וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מחכה לטופס השחרור הרשמי של ססק פברגאס

במועדון הקטלאני מחכים שארסנל תשלח כבר את המייל המיוחל, אלא שהיא מעכבת אותו, בעיקר בשל הציוצים של פיקה ופויול

אחת הפרשיות הארוכות בכדורגל העולמי בשנים האחרונות שנפרשה על פני מספר עונות, הגיעה אמש (שישי) (כמעט...) לסיומה סופסוף, כאשר הבן האובד בתפקיד מרקו, להלן ססק פברגאס, שב לחיק אימו, הקבוצה שגידלה אותו, להלן ברצלונה.

אבל חכו, יש עוד טוויסט קטן בעלילה, כי הרי כל טלנובלה אמיתית לא יכולה להיגמר כך, באבחת מכה. מה שעדיין לא סגר סופית והרמטית את המעבר הוא טופס אישור ההעברה שארסנל צריכה לשלוח לבארסה. התותחנים עדיין לא עשו זאת... ובבארסה מחכים שהאימייל מהמועדון האנגלי יגיע היום (שבת) בסביבות הצהריים.

מה שהכעיס את ראשי התותחנים, שאמורים לחתום על טופס השחרור וגרם להם לא לעשות זאת עדיין, היו בעיקר הציוצים בטוויטר של חבריו הטובים של ססק, ג'רארד פיקה וקרלס פויול, שכזכור, הלבישו עליו חולצה של ברצלונה לפני כשנה, לאחר חגיגות הזכייה של ספרד בגביע העולם. גם תגובות הצהלה של השוער ויקטור ואלדס לא ממש עזרו לאנשי ארסנל ללחוץ כבר על כפתור ה'סנד' המיוחל בדוא"ל.

באלופת אירופה וספרד מחכים נואשות למייל והשאירו נציג במשרדי המועדון הקטלאני שישגיח על המחשב ויודיע לכל האומה לכשיתקבל המסר מהתותחנים, אולם בקבוצה לא חוששים וטוענים כי "99 אחוז שססק עבר".

כפי שנודע, המאמן פפ גווארדיולה דחה את הגעתו ואת הצגתו של פברגאס בפני התקשורת ליום שני, זאת כדי ששמחת בית השואבה הקטלאני לא תפגע בהכנות למשחק הראשון של הקבוצה בסופרקאפ הספרדי נגד ריאל מדריד ביום ראשון בערב.


ליגה ספרדית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully