וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלנסי חתם בירושלים, שון וויליאמס ישוחרר

10.9.2010 / 15:24

הפורוורד של בני השרון יחליף את הסנטר, שהגיב: ”אני לא מבין את זה, רציתי להיות בירושלים”. עתידו של חכמון לא ברור

הפועל ירושלים ממשיכה להתחזק, והיום (שישי) הודיעה הקבוצה על החתמתו של שחקן בני השרון בעונה החולפת, סם קלנסי, לשנה אחת. בתוך כך, החליטו בקבוצה לוותר על שון וויליאמס, שחתם במועדון לפני מספר שבועות בכפוף לתקופת מבחן שעליו היה לעבור. הצוות המקצועי של האדומים בחן את השחקן ביומיים האחרונים, והחליט בסופו של דבר ללכת על שחקן שיכול למלא את עמדה 5 בצורה טבעית יותר, שתתאים לשאר שחקני הקו הקדמי.

קלנסי יהיה הזר החמישי של הקבוצה העונה, והוא מצטרף לשחקני הרכש וויל סולומון, ג'ייסון ריץ', דיון דאוול ובריאן רנדל. "סם הוא שחקן עתיר נסיון שיעזור לנו הן בליגה והן באירופה", אמרו בקבוצה. בעונה שעברה העמיד קלנסי (30, 2.02 מ') ממוצעים של 10.6 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו- 1.4 אסיסטים ב-24.8 דקות משחק בשורות בני השרון, שהחזיקה באחד הקווים הקדמיים החזקים בליגה. במהלך הקיץ הוזכר השחקן כמועמד להצטרף למספר קבוצות בליגת העל.

קלנסי שיחק לצידו של דייויד בלות'נטל באוניברסיטת USC . השחקן נבחר בדראפט 2002 במקום ה-45 ע"י פילדלפיה, אולם פציעה בברך טרפדה את הצטרפותו לקבוצה. באירופה שיחק במדי ויאדוליד הספרדית, קאזאן הרוסית ומנורקה. משם המשיך לליגה הקוריאנית ואז עבר ללה-מאן הצרפתית (במדיה שיתף פעולה עם רביב לימונד) וסאמרה הרוסית, לפני שנחת בישראל.

במקביל להצטרפותו של קלנסי, הודיעה הקבוצה גם על החתמתו של מייקל דאנינגן (21, 2.09 מ'), שסגר במועדון לשלוש שנים במועדון. האמריקאי, בוגר מכללת אורגון, העמיד בעונה שעברה ממוצעים של 9 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק בליגת המכללות, ובעונה הקרובה הוא צפוי להיות מושאל לקבוצה אחרת על מנת שיצבור נסיון. "הוא שחקן צעיר שעושה את צעדיו הראשונים בכדורסל האירופאי, ולכן הוא הוחתם לתקופה ארוכה ככל האפשר", מסרו מהמועדון.

שחקן נוסף שהגיע הקיץ לקבוצה, ליאור חכמון, עבר בדיקה שגילתה חשש לבעיה בליבו. הפורוורד הישראלי הצעיר יעבור בדיקה נוספת ביום השני הקרוב, שעלולה לקבוע את המשך דרכו במועדון.

וויליאמס: "הלוואי שהיו נותנים לי יותר זמן"

שון וויליאמס קיבל הערב בהפתעה את החדשות על שחרורו מהפועל ירושלים. "עדיין לא דיברתי עם אף אחד מירושלים", אמר הסנטר לוואלה! ספורט. "נודע לי על כך בכלל רק אחרי שדיברתי עם כמה אנשים מארה"ב שצלצלו אליי וסיפרו לי שירושלים החתימו שחקן אחר. ביררתי לגבי כך, וגידי דודי אמר לי מאוחר יותר שהם לא בטוחים שישאירו אותי".

"אני מאוכזב מאוד", המשיך וויליאמס. "סיפרתי לאנשי ירושלים מההתחלה שיש לי פציעה קרסול, והם אמרו שהם לא ידעו על זה. הם רוצים לעבור לכיוון אחר והם יכולים לעשות את זה. אני מאוכזב כי אני מרגיש שאם לא הייתי הוגן איתם לגבי הפציעה אז הכל היה בסדר. אבל זה המצב, הם מרגישים איתי לא בנוח".

על נסיבות שחרורו אמר וויליאמס המתוסכל: "אני רק יודע שזה קשור לפציעה בקרסול. אני לא כל כך מבין את זה, בהתחלה הם אמרו שנראה מה יהיה ונראה לגבי הקרסול והפציעה. ביום שבת הייתי בכלל אמור לעבור בדיקה לגבי חומרת הפציעה. זה מצב מאכזב מאוד, כי רציתי להיות בירושלים. למרות שאני חושב שאני וסולומון היינו עסקת חבילה עם הסוכן, אמרתי לסוכן מההתחלה שאני רוצה להגיע לירושלים. הלוואי שהיו נותנים לי יותר זמן להראות להם את היכולות שלי, לאחר שהייתי מתאושש מהפציעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully