וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וויליאמס סיכם לשנתיים במכבי חיפה

11.8.2011 / 7:36

הסנטר המוכשר, ששוחרר אחרי זמן קצר מירושלים אשתקד ושיחק בעונה החולפת ב-NBDL, לא יחזיק בסעיף שחרור ל-NBA

הסנטר המוכשר שון וויליאמס סיכם את תנאיו במכבי חיפה, וישחק במדי הירוקים עד תום העונה, ללא סעיף שחרור ל-NBA. בתקופה האחרונה בדקו בחיפה מספר מועמדים מהליגה הטובה בעולם לעמדת הסנטר, ביניהם רוני טוריאף, לואיס אמונדסון ושלדן וויליאמס, אך עלויות הביטוח הגבוהות מנעה את הגעתם של השחקנים.

וויליאמס, שחתם בעונה שעברה בהפועל ירושלים ושוחרר אחרי זמן קצר, צפוי להשלים את הקו הקדמי של הקבוצה לצד טיילר ווילקרסון, קרלוס פאוול ודניאל היידן הצעיר.

וויליאמס (25, 2.08 מ'), יליד יוסטון, הוא אחד השחקנים המוכשרים והבעיתיים בשנים האחרונות בארצות הברית. הוא לא שיחק כדורסל מסודר עד גיל 15, אך לאחר מכן פרץ לתודעה ואף הגיע לבוסטון קולג'. במדי המכללה לא הצליח להשלים אף עונה מלאה, אך נחשב לאחד החוסמים הגדולים בתולדות הביג איסט. וויליאמס נזרק מהמכללה לאחר השעייה שנייה על שימוש במריחואנה בתוך שלוש שנים והחליט להציב את עצמו לדראפט 2007 בו נבחר בסופו של דבר במקום ה-17 על ידי ניו ג'רזי.

וויליאמס היה אמור להיות שחקן ספסל בניו ג'רזי, אך פציעה של ננאד קרסטיץ' והופעות טובות מהספסל קנו לו 23 הופעות בחמישייה בעונת הרוקי שלו בה רשם 5.6 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק בממוצע לאורך 73 משחקים. את עונת 2008/9 החל וויליאמס בליגת הפיתוח, אך חזר בינואר לניו ג'רזי ושיחק 33 משחקים. את העונה הבאה החל במדי הקבוצה אך לאחר שניפץ מסך בחנות פלאפונים בעקבות ריב עם עובד, הושעה מהקבוצה ושוחרר מחוזהו.

וויליאמס חתם בליגה הסינית במדי פויזאן ורשם 16.4 נקודות, 11.1 ריבאונדים ו-4.2 חסימות בממוצע למשחק. בקיץ שעבר חתם בליגה הפורטו ריקנית, אך לאחר שני משחקים בלבד שוחרר, ובהמשך חתם בהפועל ירושלים ונחת בישראל כהבטחה ענקית, אך שוחרר כעבור מספר שבועות. את העונה החולפת העביר וויליאמס במדי טקסס לג'נדס מה-NBDL, וסיים שני במירוץ לתואר שחקן ההגנה של העונה בליגת הפיתוח.

אתמול החתימה חיפה את הגארד היהודי-קנדי סיימון פארין

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully