וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ססק פברגאס יוצג בברצלונה ביום שני

עסקת העברתו של הקשר מארסנל תמורת 35 מיליון ליש"ט נסגרה. גווארדיולה ביקש שהשחקן לא יגיע לפני הסופרקאפ

בשעה טובה, אחת הפרשות הארוכות ביותר בכדורגל העולמי הגיע לסיומה, וססק פברגאס יכול לחזור לשדרת הרמבלאס, לפלזה קטלוניה והכי חשוב, לקמפ נואו. עברה יותר משנה מאז הלבישו שחקניה של ברצלונה בנבחרת ספרד את חולצת הבלאוגרנה על מספר 4 של ארסנל אחרי גמר המונדיאל בדרום אפריקה, והיום (שישי) קיבל הקשר המוכשר את האפשרות ללבוש את החולצה באופן רשמי.

על פי מספר דיווחים, המאמן פפ גווארדיולה הוא שביקש שהשחקן לא יגיע לברצלונה לפני יום ראשון, על מנת שלא לגרום להסחת דעת לפני הקלאסיקו בסופרקאפ. למרות זאת, השחקנים כבר מתרגשים והבלם קרלס פויול צייץ גם הוא: "ברוך הבא הביתה. טוב שאתה כאן".

מוקדם יותר היום, דיבר שוער ברצלונה ויקטור ואלדס במסיבת עיתונאים והתייחס לנושא: "אני חושב שיש לנו חדשות טובות. השיחות מאוד מתקדמות. אני לא יכול לדמיין את ברצלונה בעונה הבאה בלי ססק, זה קרוב, ועוד כמה שעות הם יכריזו על החתימה". ג'רארד פיקה צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "היום הולך להיות יום מצוין".

לפי הדיווחים, אישרה ארסנל את העיסקה בעל פה ובברצלונה מחכים לפקס רשמי. כך שלמעשה היא סגורה, אך השחקן קיבל שיחת טלפון בה התבקש להישאר בלונדון עד יום ראשון.

פברגאס, 24, חוזר אחרי שבע שנים למועדון אותו עזב. בשבע העונות בהן שיחק שיחק בתותחנים רשם 211 הופעות ליגה, אבל זכה רק בשני תארים - מגן הקהילה ב-2004 והגביע האנגלי ב-2005. ב-2006 הפסיד עם ארסנל לברצלונה בגמר ליגת האלופות. עכשיו, כשהוא בקבוצה הטובה בעולם, יקווה פברגאס להוסיף לרזומה שלו גם כמה תארים.

על פי הערכות, ישלמו הקטאלונים סכום כולל של 35 מיליון ליש"ט לתותחנים. 12 מיליון ליש"ט מהסכום הזה צפויים לעבור לשחטאר דויינצק, עבור הקשר הברזילאי ג'אדסון שאמור להחליף את הקפטן העוזב. ג'דסון עצמו אמר אתמול: "אם הכל ילך כמו שצריך, יהיו לי חדשות עבור כולם בתחילת שבוע הבא. אני מקווה שהכל יסתדר".

ליגה ספרדית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully