וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיימון פארין חתם במכבי חיפה לשתי עונות

10.8.2011 / 18:30

הגארד היהודי-קנדי (24, 1.88) הוא הראשון שהוחתם ממחנה האימונים של הקבוצה בארה"ב. גורקה: "הוא נצץ במחנה"

יממה לאחר שהחתימה את קרלוס פאוול, הודיעה הערב (רביעי) מכבי חיפה על החתמתו של סיימון פארין (24, 1.88) לשתי העונות הקרובות. הגארד הקנדי הוא ממוצא יהודי, מה שיאפשר לו לשחק על תקן של ישראלי. פארין הוא השחקן הראשון שהוחתם במועדון כתוצאה ממחנה האימונים שקיימה הקבוצה בחודש יוני האחרון בדרום פלורידה.

פארין שיחק בארבע השנים האחרונות באוניברסיטת דלהוס שבהליפקס, קנדה, תוך שהוא מעמיד ממוצעים של 19.1 נקודות (מקום שני בליגה), 6.4 ריבאונדים, 4.5 אסיסטים ו-2.1 חטיפות בממוצע למשחק בעונתו האחרונה. "מאוד התרשמנו מסיימון פארין במחנה האימונים", אמר מאמן מכבי חיפה מיקי גורקה. "הוא נצץ בין מועמדים טובים אחרים במחנה. הוא גארד מאד פיזי, ריבאונדר טוב, עם יד טובה מחצי מרחק ויוסיף עומק לסגל שלנו העונה".

ג'ף רוזן, הבעלים של הקבוצה אמר בתגובה להחתמה: "אנו שמחים שיהיה לנו בחור תחרותי כמו סיימון פארין שיעשה עליה לישראל ויצטרף למכבי חיפה. אנו גאים שהוא ראשון המצטרפים מהמחנה שהתקיים בארצות הברית". בכך מצטרף פפארין לפאוול שהחותם אתמול, כמו גם לסילבן לנדסברג, טיילר וילקרסון, ג'רמי וייז, אבי בן שימול, טמיר אריאלי ודניאל איידן.

ממשיכים להתחזק: חיפה החתימה גם את קרלוס פאוול

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully