וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וויליאמס: "לא ראיתם דבר כמוני בישראל"

5.9.2010 / 20:54

הזר החדש של הפועל ירושלים פיזר הבטחות עם נחיתתו. גם וויל סולומון חזר: "אתן 110 אחוז, אני יודע שמצפים ממני להרבה"

ברני ארדוב

צילום: אבי כהן. עריכת וידאו: דורון שטיין

שש שנים אחרי שהיה שותף לזכייה המרשימה של הפועל ירושלים ביול"ב קאפ, וויל סולומון נחת הערב (ראשון) בישראל כדי להתחיל את הקדנציה השנייה שלו בקבוצה. הגארד הוותיק, שלאחר מכן שיחק גם במכבי תל אביב, התקבל באהבה גדולה מצד אוהדי הקבוצה שהגיעו לשדה התעופה והרעיפו אהבה גם על הזר הנוסף שנחץ, שון וויליאמס. היו"ר דני קליין הפתיע אף הוא כשהגיע לנתב"ג, כשמשם המשיכו השחקנים עם היו"ר להרמת כוסית ומחר כבר יטלו חלק באימון הפתיחה החגיגי במלחה (18:30).

"אני יכול להבטיח שאתן 110 אחוזים ואת הכדורסל המוכר של וויל סולומון", אמר הרכש החדש-ישן. "אני לא יודע יותר מדי על הסגל שלנו, אבל אני יודע שיש שחקנים איכותיים ושדני קליין ועודד קטש בוחרים שחקנים איכותיים ומצפים מהם להרבה, בדיוק כפי שמצפים גם ממני".

על העימות הצפוי העונה עם מכבי תל אביב, קבוצתו לשעבר, אמר סולומון: "תמיד יש יריבות עם מכבי. יש להם היסטוריה באירופה, כמו לירושלים, ויהיה מאבק עם משחקים טובים מול קבוצה איכותית".

לעומת סולומון, שהכיר את הקהל הירושלמי החם ומיד החל לרקוד עימו, שון וויליאמס נותר המום לנוכח קבלת הפנים. "זה מדהים, פשוט מדהים", אמר הזר החדש, שסיפר מעט על עצמו. "אני שחקן אתלטי ומלהיב, אתם תראו ממני קצת כדורסל אמריקאי. לא ראיתם דבר כמוני בישראל, אני מבטיח לכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully