וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וויליאמס חתם בהפועל ירושלים

31.8.2010 / 10:28

לאחר חילוקי דעות בין קטש להנהלה, הוחלט כי הסנטר יגיע לתקופת ניסיון במלחה, ולאחריה יוחלט אם להשאירו

הפועל ירושלים ממשיכה בהכנותיה לקראת עונת 2010/2011, והבוקר (שלישי) חתם שון וויליאמס (2.08, 24) במועדון. הקבוצה מהבירה ניהלה עם האמריקאי משא ומתן זה זמן מה, ולפני כארבעה ימים הושג סיכום בין הצדדים, סיכום שמומש בחתימה על חוזה. השחקן יגיע לתקופת נסיון קצרה בבירה, ולאחריה יוחלט האם להמשיך איתו את החוזה.

אולם מעניין יותר הוא הנעשה מאחורי הקלעים: בין הנהלת הפועל ירושלים לבין המאמן עודד קטש היו קיימות לא מעט מחלוקות בנושא אופן בניית הסגל. אם לפני שבוע שרר חוסר תמימות דעים בין הצדדים לגבי הישארותו של ליאור חכמון, החל ויכוח גם סביב צירופו של ווילאמס. רבים בהנהלת ירושלים סברו כי לשחקן אופי בעייתי ומבחינה מקצועית יש לצרף לקבוצה סנטר טבעי, בעוד קטש התעקש על צירופו של האמריקאי. הפשרה הגיעה בדמות הבאתו של השחקן לתקופת ניסיון.

וויליאמס, יליד יוסטון, נודע בארצות הברית בעיקר בשל אופיו הבעייתי משהו. מדובר בשחקן שהחל לשחק כדורסל מקצועני רק גיל 15, אך לאחר מכן פרץ לתודעה ואף הגיע לבוסטון קולג'. במדי המכללה לא הצליח להשלים אף עונה מלאה, אך נחשב לאחד החוסמים הגדולים בתולדות הביג איסט. הסנטר האתלטי והבעייתי נזרק מהמכללה לאחר השעייה שנייה על שימוש במריחואנה בתוך שלוש שנים והחליט להציב את עצמו לדראפט 2007, בו נבחר בסופו של דבר במקום ה-17 על ידי ניו ג'רזי.

פציעה של ננאד קרסטיץ' והופעות טובות מהספסל הקנו לוויליאמס 23 הופעות בחמישייה בעונת הרוקי שלו, בה רשם 5.6 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק בממוצע לאורך 73 משחקים. את עונת 2008/9 החל וויליאמס בליגת הפיתוח, אך חזר בינואר לניו ג'רזי ושיחק 33 משחקים. גם את העונה האחרונה החל במדי הנטס, אך לאחר שניפץ מסך בחנות פלאפונים בעקבות ריב עם עובד, הושעה מהקבוצה ושוחרר מחוזהו. לאחר מכן חתם בליגה הסינית במדי פויזאן ורשם 16.4 נקודות, 11.1 ריבאונדים ו-4.2 חסימות בממוצע למשחק. בקיץ האחרון חתם בליגה הפורטו ריקנית, אך לאחר שני משחקים בלבד שוחרר.

* בתוך כך, בצוות המקצועי של הקבוצה מעוניינים לצרף את מייקל דאנינגן, סנטר בן 21 (2.09), ששיחק בשנתיים האחרונות במכללת אורגון. ירושלים מנהלת איתו מו"מ במטרה להחתימו על חוזה ארוך טווח, לשלוש שנים, אולם אם אכן יחתום, המטרה הראשונית היא להשאילו לקבוצה אחרת בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully