וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייטור קראנקה: "אנחנו יותר טובים מבשנה שעברה"

עוזר מאמן ריאל, שחיפה על מוריניו שלא הופיע למסע"ת, התלהב מהרמה. גווארדיולה: "התרשמתי מריאל. אולי פברגאס ישחק ברביעי"

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכה: יאיר דניאל

איזה קלאסיקו קיבלנו עוד לפני שהעונה בליגה נפתחה. ריאל מדריד וברצלונה לא אכזבו וסיפקו תצוגה נהדרת שהסתיימה ב-2:2 בסנטיאגו ברנבאו, במסגרת המשחק הראשון של הסופרקופה, כאשר הגומלין ייערך ביום רביעי בקאמפ נואו. המשחק המצוין התנהל בקצב גבוה, כזה שאולי לא היינו מצפים לקבל באמצע חודש אוגוסט, אבל כנראה שהקרב והיוקרה המונחת על הכף תמיד במשחקים בין שתי הגדולות האלה גורמות למפגשים ביניהן להיות נהדרים.

רק דבר אחד העיב על התצוגה המופלאה של שתי הקבוצות, זו התקרית לאחר המשחק כאשר אבן הושלכה על האוטובוס בו ישבו חברי הנהלה של ברצלונה ואחת מהשמשות שלו נופצה. "זה היה כמו פיצוץ קטן", העיד אחר כך אחד מחברי ההנהלה ששהו באוטובוס בזמן שהושלכה עליו האבן.

מרסלו שחקן ריאל מדריד שומר על אלכסיס סאנצ'ס שחקן ברצלונה. רויטרס
שלא ייגמר לעולם. מרסלו מול סאנצ'ס/רויטרס

קראנקה: "לא מרוצים מהתוצאה"

מבחינת ריאל מדריד, שני צדדים למטבע. מחד, היא הייתה יותר טובה, יותר התקפית, יותר מסוכנת בהשוואה לשנה שעברה ובהשוואה לברצלונה אתמול, ויש לה ולאוהדיה הרבה מקום לתקווה לקראת העונה הקרובה. מנגד, אם במשחק מצוין כזה שלה היא לא ניצחה את בארסה, ששיחקה בהילוך שני-שלישי (מתוך חמישה), אז מתי כן?

מאמן ריאל ז'וזה מוריניו, שרטן כמעט על כל שריקה שנייה של השופט טשיירה, זעם, כהרגלו, ולאחר המשחק לא הופיע למסיבת העיתונאים המסורתית. הוא שלח את עוזרו אייטור קראנקה, שנשא דברים במקומו: "כבר התרגלנו לדברים מהשנה שעברה. יש פרטים שלא השתנו כלל", הסביר קראנקה בין היתר את אי הגעתו של מוריניו למסיבת העיתונאים.

עוד הוסיף קראנקה: "זה ברור שהקבוצה עדיין לא בכושר מלא, אלא בכושר של לפני תחילת עונה. אבל היא חשפה טפח לדברים שהתאמנו עליהם טרום העונה. משחק כזה השאיר אותנו עם רגשות מעורבים. הקבוצה הזו טובה מהקבוצה של שנה שעברה. חבל מאוד שלא הצלחנו לנצל את כל ההזדמנויות שהיו לנו במהלך המשחק. כמובן שאנחנו לא מרוצים מהתוצאה. הכל יכול לקרות בגומלין בברצלונה".

בתום המשחק הודה מוריניו לשחקניו בחדר ההלבשה על המאמץ הרב שהם השקיעו. בנזמה סיפר כי "מוריניו אמר לנו ש'השגנו תוצאה יפה ושכעת נצטרך להילחם בברצלונה כדי לזכות בגביע'".

רונאלדו: "העבירה של ואלדס עליי, הייתה פנדל"

לאחר המשחק, כריסטיאנו רונאלדו היה בטוח במאת האחוזים כי היד ששלח שוער בארסה ויקטור ואלדס לרגלו, הייתה צריכה להיגמר בשריקה לבעיטת עונשין מ-11 מטרים. "זה היה פנדל", אמר רונאלדו נחרצות, והוסיף לגבי המשחק בברצלונה: "אני בטוח שאפשר לשחק גם שם התקפי". ואלדס עצמו גם נשאל על האירוע ברחבה ואמר: "הוא נתקל ביד שלי, זה לא היה פנדל".

מי שהיה פעיל מאוד במשחק והראה יכולות משופרות, לפחות בהשוואה לשנתיים הראשונות שלו בריאל, הוא החלוץ הצרפתי קארים בנזמה, שאמר בסיום: "עשינו הרבה יותר מברצלונה. היו לנו יותר הזדמנויות, החזקנו יותר בכדור, היה לנו משחק טוב. אנחנו בכושר טוב. גם הקהל שלנו סיפק לנו תמיכה יוצאת מן הכלל. אני מקבל תמיכה וגיבוי מכל הצוות בריאל ומרגיש הרבה יותר טוב".

פפ גווארדיולה עוקץ כמו דבורה

בברצלונה היו מרוצים מאוד מהתוצאה, יותר מאשר בריאל מדריד. אלופת אירופה וספרד לא שיחקה בקצב המוכר לה, חלק בגללה וחלק כיוון שריאל הצליחה לשבש את משחק המסירות המפורסם שלה ולחצה עליה, בדיוק כפי שבארסה עשתה ליריבותיה עד כה.

בסיום המשחק אמר פפ גווארדיולה: "יש לנו שחקנים פצועים, שיחקנו במשחקי ההכנה עם הרבה שחקנים מחליפים ומקבוצת המילואים שלנו, כך שאני מרוצה מאוד מההופעה שלנו. כבר אמרתי בעבר פעמים רבות שריאל מדריד היא קבוצה מסוכנת מאוד, בעיקר בברנבאו. התרשמתי מאוד מריאל".

גווארדיולה, כמו פפ, ידע, כמו תמיד, לעקוץ בקטנה והוסיף לריאל מחמאה עם הרבה ארס סמוי: "הייתה לי תחושה שמוריניו ישחק בצורה שבה שיחקנו בצ'מפיונס בשנה שעברה נגד ריאל".

פברגאס יגיע לברצלונה, אולי ישחק בגומלין ברביעי

ולא רק בריאל כעסו על השופט. העיתונות טענה כי הוא פספס שני פנדלים - אחד לכל קבוצה. זה של ואלדס על רונאלדו וכן התיקול של מרסלו ברחבה על פדרו סמוך לסיום המשחק. דני אלבס גם התייחס לשיפוט ואמר: "השופט היה חסר כל אישיות". על העבירה שפפה ביצע עליו, אמר: "אני לא חבר שלו, אנחנו יריבים". לגבי הגומלין: "השגנו יתרון לקראת המשחק הבא, ואנחנו צריכים להכריע אותו אצלנו".

מעבר למשחק, בבארסה מחכים כמובן להגעתו של הקשר ששב מ"הגלות", ססק פברגאס. ארסנל חתמה סופסוף על טופס השחרור שלו, ובשעה טובה ומוצלחת אחת הסאגות הארוכות בכדורגל העולמי בשנים האחרונות הגיעה אל קיצה. פברגאס אמור להגיע היום לברצלונה. "הוא יגיע, ונראה אם הוא יוכל לשחק כבר ביום רביעי", התייחס גווארדיולה לקשר החדש של הקבוצה".

אגב, עוד בנוגע להחתמה, נשיא המועדון סנדרו רוסל טען כי "בארסה תשלם 29 מיליון יורו על פברגאס ולא 40 מיליון, כפי שנטען".


סופרקופה נפלא הסתיים ב-2:2

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully