיע פברגאס, לפי בקשתו של פפ גווארדיולה, למועדון כדי להשלים את המעבר. הקשר החל את הבוקר שלו מוקדם (8:00, שעון ספרד) בבדיקות בבית החולים בעיר, כאשר לאחר מכן עבר במרכז הרפואי של המועדון עצמו. ב-13:30 הוא חתם על החוזה שלו במועדון לחמש שנים ולאחר מכן הוצג בקאמפ נואו לעיני כ-30,000 אלף אוהדים. אגב, גם בברצלונה ילבש פברגאס את החולצה מספר 4 - מספרו של אחד, פפ גווארדיולה.

ססק פברגאס מוצג בברצלונה. Siu Wu, AP
סוגרים מעגל. פברגאס/AP, Siu Wu
ססק פברגאס מוצג בברצלונה. Siu Wu, AP
10 דקות, והוא כבר מנשק את הסמל. פברגאס/AP, Siu Wu

"זה יום מיוחד עבורי, חיכיתי לרגע הזמן הרבה זמן, וחזרתי הביתה", אמר הקשר המאושר אחרי שהקפיץ כדור לעיני המצלמות. "ידעתי שאוהדי ארסנל יהיה מאוכזבים מעזיבתי, אבל הגעתי לכאן ועומד מולי אתגר ענק - האתגר הכי גדול בחיי. אני מוכן לשחק, וכרגע הכל תלוי במאמן".

"אלה היו שבועות מאוד ארוכים, חודשים של סבל", הוסיף הקשר בדרמטיות מסוימת. "אולי לא הסבל הכי גרוע בחיים שלי, אבל כן, אלה היו ימים קשים בהם לא ידעתי מה יהיה העתיד שלי. חשבתי שזה לא ייגמר לעולם".

במסיבת העיתונאים לאחר ההצגה דיבר פברגאס על קבוצתו לשעבר ומאמנו לשעבר, ארסן ונגר. "לעולם לא יהיו לי מספיק מילים כדי להודות לו על כל מה שהוא עשה עבורי. לעולם לא אשכח אותו", אמר הקשר, שסיים מערכת יחסים של שמונה שנים עם המג'ר הצרפתי. "התדמית שלו לא כל כך טובה כאן, אבל אם הגעתי לברצלונה היום, זה בעיקר בזכותו. אני חייב לו את המעבר הזה".

ססק פברגאס מוצג בברצלונה. David Ramos, GettyImages
אומר תודה ל-30 אלף איש. פברגאס/GettyImages, David Ramos

גם ונגר עצמו התייחס לראשונה באופן רשמי לעזיבה, כשאמר: "איבדנו שחקן ברמה עולמית ואנחנו עצובים, כי ניסינו להשאיר אותו. בסופו של דבר היינו חייבים לכבד את רצון השחקן. הוא גדל בברצלונה, והוא עובר לקבוצה הכי טובה בעולם כרגע. מנקודת המבט שלי, אני חושב שזה לא קשור לכסף - זה קשור ללב. המועדון הזה קיים כבר 125 שנים וכבר ראה הרבה שחקנים גדולים עוזבים, ועדיין המשיך הלאה".

באתר הרשמי של ארסנל לא איחרה להגיע התשובה, והמועדון שחרר את הודעת הפרידה הבאה: "היינו מאוד ברורים ברצון שלנו להשאיר את ססק, אבל הבאנו את הרצון שלו לחזור לקבוצת נעוריו ועכשיו קיבלנו את הצעת ברצלונה. אנחנו מודים לססק על התרומה שלו ומאחלים לו הצלחה".

בריאל מדריד וגם בברצלונה לא אהבו את השיפוט

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

ססק פברגאס מוצג בברצלונה. David Ramos, GettyImages
מספר 4, ממש כמו גווארדיולה/GettyImages, David Ramos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully