וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרקופה: ריאל מדריד וברצלונה נפרדו ב-2:2

קלאסיקו נהדר והפכפך בברנבאו, שהתנהל ברובו בשליטה של הבלאנקוס. הגומלין ברביעי. רשמית: סוכמה העברת פברגאס

האמת, היה שווה לחכות קיץ שלם בשביל לקבל משחק כזה בפתיחת העונה הספרדית. ריאל מדריד וברצלונה נפרדו ב-2:2 במשחק הראשון מבין שניים בסופרקופה המסורתי, וכל שנותר לנו לעשות זה לנשום עמוק, להירגע, ולהגיד וואו! איזה משחק היה לנו בברנבאו. קצב תזזיתי, מהפכים, דרמות, שערים מדהימים ואינספור אירועים, בעיקר ליד השער של ברצלונה. מפעל זניח? הצחקתם את מוריניו וגווארדיולה. שתי היריבות המושבעות לא מוכנות לוותר אחת לשנייה על שום דבר ופשוט נתנו הצגה שהותירה את כולנו פעורי פה. גם האווירה, למרות כמה תיקולים חריפים ומחאות מצד מוריניו, הייתה טובה ללא העימותים המוכרים עם השופט ממשחקי הקלאסיקו אשתקד.

בארסה פתחה בהרכב מעט חסר כשפיקה, פדרו, צ'אבי ובוסקטס על הספסל והרכש הנוצץ אלכסיס סאנצ'ס בהרכב. מנגד, ריאל חסרה את שחקני הרכש הפצועים נורי שאהין וחאמיט אלטינטופ, ופתחה עם הרכב זהה לזה ששיחק במרבית משחקי הקלאסיקו בעונה שעברה.

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו לוחץ יד למאמן ברצלונה פפ גווארדיולה. רויטרס
תודו שהתגעגעתם. מוריניו וגווארדיולה/רויטרס

הבלאנקוס פתחו עם המון התלהבות, לחצו ושטפו את הברנבאו. אחרי 13 דקות מסוט אוזיל סיים עם שער נהדר אחרי הכנה של האיש של המשחק, קארים בנזמה. הצרפתי נראה חד, מסוכן, לא הפסיק לאיים על השער והוא בהחלט ה-בשורה של מוריניו לעונה הבאה. אלא שלמרות שריאל שלטה ובארסה לא נראתה במגרש, התוצאה התהפכה בזכות שתי הברקות של מסי. תחילה הוא בישל במסירת אמן שער מדהים לדויד וייה (36), שבעט כדור אמנותי לחיבורים, ולפני ההפסקה ניצל בלבול בהגנה הלבנה כדי להעניש. וזה עוד במחצית חלשה, שבה כמעט לא הורגש.

בפתיחת המחצית השנייה קיבלנו דקות ספורות של בארסה המוכרת וניצוצות טכניקה גאונית מצידו של אלכסיס. אלא שדווקא אז, שוב התחלף המומנטום עם שער שוויון של צ'אבי אלונסו בדקה ה-54. משם ועד לסיום, ריאל שכבה על השער הקטלאני ופגשה שם את ויקטור ואלדס בכושר שיא. בסיום, 2:2 וביום רביעי (00:00, ספורט1) יתקיים הגומלין בקאמפ נואו.

בסופו של דבר, אפשר להגיד כי זה נראה הכי רחוק מריאל המתרפסת והבכיינית של הקלאסיקו בעונה שעברה. זו הייתה ריאל פנטסטית, התקפית, תוססת ושוטפת מול בארסה עייפה, אך קטלנית ובהרכב חסר. אבל אם התוצאה הסופית היא 2:2 ולא ניצחון מוחץ לבלאנקוס, הרי שאלו אינן בשורות טובות עבור ז'וזה מוריניו. כך או כך, אנחנו לא יכולים לחכות לקלאסיקו הבא.

* במהלך המשחק שחררו ברצלונה וארסנל הודעה רשמית המאשרת את מה שדווח כבר ביום שישי, כי שני המועדונים הגיעו לסיכום על מעברו של ססק פברגאס לקאמפ נואו. הקשר, שהתבקש לדחות את טיסתו, צפוי להיות מוצג מחר כשחקן ברצלונה אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. "לא רצינו שססק יעזוב, אבל אנחנו מבינים את רצונו לחזור לעיר הולדתו ולקבל את ההצעה מברצלונה. אנחנו מודים לו על התרומה ומאחלים לו הצלחה בעתיד", אמר ארסן ונגר.

מחצית ראשונה

דקה 2: פתיחה חזקה של ריאל. בנזמה הסתובב ובעט מחוץ לרחבה כדור שניתז לקרן.

דקה 5: הבלאנקוס ממשיכים ללחוץ. הפעם די מריה מנסה את כוחו מפינת הרחבה והכדור פוגש ברשת החיצונית.

דקה 9: רונאלדו הגביה משמאל היישר אל ראשו של בנזמה. הצרפתי, שהתמתקם במרכז תיבת החמש נגח, אבל ואלדס מנע שער באינסטינקט מדהים.

דקה 13: גול! בנזמה המצוין ברח לאגף הימני, היתל באבידל ובישל נהדר לאוזיל, שגלגל לרשת. 0:1 מוצדק לריאל מדריד

דקה 25: בנזמה חזק בעניינים. הצרפתי שוב ניסה את כוחו בבעיטה חדה מ-16 מטרים, ואלדס ירד וקלט.

דקה 36: גול! בארסה משווה בבעיטה הראשונה שלה לעבר השער. מסי מצא את וייה באגף השמאלי, החלוץ הטעה את ראמוס וירה כדור אדיר לחיבורים הרחוקים מפינת הרחבה. 1:1 בקלאסיקו.

דקה 41: רונאלדו הכניס כדור נהדר לבנזמה, אבל הצרפתי חלם ואיפשר להגנת בארסה להרחיק.

דקה 43: בנזמה שוב קיבל כדור חופשי ברחבה, הפעם מסצ'ראנו גלש בזמן והבעיטה של הצרפתי הורחקה לקרן.

דקה 44: ריאל קרובה לשער. אוזיל מצא את רונאלדו, שירה כדור חזק משמאל לימין, מעט מעל המשקוף.

דקה 45: גול! לא להאמין, ברצלונה שומרת על מאזן מושלם - שתי בעיטות, שני שערים. חדירה טעה בגדול, פפה מעד ומסי השתלט, חדר לרחבה וגלגל פנימה מול קסיאס. 1:2 לברצלונה במחצית הקלאסיקו.

ברצלונה תמשיך לשנות את ההיסטוריה? מספרי הקלאסיקו

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מחצית שנייה

דקה 47: מבצע אישי מרהיב של אלכסיס שעבר את מרסלו וצ'אבי אלונסו על שטח קטן, ביצע דאבל פס עם מסי, אבל התמהמה עם הבעיטה האחרונה ונבלם.

דקה 54: גול! קרן של אוזיל מצאה את פפה, שהסיט לצ'אבי אלונסו וזה שלח כדור שטוח נהדר לפינה של ואלדס. 2:2 במשחק הנהדר בברנבאו.

דקה 56: צ'אבי אלונסו העלה כדור חופשי, ואלדס יצא רע מאוד, אבל הנגיחה של בנזמה הלכה לרוחב השער. מיד לאחר מכן ביצע פפה עבירה גסה על דני אלבס והרוחות התלהטו.

דקה 64: רונאלדו סובב כדור חופשי נהדר, ששרק ליד הקורה. ואלדס אפילו לא זז, אבל למזלו הכדור לא היה במסגרת.

דקה 65: רונאלדו ממשיך להתקרב. אוזיל מצא את הפורטוגלי בתוך הרחבה וזה ירה מהאוויר, אבל ואלדס התעופף והדף.

דקה 67: הבלאנקוס בבליץ על השער של ואלדס. אוזיל הגביה משמאל לראשו של בנזמה, שנגח לידיו של השוער.

דקה 68: איזה קצב מדהים יש למשחק. רונאלדו קיבל כדור בפינה השמאלית של הרחבה ובעט, הכדור פגע בשחקן הגנה ושרק ליד הקורה.

דקה 79: בארסה קיבלה כדור חופשי 25 מטרים קו ישיר מהשער אחרי עבירה על מסי. האחרון לקח את הבעיטה והכדור טס מעל השער.

דקה 83: ואלדס השמיט כדור ומיד שלח יד וספק הפיל את רונאלדו. השופט לא שרק לעונשין.

הרכב ריאל מדריד: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, פפה, ריקרדו קרבאליו, מרסלו, צ'אבי אלונסו, סמי חדירה (קאייחון, 58), כריסטיאנו רונאלדו, אנחל די מריה (פאביו קואנטראו, 54), מסוט אוזיל, קארים בנזמה (גונסאלו היגואין, 81).

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, חאבייר מסצ'ראנו, אריק אבידל, אדריאנו (ג'רארד פיקה, 62), טיאגו אלקנטרה (צ'אבי, 58), אנדרס אינייסטה, סיידו קייטה, אלכסיס סאנצ'ס, ליאונל מסי, דויד וייה (פדרו, 73).

מסוט אוזיל שחקן ריאל מדריד חוגג שער עם כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
ככה יעשה לאיש. רונאלדו חוגג עם אוזיל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully