וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ומכבי הוד השרון ישתפו פעולה בעונה הבאה

ג'ף רוזן יממן צירופם של זרים ומתאזרחים לקבוצה מהלאומית. שון וויליאמס חתם במכבי חיפה לשנתיים וישלים את הקו הקדמי

הסנטר שון וויליאמס חתם במכבי חיפה, וישחק במדי הירוקים בשנתיים הקרובות אחרי שאתמול סיכם השחקן בקבוצה. בתקופה האחרונה בדקו בחיפה מספר מועמדים מהליגה הטובה בעולם לעמדת הסנטר, ביניהם רוני טוריאף, לואיס אמונדסון ושלדן וויליאמס, אך עלויות הביטוח הגבוהות מנעה את הגעתם של השחקנים.

וויליאמס, שחתם בעונה שעברה בהפועל ירושלים ושוחרר אחרי זמן קצר, צפוי להשלים את הקו הקדמי של הקבוצה לצד טיילר ווילקרסון, קרלוס פאוול ודניאל היידן הצעיר. וויליאמס (25, 2.08 מ'), יליד יוסטון, הוא אחד השחקנים המוכשרים והבעייתיים בשנים האחרונות בארצות הברית. הוא לא שיחק כדורסל מסודר עד גיל 15, אך לאחר מכן פרץ לתודעה ואף הגיע לבוסטון קולג'. במדי המכללה לא הצליח להשלים אף עונה מלאה, אך נחשב לאחד החוסמים הגדולים בתולדות הביג איסט. וויליאמס נזרק מהמכללה לאחר השעייה שנייה על שימוש במריחואנה בתוך שלוש שנים והחליט להציב את עצמו לדראפט 2007 בו נבחר בסופו של דבר במקום ה-17 על ידי ניו ג'רזי.

וויליאמס היה אמור להיות שחקן ספסל בניו ג'רזי, אך פציעה של ננאד קרסטיץ' והופעות טובות מהספסל קנו לו 23 הופעות בחמישייה בעונת הרוקי שלו בה רשם 5.6 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק בממוצע לאורך 73 משחקים. את עונת 2008/9 החל וויליאמס בליגת הפיתוח, אך חזר בינואר לניו ג'רזי ושיחק 33 משחקים. את העונה הבאה החל במדי הקבוצה אך לאחר שניפץ מסך בחנות פלאפונים בעקבות ריב עם עובד, הושעה מהקבוצה ושוחרר מחוזהו.

וויליאמס חתם בליגה הסינית במדי פויזאן ורשם 16.4 נקודות, 11.1 ריבאונדים ו-4.2 חסימות בממוצע למשחק. בקיץ שעבר חתם בליגה הפורטו ריקנית, אך לאחר שני משחקים בלבד שוחרר, ובהמשך חתם בהפועל ירושלים ונחת בישראל כהבטחה ענקית, אך שוחרר כעבור מספר שבועות. את העונה החולפת העביר וויליאמס במדי טקסס לג'נדס מה-NBDL, וסיים שני במירוץ לתואר שחקן ההגנה של העונה בליגת הפיתוח.

"שון וויליאמס הולך להפוך את מכבי חיפה לקבוצה שקשה להתאים הגנה מולה היות והוא שחקן NBA מרשים וכשרוני עם יכולות אתלטיות מדהימות ויכולת חסימה מצוינת", אומר מאמן הקבוצה, מיקי גורקה. ג'ף רוזן הבעלים מוסיף: "התוספת של שון וויליאמס לשתי עונות היא הצהרה שמכבי חיפה בונה יסודות חזקים להשתלבות בין קבוצות הצמרת בישראל לאורך שנים".

מכבי חיפה החתימה את סיימון פארין

שיתוף פעולה חדש: מכבי חיפה והוד השרון

ג'ף רוזן וחברת טריאנגל שירותים פיננסיים שבבעלותו הודיעו היום (שישי) כי בעונה הבאה ואולי גם מעבר לכך הוא יתמוך כספית בקבוצת מכבי הוד השרון מהליגה הלאומית. כידוע, תמך רוזן בשנתיים האחרונות בקבוצת טבעון, כשכעת על עיקרון דומה יממן רוזן בעונה הקרובה צירופם של מספר שחקנים זרים ויהודים עולים חדשים להוד השרון, שתשמש כמעין קבוצת בת למכבי חיפה. באם הם יותאמו לצרכיה של חיפה וירשימו את הצוות המקצועי, הם יגיעו אליה.

"ג'ף רוזן והנהלת מכבי חיפה מבקשים בהזדמנות זו להודות לאנשי קבוצת מרנין טבעון על שיתוף פעולה פורה ומהנה בשנתיים האחרונות ומאחל לאיחוד החדש בין טבעון לעמק יזרעאל הצלחה והגעה להישגים", נמסר מהנהלת הקבוצה.

ארנון שירן, סגן יושב ראש מכבי חיפה ונציגו של ג'ף רוזן: "יש לנו ציפיות לקראת שיתוף פעולה חדש שיוציא לפועל את המשך כוונותיו של ג'ף רוזן להעלות לישראל שחקני כדורסל יהודיים מקצועניים ותוך כדי כך לבחון התאמתם להשתלב בעתיד בקבוצת הדגל של מר רוזן בישראל, מכבי חיפה".

אורי אשכנזי, יושב ראש מועדון הכדורסל הוד השרון: "בשם המועדון, ההנהלה והשחקנים, אני רוצה להודות לג'ף רוזן על הבחירה, ולארנון שירן על כל שיתוף הפעולה הפורה שהיה בינינו בתקופה האחרונה, ולראש עיריית הוד השרון חי אדיב על התמיכה ושיתוף הפעולה. אנו נעשה הכל כדי לקדם את השחקנים ולהביא להצלחת הקבוצה, תוך כדי שיתוף פעולה שיכול לקדם את הכדורסל בהוד השרון".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully